نکات خرید انواع دستگاه پاپ کرن ساز

زمان مطالعه: 5 دقیقه

پاپ کورن یا پفیلا یکی از محبوب‌ترین تنقلات در میان مردم است که به صورت بسته‌بندی شده و یا تازه قابل تهیه است. برای تهیه‌ی پفیلا در طعم‌های مختلف، از دستگاه‌های مخصوص اتوماتیک استفاده می‌شود تا بتوان در کمترین زمان و به صورت کاملا بهداشتی آن‌ را در اختیار مشتری قرار داد. با توجه به کاربردهای دستگاه‌های پاپ کرن ساز به عنوان تجهیزات کافی شاپ و در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سینماها و حتی بوفه‌های مدارس، انواع مختلف این دستگاه با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شوند. در این مطلب انواع دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی را معرفی کرده و ویژگی‌ها و مشخصات فنی هر یک را بررسی خواهیم کرد. در انتها نیز به مهمترین نکاتی که خریداران پیش از خرید این دستگاه‌ها باید در نظر داشته باشند، اشاره خواهیم کرد.

دستگاه پفیلا ساز یا پاپ کرن ساز چیست؟

دستگاه پاپ کرن ساز دستگاهی است که برای پخت ذرت و تبدیل آن به پاپ کورن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن جا که عملکرد این دستگاه کاملا اتوماتیک و بهداشتی و بدون دخالت دست صورت می‌گیرد، امروزه از این دستگاه در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود.
ظاهر زیبای دستگاه پاپ کورن ساز با بدنه‌ی رنگ آمیزی شده ساخته شده از ورقه‌های ضخیم استیل ضد زنگ نه تنها جلوه‌ی خاصی به دستگاه داده، بلکه طول عمر بالا و امکان شست‌وشوی آسان آن را نیز فراهم کرده است. محفظه‌ی این دستگاه‌ها از جنس شیشه‌ی نشکن و مقاوم بوده و می‌توان تمام مراحل تبدیل ذرت به پاپ کورن را مشاهده کرد. دیگ دستگاه پفیلا ساز از استیل نچسب ساخته شده از مواد اولیه‌ی مرغوب بوده و با جدا کردن آن از دستگاه، می توان این قطعه را به راحتی شست و تمیز کرد.

غالبا در کف دستگاههای پاپ کرن ساز المنتی برقی برای گرم نگه داشتن پاپ کورن‌ها بعد از آماده شدن، تعبیه شده است. وجود سینی مخصوص در کف این دستگاهها باعث شده تا بتوان پاپ کورن‌های آماده شده را به راحتی از داخل دستگاه خارج کرد. علاوه بر این، سینی استیل کف این دستگاه‌ها از کثیف شدن دستگاه جلوگیری کرده و به راحتی می‌توان آن را شست. حرارت قابل تنظیم این دستگاه‌های کاربردی باعث شده تا بتوان ذرت را با بهترین کیفیت آماده و سرو کرد.

دستگاه پفیلا ساز برای درست کردن پاپ کرن در حجم زیاد کاربرد دارد.
 

سایر ویژگی‌ها و مشخصات فنی دستگاه‌های پاپ کرن ساز عبارت است از:

  • امکان پخت و سرو انواع پاپ کورن در طعم‌های مختلف از جمله نمکی، کره‌ای، کچاپ، سرکه‌ای و سایر مزه‌ها به درخواست مشتری
  • امکان استفاده از دستگاه در فضای باز
  • جنس بدنه‌ی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
  • افزایش راندمان کاری
  • قابل سفارش در ابعاد متنوع با ظرفیت‌های مختلف

​کارشناسان ویترین نت دقیق‌ترین و کامل‌ترین مشاوره خرید تجهیزات کافی شاپ را به شما ارائه می‌دهند، با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه پاپ کورن ساز

طراحی زیبا و منحصر به فرد و همچنین امکانات بسیاری که این دستگاه‌ها برای اپراتور فراهم می‌کنند سبب شده تا امروزه انواع مختلف دستگاه‌های پاپ کرن ساز در ابعاد و به شکل‌های مختلف تولید و عرضه گردند. دستگاه‌های پفیلا ساز بر اساس ابعاد، ظرفیت و شکل ظاهری به دو دسته‌ی اصلی پاپ کرن ساز صنعتی و پاپ کرن ساز فروشگاهی طبقه بندی می‌شوند.

دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی کالسکه‌ای

دستگاه پاپ کورن ساز صنعتی به شکل ایستاده در ابعاد بزرگتری نسبت به نمونه‌های فروشگاهی و رومیزی تولید شده و قادر است حجم بیشتری پاپ کورن را در مدت زمان کمتر آماده کند. از آن جا که ظاهر این مدل دستگاه‌های پاپ کرن ساز شبیه به کالسکه است، معمولا به اسم دستگاه پاپ کرن ساز کالسکه‌ای نیز شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها با قدرت ۱.۳ کیلو وات و با بازدهی بالاتر و سرعت بیشتر امکان تولید حجم زیادی از پاپ کرن را در طعم‌های مختلف فراهم می‌کنند.
از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات فنی این دستگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد 94*161*55 سانتی متر
  • وزن ۴۶ کیلوگرم
  • کارکرد بسیار آسان بدون نیاز به تخصص و مهارت
  • دارای دو چرخ در قسمت زیر دستگاه به منظور جابه‌جایی آسان آن

راهنمای خرید پاپ کرن ساز کالسکه ای از ویترین نت

 

دستگاه پاپ کرن ساز فروشگاهی

پاپ کرن ساز فروشگاهی نمونه‌ی دیگری از انواع دستگاه‌های پفیلا ساز است که به شکل رومیزی طراحی و تولید می‌شوند. با توجه به ابعاد و شکل ظاهری این دستگاه، پاپ کرن ساز فروشگاهی رومیزی فضای کمتری را نسبت به مدل‌های کالسکه‌ای صنعتی اشغال می‌کند. وزن سبک و ابعاد کوچک این دستگاه باعث شده تا بتوان آن را به راحتی جابه‌جا کرده و در محل مورد نظر قرار داد.
سایر ویژگی‌ها و مشخصات فنی دستگاه‌های پاپ کرن ساز رومیزی عبارت‌اند از:

  • ابعاد 56*42*56  سانتی متر
  • وزن ۲۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه‌ی استیل تمام تفلون قابل شست‌وشو
  • امکان شست‌وشوی قطعات مختلف دستگاه در ماشین ظرفشویی

برای خرید پاپ کرن ساز فروشگاهی به سایت ویترین نت مراجعه کنید.

 

نکات خرید دستگاه پاپ کرن ساز

علاوه بر ویژگی‌ها و مشخصات فنی انواع دستگاه‌های پفیلا ساز، دقت در انتخاب دستگاهی با مناسب‌ترین ابعاد بر اساس فضای کاری، از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر قصد خرید دستگاه پاپ کرن ساز برای فضای کوچک کاری خود را دارید، بهتر است پاپ کرن ساز رومیزی فروشگاهی را انتخاب کنید. این دستگاه با ابعاد کوچکتر فضای کمتری را اشغال کرده و می‌توانید با قرار دادن آن روی کانتر از آن استفاده کنید.

کسانی که حجم کاری زیادی داشته و به آماده سازی پاپ کورن در حجم زیاد و در طعم‌های متنوع در مدت زمان کوتاه نیاز دارند، بهتر است پاپ کرن ساز کالسکه‌ای صنعتی را انتخاب و تهیه کنند. این دستگاه با ابعاد بزرگ قادر است حجم زیادی از پاپ کورن را در مدت زمان بسیار کم آماده کند. لذا علاوه بر ابعاد، توجه به ظرفیت دستگاه نیز از دیگر مواردی است که پیش از خرید این دستگاه‌ها باید به آن‌ توجه کرد.

دیگر نکاتی که پیش از خرید دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی باید در نظر گرفته شوند، عبارت‌اند از:

  • توجه به میزان مصرف انرژی دستگاه به ویژه برای کسانی که قصد استفاده‌ی زیاد از آن را دارند.
  • با توجه به این که امروزه برندهای ایرانی و خارجی مختلفی انواع مختلف دستگاه‌های پاپ کرن ساز را تولید می‌کنند،‌ انتخاب معتبرترین برند با قیمت مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • قیمت دستگاه پاپ کرن ساز یکی دیگر از مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کرد. با توجه به این که قیمت انواع مختلف این دستگاه‌ها بر اساس ظرفیت، ابعاد و سایر ویژگی‌ها متفاوت است، می‌توان با بررسی و مقایسه‌ی قیمت دستگاه مورد نظر در سایت ویترین نت، مناسب‌ترین دستگاه را تهیه کرد.

​برای دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی درباره تجهیزات کافی شاپ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *