مقایسه 3 دستگاه ارده گیری پرفروش در ویترین‌نت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کره بادام زمینی، کره کنجد، کره پسته، کره گردو و …. از مقوی‌ترین و خوشمزه ترین خوراکی‌هایی هستند که توسط دستگاه کره گیری تولید می‌شوند. این روز‌ها بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها با خریدن یک دستگاه کره گیری و ارده گیری، اقدام به تولید و فروش انواع کره و عصاره مغزها کرده‌اند و با این کار توانسته‌اند مشتریان زیادی به دست آورند، همچنین دستگاه کره گیر خانگی کمک زیادی به افراد در کسب درآمد در منزل کرده است. در این متن قصد داریم پرفروش ترین دستگاه‌های کره گیری یا ارده گیری را به طور تخصصی بررسی کنیم تا اگر قصد خرید این دستگاه را دارید بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این متن همراه ما باشید.

به دلیل اینکه کره به دست آمده با دستگاه ارده گیری یا کره گیری طبیعی، خالص و بدون مواد افزودنی است، افراد زیادی به خریدن این ماده مفید و پر خاصیت علاقه پیدا کرده اند. بعضی از تولیدکنندگان نیز با فروش انواع کره بادام زمینی یا دیگر کره‌ها در باشگاه‌های ورزشی و بدن سازی، توانسته‌اند سود خوبی به دست آورند. مدل‌ها و انواع دستگاه کره گیر متفاوت هستند، در ادامه 3 دستگاه کره گیری پرفروش را باهم مقایسه می‌کنیم.
پرفروش ترین دستگاه های ارده گیری و کره گیر بادام زمینی در ویترین نت

دستگاه کره گیر استیل مدل هایپرمارکت

اولین دستگاهی که می‌خواهیم بررسی کنیم یک دستگاه کره گیر فروشگاهی است، به دلیل ابعاد و قیمت مناسب، این دستگاه به یکی از پرفروش ترین مدل‌ها در سایت ویترین نت تبدیل شده است، البته پرفروش بودن آن دلایل دیگری نیز دارد؛ مانند ظرفیت تولید بالا. این دستگاه کره گیر قابلیت این را دارد که در هر ساعت 30 کیلوگرم مغزهای مختلف را مانند بادام زمینی، گردو، پسته و … را به کره تبدیل کند.

مزیت مهم دیگر این دستگاه قابلیت تنظیم نرمی و زبری کره است، در واقع شما می‌توانید به وسیله فلکه تنظیم خروجی و چرخاندن آن، میزان نرمی و زبری کره تولیدی را تنظیم کنید و کره یا ارده دلخواه خود را تولید کنید.
با استفاده از این دستگاه کره گیر می‌توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. چطور؟! به وسیله اینورتر، این وسیله به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی دور موتور را تنظیم کرده و تا 70% مصرف برق را کاهش دهید.

وزن دستگاه : 35 کیلوگرم
ابعاد دستگاه : 28*60*50 سانتی متر
ظرفیت تولید : 30 کیلوگرم در ساعت
بدنه دستگاه : قابل سفارش در دو مدل با کاور تمام استیل و کاور رنگی
جنس تیغه‌ها و ماردون : استیل سخت

فروش دستگاه ارده گیری و کره گیری سوپر مارکت در ویترین نت

دستگاه ارده گیری و کره گیری مدل 35

این مدل از دستگاه کره گیری با استفاده از سنگ طبیعی معادن مهریز یزد عمل ارده گیری را انجام می‌دهد، به این مدل، دستگاه ارده گیری سنگی هم گفته می‌شود.
یکی از جذابیت‌های این دستگاه داشتن محفظه‌ی شیشه‌ای است که تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتری دارد چرا که در این محفظه مواد اولیه (بادام زمینی، منجد و …) به خوبی دیده می‌شود. گیربکس و الکتروموتور بسیار قوی این دستگاه کره گیری باعث شده که راندمان کاری دستگاه بالا برود و در هر ساعت 2 کیلوگرم محصول ورودی را به کره و ارده تبدیل می‌کند.

وزن دستگاه : 100 کیلوگرم
ابعاد دستگاه : 50*50*80 سانتی متر
ظرفیت تولید : 2 کیلوگرم در ساعت
بدنه دستگاه : تمام استیل

خرید دستگاه ارده گیری و کره گیری بادام زمینی از ویترین نت

دستگاه ارده گیر تمام استیل

ظاهر این دستگاه ارده گیری با دو مدل قبلی کمی متفاوت است. دستگاه ارده گیری تمام استیل دارای دو سنگ آجدار دایره ای شکل است که پس از قرار گرفتن دانه‌ها بین این سنگ‌ها و چرخیدن آن‌ها روی سطوح یکدیگر (سنگ پایینی متحرک و سطح بالایی ثابت)، کره و ارده تولید می‌شود.
این دستگاه رومیزی است و در عطاری‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه های فروش لبنیات کاربرد دارد و می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. تولید 10 الی 15 کیلوگرم ارده و کره در هر ساعت به وسیله این دستگاه امکان پذیر است.
قابل شستشو بودن قطعات دستگاه این امکان را به شما می‌دهد که نگران نظافت و پاکیزگی دستگاه نباشید.

وزن دستگاه : 100 کیلوگرم
مصرف برق : کم مصرف
ظرفیت تولید : 10-15 کیلوگرم در ساعت
بدنه دستگاه : استیل

خرید دستگاه کره بادام زمینی از ویترین نت

راهنمای خرید دستگاه کره گیری

کره گیری و ارده گیری می‌تواند سود قابل قبولی داشته باشد، به دلیل اینکه این دستگاه هیچ ضایعاتی ندارد و همه مواد اولیه و محصول ورودی را به کره و ارده تبدیل می‌کند. توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب و خرید دستگاه کره گیر به نکات زیر توجه کنید :

  • ظرفیت دستگاه کره گیر و ارده گیری؛ این دستگاه در 3 ظرفیت مختلف به فروش می‌رسد:

دستگاه کره گیری خانگی با ظرفیت تولید 3 تا 5 کیلوگرم در ساعت
دستگاه کره گیری فروشگاهی با ظرفیت تولید 6 تا 8 کیلوگرم در ساعت
دستگاه کره گیری کارگاهی با ظرفیت تولید 10 تا 18 کیلوگرم در ساعت

  • قابلیت تنظیم نرمی و زبری کره : این مورد به دلیل اینکه تنوع محصول تولیدی را بالا می‌برد خیلی مهم است. به دلیل اینکه انتخاب انواع کره به خصوص کره بادام زمینی با سلیقه افراد ارتباط مستقیم دارد، دستگاه باید این قابلیت را داشته باشد که انواع محصول را تولید کند.

هر 3 محصولی که بررسی کردیم در سایت ویترین نت موجود هستند و می‌توانید آنها را سفارش دهید. پس از مطالعه این موارد اگر هنوز سوالی درباره نحوه کارکرد، مدل، مشخصات فنی و یا قیمت دستگاه کره گیر دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور تخصصی و رایگان، به شما مشاوره دهند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *