انواع میز کار استیل در آشپزخانه‌های صنعتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

یک میز کار استیل و با کیفیت، لازمه‌ی کار همه‌ی آشپزخانه‌های صنعتی به ویژه برای پاسخ‌گویی به حجم کار بالا و افزایش سرعت است. این میزهای استیل به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات آماده‌سازی رستوران‌ها و فست فودها، کترینگ‌ها، قنادی‌ها، قصابی و… امکانات گسترده‌ای را برای صاحبان این مشاغل فراهم می‌کنند. موارد استفاده از این میزهای کار بسیار گسترده بوده و به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب انواع میز کار استیل در آشپزخانه‌های صنعتی را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را به عنوان راهنمای خرید آن‌ها شرح خواهیم داد.

برای خرید انواع میز کار استیل به سایت ویترین نت مراجعه کنید.

انواع میز کار آشپزخانه‌های صنعتی

میزهای کار استیل صنعتی با طراحی بسیار زیبا و به واسطه‌ی مقاومت و استحکام بالا یکی از پرکاربردترین وسایل در تجهیز و راه اندازی رستوران، آشپزخانه‌های صنعتی، فست فودها، کترینگ‌ها و کافی شاپ‌ها هستند که با کیفیت بالا و در ابعاد مختلف تولید می‌گردند. جنس بدنه‌ی این میزها از استیل مقاوم ضد خش و قابل شست‌وشو است که با ظرافت و طراحی خاصی تولید می‌گردد. رویه‌ی میزهای استیل آشپزخانه‌های صنعتی در مدل‌های مختلف از جمله رویه‌ی کار استیل، چوبی و یا پلی اتیلن (پلاستیکی) طراحی می‌شود که معمولا نمونه‌ی استیل آن پرفروش‌تر از سایر مدل‌هاست.
ابعاد میزهای استیل صنعتی با توجه به نیاز مشتری قابل سفارش بوده و متقاضیان می‌توانند بر اساس نوع فعالیت خود، آن‌ها را در اندازه‌ی مورد نظر سفارش دهند. به طور کلی طول میز کار آشپزخانه‌های صنعتی ۸۰ تا ۱۹۰ سانتی متر، عرض ۶۵ سانتی متر و ارتفاع استاندارد آن‌ها حدود ۸۵ سانتی متر است. پایه‌های این میزهای صنعتی به صورت چرخدار متحرک (با چرخ قفل شونده) و یا ساده به شکل ثابت طراحی می‌شوند.

برای استفاده‌ی بیشتر از این میزهای استیل پر کاربرد می‌توان آن‌ها را به شکل پایه پاتروکی (یک یا دو طبقه پاتروکی) و یا طبقه‌دار سفارش داد. قیمت این میزهای استیل با توجه به ویژگی‌های ذکر شده متغیر است و بر اساس آن‌ها تعیین می‌گردد. انواع میز کار استیل آشپزخانه‌های صنعتی را می‌توان بر اساس کاربرد آن‌ها طبقه‌بندی کرد؛ در ادامه به ذکر چند نمونه خواهیم پرداخت.

1. میز کار استیل رستوران

یکی از مهمترین کاربردهای میز کار استیل در آشپزخانه‌های صنعتی، استفاده از آن‌ در رستوران‌ها است. میز کار استیل رستوران به دلیل مقاومت بالا و استحکام زیاد در موارد مختلف از جمله آماده‌سازی مواد غذایی جهت پخت و یا سرو آن‌ها در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسکلت و جنس بدنه‌ی این میزها از سه لایه ورقه‌ی استنلس استیل ضد خش و ضد زنگ ساخته شده است که به راحتی قابل شست‌وشو است. از آن جا که این میزها مستقیما با مواد غذایی در تماس هستند، از نظر بهداشتی کاملا تایید شده بوده و می‌توان برای  آماده‌سازی مواد غذایی از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های میزهای استیل صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد قابل سفارش با توجه به نوع فعالیت رستوران‌ها
  • رویه‌ی میز کار ساخته شده از استیل سه جداره جهت افزایش مقاومت و استحکام میز
  • پایه‌های متنوع از جمله پایه‌ی ثابت، پایه‌ی چرخ‌دار متحرک و پایه‌های پیچی جهت تنظیم ارتفاع میز

​کارشناسان ویترین نت دقیق‌ترین و کامل‌ترین مشاوره خرید تجهیزات رستوران را به شما ارائه می‌دهند، با ما تماس بگیرید.

فروش انواع میز کار استیل آشپزخانه های صنعتی در ویترین نت

2. میز کار استیل فست فود

این میزهای کار استیل ساخته شده با ورقه‌های ضخیم متناسب با کار فست فودها طراحی شده‌اند. رویه‌ی این میزها با ورق پلی اتیلن مقاوم‌سازی شده و کیفیت محصول را افزایش داده است و از آن جهت خرد کردن مواد اولیه‌ی مورد نیاز در فست فودها و یا قرار دادن لوازم کار، حتی وسایل سنگین، استفاده می‌گردد و از مهمترین تجهیزات فست فود هستند.
میز کار استیل فست فودها، با توجه به نوع فعالیت آن‌ها، در ابعاد و ارتفاع‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون ساخته شده و به دو صورت لبه‌دار و یا بدون لبه در دو شکل ساده و یا طبقه‌دار (چند طبقه) طراحی می‌شوند. مدل‌های کابین‌دار و یا طبقه‌ی پاتروکی این میزها نیز جهت قرار دادن وسایل و یا ابزارها، دسترسی اپراتور به لوازم مورد نیاز را آسان‌تر کرده و سرعت کار را افزایش می‌دهند. سایر ویژگی‌های میزهای کار استیل فست فود عبارت‌اند از:

  • پایه‌های پروفیل استیل ثابت و یا متحرک با چرخ‌های قفل شونده
  • متناسب با استانداردهای بهداشتی
  • مقاومت و استحکام بالا

میز کار استیل و تجهیزات فست فود در ویترین نت موجود شد.

3. میز کار استیل قصابی

میز کار استیل قصابی یکی از میزهای صنعتی پر کاربرد است که جهت پاک کردن و خرد کردن گوشت، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اپراتور بتواند به راحتی و در سریع‌ترین حالت اضافات و ضایعات گوشت،مرغ و ماهی را از آن‌ها جدا کرده و خرد کند. غالبا روی در یک سمت این میزها سوراخی (حفره) حدود ۲۰ سانتی متری برای دور ریختن ضایعات وجود دارد. اپراتور به راحتی ضایعات و اضافات گوشت را به سمت سوراخ میز هدایت کرده و داخل ظرفی که در زیر آن تعبیه شده دور می‌ریزد. برای جلوگیری از پخش شدن و یا ریختن مواد از روی میز، معمولا این میزها از سه طرف با لبه‌های ۵ یا ۱۰ سانتی متری بسته می‌شوند. این میزها در حالت استاندارد با طول ۱۹۰ و عرض و ارتفاع ۹۰ سانتی متری ساخته می‌شوند اما این ابعاد با توجه به سفارش مشتری متغیر می‌باشند. دیگر مشخصات میزهای کار استیل قصابی عبارت‌اند از:

  • بدنه‌ی تمام استیل کاملا بهداشتی با ورقه‌های ۲ میلیمتری ضد خش و ضد زنگ
  • قابل سفارش با ویترین شیشه‌ای جلوی میز
  • پایه‌های ثابت و یا قابل رگلاژ با قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس شیب محیط
  • امکان سفارش تخته‌ی کار (رویه‌ی میز) با متریال‌های مختلف از جمله چوب، پلاستیک و یا پلی اتیلن
  • قابل سفارش با طبقه‌ی پاتراکی در قسمت زیر میز جهت جاسازی وسایل
  • اسکلت محکم و مقاوم در برابر وزن سنگین و ضربه
  • امکان سفارش میز کار به صورت چند طبقه

میز کار استیل آشپزخانه‌های صنعتی بهترین نمونه‌های میز کار صنعتی در مقایسه با میزهای کار چوبی و پلی اتیلن بوده و با فناوری جدید و طراحی منحصر به فرد امکانات گسترده‌تری برای اپراتور فراهم می‌کنند. این میزها یک عنصر مهم و ضروری برای حرفه‌های مختلف محسوب شده و بر اساس نوع فعالیت‌ آن‌ها در ابعاد و به شکل‌های مختلف طراحی می‌شوند. علاوه بر موارد ذکر شده، از میزهای کار استیل صنعتی می‌توان در قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها، کترینگ‌ها، تالارها و کافی شاپ‌ها نیز در موارد گوناگون استفاده کرد.

​جهت مشاهده و خرید انواع میز کار استیل آشپزخانه‌های صنعتی به وب سایت ویترین نت مراجعه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *