با دستگاه آبلیمو گیری در روزهای گرم تابستان درآمدزایی کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آبلیمو و آبغوره از مهم‌ترین چاشنی‌های هر غذایی است و کیفیت آن مورد توجه افراد بوده است. در قدیم، این کار توسط خود فرد و با ابزارهای ابتدایی صورت می‌گرفت که مشکلات بسیاری از جمله بهداشتی نبودن و یا دشوار بودن این عمل با توجه به حجم زیاد محصول برای آبگیری را به همراه داشت. با وجود انواع دستگاه‌‌ آبلیمو گیری این امکان فراهم شد تا آبلیمو و غوره به صورت بهداشتی و با بالاترین کیفیت تهیه شود. البته دستگاه آبلیمو گیری یک دستگاه آبگیری چندکاره است که به عنوان دستگاه آب انار گیری صنعتی هم کاربرد دارد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های دستگاه آبلیمو گیری و نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت تا با این دستگاه و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

حتما ببینید لیست قیمت دستگاه آبلیمو گیری

 انواع دستگاه‌های آبلیمو گیری با گرفتن آب لیمو و غوره در حجم زیاد و در کمترین زمان با بالاترین سرعت می‌توانند بهترین وسیله برای کسب و کارها و کارگاه‌های صنعتی کوچک باشند.

ویژگی‌های دستگاه آبلیمو گیری

رعایت اصول بهداشتی و کیفیت بالای محصول نهایی یکی از مهمترین نکات در رابطه با گرفتن آب لیمو و غوره است. بدین منظور انواع دستگاه‌های آبلیمو گیری ساخته شده‌اند تا این نیاز افراد را برآورده کنند. این دستگاه‌‌ها با گرفتن آب لیمو و غوره در حجم زیاد در کمترین زمان با بالاترین سرعت می‌توانند بهترین وسیله برای کسب و کارها، کارگاه‌های صنعتی کوچک و راه اندازی آبمیوه فروشی باشند. معمولا به طور متوسط به ازای هر کیلوگرم لیمو ترش، حدود ۵۰۰ گرم آبلیمو به دست می‌آید.

انواع دستگاه‌های آبلیمو گیری را با توجه به ظرفیت و بازدهی می‌توان به دو دسته‌ی دستگاه آبلیمو گیری خانگی و دستگاه آبگیری صنعتی تقسیم کرد. دستگاه آب لیمو گیری به دلیل داشتن 3 توری مختلف با مش بندی های متفاوت، قابلیت این را دارد که از محصولات متنوعی مانند انار، لیمو، انگور و زرشک آبگیری کند. در میان مدل‌های مختلف دستگا‌ه‌های آبلیموگیری، دستگاه آبلیمو گیری استیل یا فلزی ضد زنگ با بدنه‌ی مستحکم و مقاوم در برابر آب بهترین و رایج‌ترین نوع آن است که می‌توان به راحتی آن را تمیز کرد.

اطمینان از تمیز بودن و کیفیت بالای آب لیمو دو فاکتور مهم برای تهیه آن است. از مهمترین ویژگی‌های دستگاه آبلیمو گیری، با توجه به اهمیت تمیز بودن محصول حاصل از آن، امکان شست‌شوی آسان دستگاه است. از آن جا که برخی از فروشگاه‌ها از این دستگاه‌ها در محیط باز استفاده می‌کنند، لذا تمیز کردن و شست‌وشوی مداوم آن بسیار مهم و ضروری است. اگرچه به دلیل ابعاد بزرگ این دستگاه‌ها، وزن آن‌ها سنگین است اما چرخ‌هایی در زیر آن‌ها تعبیه شده که جابه‌جایی و حمل‌شان را آسان می‌کند.

فروش دستگاه آبلیمو گیری در سایت ویترین نت

از دیگر ویژگی‌های دستگاه‌های آبلیمو‌ گیری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل سرعت آبگیری بالا توسط دستگاه، آب لیمو و میوه‌ها به هیچ عنوان تلخ نمی‌شود و خواص خود را حفظ می‌کند.
  • با استفاده از دستگاه‌های آبگیری، استفاده از دست برای این کار به حداقل می‌رسد و آب حاصل از میوه‌ها کاملا بهداشتی تهیه می‌گردد.
  • چرخ‌های ترمزدار و پدال موجود در آن، دستگاه را ثابت نگه داشته و استفاده از آن را آسان می‌کند.
  • طراحی فوق‌العاده‌ی دستگاه با ابعاد و ارتفاع مناسب راندمان کار را افزایش می‌دهد.
  • تکنولوژی سانتریفیوژ دستگاه نه تنها صدا و لرزش آن را به حداقل می‌رساند، بلکه سبب حداکثر آبگیری از میوه می‌گردد.​

حتما ببینید: آبگیری صنعتی

نحوه کار دستگاه آبلیمو گیری

کاربرد دستگاه آبلیمو گیری تنها به گرفتن آب لیمو و غوره ختم نمی‌شود. از این تجهیزات صنایع غذایی می‌توان برای آبگیری نارنج، برخی میوه‌ها مانند انگور و انار نیز استفاده کرد. نحوه‌ی استفاده از دستگاه‌های آبلیمو گیری بسیار آسان است. این دستگاه آبگیری چندکاره با کمترین مصرف برق با قدرت موتور حدود دو اسب بخار و دور موتور حدود ۱۴۴۰ در دقیقه به راحتی و با بالاترین سرعت پوست میوه را به صورت تفاله از آن جدا کرده و آب آن را از خروجی جداگانه خارج می‌کند. یکی از مهمترین مزیت‌های دستگاه‌های آبلیمو گیری جدید نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن، قابلیت آبگیری به صورت مارپیچی (به جای له کردن و یا خرد کردن) است که سبب افزایش کیفیت محصول نهایی می‌گردد. علاوه بر این، بیشتر دستگاه‌های آبلیمو گیری دارای دو کلید چپ‌گرد و راست‌گرد برای آبگیری کامل میوه است. علاوه بر لوله‌ی خروجی که آب محصول را از دستگاه خارج می‌کند، لوله‌ی مجزایی نیز برای خارج کردن تفاله و پوست میوه وجود دارد. میزان آبگیری دستگاه‌های آبگیری بسته به نوع و ظرفیت آن‌ها متفاوت است اما معمولا ظرفیت آبغوره گیری آن‌ها حدود ۴۰۰ کیلوگرم و آبلیمو گیری آن‌ها حدود ۷۰۰ کیلوگرم در ساعت است.

اگرچه استفاده از این دستگاه آبگیری چندکاره آسان به نظر می‌رسد، اما هنگام استفاده از آن رعایت برخی نکات ضروری است:

  1. حتما پیش از استفاده از لیمو یا غوره، سطح آن‌ها را از هرگونه ضایعات مانند سنگ پاک کنید تا موجب شکسته شدن توری دستگاه نگردد.
  2. بعد از پایان آبگیری، دستگاه را با آب شورید اما دقت کنید که هنگام شست‌و شو، آب وارد موتور دستگاه نشود.
  3. از داخل کردن هر گونه وسیله‌ی دیگر مانند چوب یا فلز هنگام کار کردن دستگاه جدا خودداری کنید.
  4. بعد از گرفتن آب لیمو و غوره و ریختن آن‌ در بطری، درب آن را کاملا ببندید تا هوا به داخل آن نفوذ نکند و محصول کیفیت خود را از دست ندهد.

 انواع دستگاه‌های آبلیمو گیری با گرفتن آب لیمو و غوره در حجم زیاد و در کمترین زمان با بالاترین سرعت می‌توانند بهترین وسیله برای کسب و کارها و کارگاه‌های صنعتی کوچک باشند.

خرید دستگاه آبلیمو گیری

با نزدیک شدن به فصل تابستان و پاییز (فصل لیمو ترش)، تقاضا برای این دستگاه چندکاره‌ی پر کاربرد بیش از پیش می‌شود. با خرید دستگاه آبلیمو گیری می‌توان علاوه بر آب لیمو، آب اغلب دانه‌های آبدار را نیز گرفت. لذا این دستگاه آبگیری چند کاره در بازار به عنوان دستگاه آبغوره گیری نیز شناخته می‌شود و می‌توان از کاربردهای دیگر آن (که پیش‌تر ذکر شد) بهره‌مند شد. این دستگاه برای کسانی که مستقیما با این شغل سر و کار دارند و یا افرادی که به دنبال جذب مشتری برای محصول با کیفیت خود هستند بهترین انتخاب خواهد بود. با توجه به ویژگی‌ها و قدرت بالای این دستگاه‌ آبگیری، می‌توان میزان آبگیری را تا دو برابر دستگاه‌های معمولی افزایش داد.

شما نیز می‌توانید با خرید دستگاه آبلیمو گیری با بهترین کیفیت، به کسب‌وکار خود رونق دهید و محصولی مرغوب به مشتریان خود عرضه کنید. وب‌سایت ویترین نت با بیشترین تنوع در مدل‌های دستگاه‌های آبلیمو گیری بر اساس جدیدترین تکنولوژی روز، این فرصت را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بسته به نیاز خود، این دستگاه را با ظرفیت مورد نظر، تهیه نمایید. دستگاه‌های آبلیمو گیری فروشگاه اینترنتی ویترین نت با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بهترین انتخاب برای متقاضیان در سراسر کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه‌های آبلیمو گیری و آبغوره گیری می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *