دستگاه پوست کن سیب زمینی؛ دستگاه محبوب آشپزخانه‌های صنعتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه دستگاه‌های پوست کن صنعتی در اغلب رستوران‌ها و کارخانه‌ها وجود دارند که عمل پوست کندن میوه، صیفی‌جات و… را در حجم زیاد برای افراد انجام می‌دهند. با توجه به این که ظاهر، ابعاد و سایر ویژگی‌های این مواد با هم یکی نیست، انواع مختلف دستگاه پوست کن از جمله دستگاه‌ پوست کن سیب زمینی صنعتی و یا دستگاه پوست کن میوه صنعتی در بین دستگاه‌های صنایع غذایی وجود دارند که بسته به نیاز می‌توان آن‌ها را انتخاب و تهیه کرد. پیش از این دستگاه پوست کن گردو را به شما معرفی کرده‌ایم، در اینجا انواع دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم تا بهترین نوع آن را بسته به نیازتان انتخاب کنید.
استفاده از دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی، بسیار آسان است؛ کافی است آن را به برق بزنید، سیب زمینی را داخل محفظه‌ی مخصوص بریزید و دکمه‌ی کلید موتور را فشار دهید تا دستگاه بدون دخالت دست سیب زمینی را برای شما پوست بکند.

ویدئوی نحوه عملکرد دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی

استفاده از دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی، بسیار آسان است؛ کافی است آن را به برق بزنید، سیب زمینی را داخل محفظه‌ی مخصوص بریزید و دکمه‌ی کلید موتور را فشار دهید تا دستگاه بدون دخالت دست سیب زمینی را برای شما پوست بکند. با توجه به نحوه عملکرد آسان این دستگاه همه‌ی افراد می‌توانند از این تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تیراژ بالا استفاده کرده و در وقت، هزینه و انرژی صرفه‌جویی کنند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ پوست کن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.

انواع دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی

همان طور که پیش‌تر ذکر شد انواع دستگاه‌ پوست کن صنعتی بر اساس نوع محصول، از نظر قدرت و ظرفیت با هم متفاوت هستند و هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. دستگاه پوست کن سیب زمینی نیز با توجه به ویژگی‌های سیب زمینی از جمله جنس سفت آن طراحی شده است و از حیث حجم و ظرفیت، ابعاد، تک فاز بودن یا سه فاز بودن برق مصرفی، گیربکسی یا تسمه گیربکس بودن موتور و… انواع مختلفی در صنایع غذایی دارد. از نظر ظاهری نیز می‌توان دستگاه پوست کن سیب زمینی را به انواع ایستاده (پایه‌دار)، مبله، استوانه‌ای و رومیزی در ابعاد مختلف دسته‌بندی کرد. این دستگاه‌ها از نظر توان و  قدرت نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند :

دستگاه پوست کن سیب زمینی نیز با توجه به ویژگی‌های سیب زمینی از جمله جنس سفت آن طراحی شده است

پوست کن سیب زمینی گیربکسی

دستگاه پوست کن صنعتی گیربکسی با قدرت ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت، سیب زمینی، هویج، پیاز و صیفی‌جات را به صورت اتوماتیک در کوتا‌ه‌ترین زمان و با سرعت بسیار بالا پوستگیری می‌کند. این مدل پوست کن نسبت به نمونه‌ی تسمه‌ای کیفیت بالاتری داشته و البته قیمت آن نیز بیشتر است.

در این مدل، گیربکس بزرگی در دستگاه پوست کن قرار می‌گیرد و با بهترین کیفیت و بالاترین قدرت محصول مورد نظر را پوست می‌کند. جنس این گیربکس از فولاد بوده و با قدرت موتور ۱.۵ اسب بخار و دور موتور حدود ۱۴۴۰ دور در دقیقه کار می‌کند. ظرفیت استفاده از این دستگاه پوست کن بالا است (برای وزن‌های ۱۰، ۱۵۰ و حتی ۵۰۰ کیلوگرم) و دارای شیر تخلیه‌ی شست‌وشوی آب است. این دستگاه‌های پوست کن صنعتی مجهز به مخزن (وان) جهت جمع‌آوری پوست بوده و عمل شست‌وشو و پوست گیری را به صورت هم زمان و با استفاده از ساینده‌ی مقاوم و زبر انجام می‌دهند. جنس دستگاه پوست کن سیب زمینی گیربکسی تمام استیل، دریچه‌ و بدنه‌ی دستگاه ضد زنگ و با کیفیت بوده و در قسمت‌های رنگ شده‌ی آن نیز از رنگ پودری چکشی مقاوم استفاده شده است.

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، از این نوع دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی در رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، ارگان‌های دولتی و… که به پوست کندن سیب زمینی، هویج و انواع صیفی‌جات در حجم زیاد و در زمان کم نیاز دارند، استفاده می‌شود.

دستگاه پوست کن صنعتی گیربکسی با قدرت ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت، سیب زمینی، هویج، پیاز و صیفی‌جات را به صورت اتوماتیک در کوتا‌ه‌ترین زمان و با سرعت بسیار بالا پوستگیری می‌کند. این مدل پوست کن نسبت به نمونه‌ی تسمه‌ای کیفیت بالاتری داشته و البته قیمت آن نیز بیشتر است.

پوست کن سیب زمینی تسمه‌ای

یکی دیگر از انواع دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی نوع تسمه‌ای آن است. در این نوع پوست کن صنعتی، تسمه‌ای اضافه به گیربکس وصل می‌شود که کمی از قدرت موتور را کم می‌کند. اما این دستگاه‌های پوست کن نیز با قدرت ۴۰۰ گیلوگرم در ساعت می‌تواند با دقت بالا و سرعت زیاد، سیب زمینی، پیاز و انواع صیفی‌جات را پوست بکند. دستگاه پوست کن تسمه‌ای در دو نوع بزرگ و کوچک با قابلیت‌های ۶۰۰، ۵۰۰ و ۱۵۰ کیلویی تولید می‌شود. قدرت موتور آن ۱ اسب بخار و دور موتور آن  ۱۴۴۰ دور در دقیقه است. این دستگاه نیز از نظر ویژگی‌های ظاهری مانند جنس بدنه و سایر قابلیت‌ها مشابه نمونه‌ی گیربکسی است و بارزترین تفاوت آن‌ها در قدرت موتور آن‌هاست.

تمام مدل‌های دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی با دو نوع منبع تغذیه‌ی تک فاز و سه فاز و در شکل‌های استوانه‌ای و ایستاده، بسته به نوع ظرفیت آن تولید می‌شوند. علاوه بر این همه‌ی آن‌ها دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند. بدیهی است که این دستگاه‌های پوست کن صنعتی نسبت به نوع نیمه صنعتی و خانگی آن حجم بیشتری را پوشش داده و در مراکز بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید دستگاه پوست کن سیب زمینی صنعتی می‌توان از آن در آشپزخانه‌های بزرگ و کارخانه‌ها برای تولید چیپس و سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده نیز استفاده کرد. با مراجعه به “وب سایت ویترین نت” می‌توانید انواع دستگاه پوست کن را در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف مشاهده کرده و نوع مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

2 دیدگاه برای “دستگاه پوست کن سیب زمینی؛ دستگاه محبوب آشپزخانه‌های صنعتی

  1. مجید گفته:

    با سلام
    از این دستگاه پوست کن سیب زمینی آشپزخانه ای میخواستم . لطفا اعلان قیمت میفرمایید

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید و قیمت محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

      02191001170 _ 09921603901

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *