راهنمای خرید دستگاه آب انار گیری پرسی و اتوماتیک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آب انار طبیعی یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه ترین نوشیدنی‌هایی است که در بسیاری از کافی شاپ‌ها و آبمیوه فروشی‌ها به فروش می‌رسد. حتی به دلیل علاقه‌ی بیش از حد مردم به این نوشیدنی طبیعی این روزها شاهد افزایش تعداد ایستگاه‌های تصفیه خون و سللامتی است که به فروش آبمیوه‌ی طبیعی می‌پردازند.

گرفتن عصاره و آب انواع میوه و سبزی به عنوان منبع ویتامین یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از آن‌هاست. در زمان‌های گذشته این کار از طریق روش‌های ابتدایی صورت می‌گرفت که مشکلات بسیاری از جمله بهداشتی نبودن آبمیوه را به دنبال داشت. امروزه با گسترش و پیشرفت ابزارآلات و دستگاه‌های صنایع غذایی مانند تجهیزات کافی شاپ، انواع دستگاه آبمیوه گیری ساخته شده‌اند تا با سهولت بیشتر و به صورت کاملا بهداشتی آب انواع میوه را بگیرند. در این مطلب دستگاه آب انار گیری را معرفی کرده و انواع مختلف آن را به همراه ویژگی‌ها و مشخصات فنی بررسی خواهیم کرد.

انواع دستگاه آب انار گیری

دستگاههای آب انار گیری صنعتی به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی در ظرفیت‌ها و اندازه‌های مختلف در بسیاری از کافی شاپ‌ها،  آبمیوه فروشیها، بستنی فروشی‌ها و مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه مشابه سایر دستگاه‌های آبمیوه‌ گیر صنعتی با ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد به دلیل گرفتن آب انار به صورت تخصصی به این اسم شناخته می‌شود. دستگاه آب انار گیر در نوع پرسی یا اهرمی و اتوماتیک یا برقی بین تجهیزات کافی شاپ موجود است. در ادامه هر یک از این دستگاه‌ها را معرفی کرده و ویژگیهای آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

راهنمای خرید دستگاه آب انار گیری پرسی و اتوماتیک از ویترین نت
 

دستگاه آب انار گیری پرسی

آب انار گیر پرسی نمونه‌ی دستی آب انار گیر صنعتی است که به دلیل قیمت ارزان و کاربری آسان در اغلب آبمیوه فروشی‌ها و کافی شاپ‌ها از آن استفاده می‌شود. از آنجا که این دستگاه با پایین آمدن یک اهرم آب انار را می‌گیرد، به نام دستگاه آب انار گیری اهرمی نیز شناخته می‌شود.

جنس این آب انار گیر دستی از چدن (ترکیب دو آلیاژ آهن و کربن) و یا استیل مرغوب ساخته شده و استحکام لازم را برای فشرده ساختن دانههای انار دارد. این دستگاه با طراحی رومیزی در ابعاد کوچک نسبت به نمونه‌های برقی و اتوماتیک، برای کسب و کارهای کوچک با فضای کم بسیار مناسب است.
سه جزء اصلی دستگاه‌های آب انار گیری اهرمی، پایه، مخزنی کوچک برای قرار دادن میوه و اهرمی جهت فشرده‌سازی آن است. با پایین کشیدن اهرم توسط اپراتور، عصاره‌ی انار از آن خارج شده و داخل ظرف مورد نظر ریخته می‌شود. بدین ترتیب آب میوه هیچ گونه تماسی با دست نداشته و به صورت کاملا بهداشتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. طراحی بسیار ساده‌ی این دستگاه استفاده‌ی آسان از آن را برای تمام افراد امکان‌پذیر کرده است و علاوه بر کافی شاپ‌ها و آبمیوه فروشی‌ها، در هتل‌ها و حتی مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از این آبمیوه‌گیر دستی محدود به گرفتن عصاره‌ی انار نیست، بلکه می‌توان آب میوه
های دیگر از جمله پرتقال و لیمو را نیز با استفاده از آن گرفت. این دستگاه در مدل‌های بزرگ و کوچک تولید و عرضه می‌گردد و متقاضیان می‌توانند با توجه به میزان مصرف خود مناسب‌ترین سایز دستگاه را انتخاب و تهیه نمایند.

​کارشناسان ویترین نت دقیق‌ترین و کامل‌ترین مشاوره خرید تجهیزات صنایع غذایی را به شما ارائه می‌دهند، با ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه آب انار گیری پرسی از ویترین نت
 

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک یا صنعتی

این دستگاه که به نام دستگاه آب انار گیری برقی نیز شناخته می‌شود، با کارکرد تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست آب انار را به طور کامل گرفته و تفاله‌ی آن را جدا می‌کند. از آب انار گیر اتوماتیک به عنوان دستگاه آبگیری چند کاره، علاوه بر انار برای آبگیری لیمو ترش، غوره، انگور و زرشک نیز استفاده می‌شود. بدین منظور کافی است توری دستگاه را تغییر دهید و از حالت‌های مختلف آن استفاده کنید.
نحوه‌ی عملکرد دستگاه آب انار گیر اتوماتیک به صورت ماردون پرس بوده و به راحتی تفاله‌ی میوه را از آب آن جدا می‌کند. عصاره‌ی انار حاصل از این دستگاه بدون تفاله و به شکل کاملا شفاف از دستگاه خارج شده و در اختیار اپراتور قرار می‌گیرد. برق مصرفی دستگاه به صورت تک فاز بوده و قابلیت آبگیری حدود ۳۰۰ کیلوگرم میوه را در ساعت دارد. تمامی قطعات به کار برده شده در این دستگاه از آلیاژ مقاوم و ضد فرسایش ساخته شده و در برابر آب و اسیدهای موجود در میوه‌ها واکنش شیمیایی نشان نمی‌دهند.

دستگاه آب انار گیری اتوماتیک علاوه بر صرفه‌جویی در زمان با عملکرد فوق العاده سریع، کیفیت و ویتامینهای موجود در میوه‌ها را حفظ کرده و آن را با بهترین کیفیت و طعم عرضه می‌کند.

سایر ویژگی‌ها و مشخصات دستگاههای آب انار گیری برقی عبارت‌اند از:

– موتور بسیار قوی و مقاوم هنگام استفاده‌ی مداوم از دستگاه

– امکان شست‌وشوی تمام قطعات دستگاه

– بدنه‌ی استیل مقاوم با طراحی بسیار زیبا

– امکان تعمیر و تعویض قطعات

راهنمای خرید دستگاه آب انار گیری صنعتی در ویترین نت

 

نکات خرید دستگاه آب انار گیری

با توجه به عملکرد بسیار آسان و کاربرد گسترده‌ی انواع دستگاه آب انار گیری صنعتی امروزه از این دستگاه‌ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تجهیزات کافی شاپ‌ها و آبمیوه فروشی‌ها استفاده می‌شود. تنوع این دستگاهها گسترده نبوده و متقاضیان می‌توانند بر اساس میزان حجم کاری خود یکی از دو مدل دستی و یا برقی آن را انتخاب نمایند. اگرچه آب انار گیر پرسی اهرمی به عنوان یک ابزار دستی به خوبی آب انار و سایر میوه‌ها را می‌گیرد، اما کیفیت آبگیری دستگاه‌های اتوماتیک برقی بیشتر از نمونه‌های دستی بوده و به خوبی تفاله را از آب میوه جدا می‌کند.

از لحاظ سرعت عملکرد نیز دستگاه‌های اتوماتیک با کارکرد سریع، آب میوه را در حجم زیاد و در مدت زمان کمتری نسبت به دستگاه‌های دستی می‌گیرند. با وجود این، دستگاه‌های آب انار گیر پرسی اهرمی امروزه در اغلب فروشگاه‌ها موجود بوده و بازدهی آن برای مشاغل با میزان سفارش متوسط مناسب و کافی می‌باشد. علاوه بر این، قیمت دستگاه‌های آب انار گیر دستی نسبت به مدل‌های برقی و اتوماتیک بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر هستند و می‌توان با مبلغ کمتر آن‌ها را تهیه کرد. مزیت دستگاه‌های آب انار گیر اهرمی نسبت به نمونه‌های برقی، عمر طولانی‌تر آنهاست. این دستگاه‌ها از قطعات برقی ساخته نشده و به سادگی خراب نمی‌شوند و نیاز به تعمیر ندارند.

فروشگاه ویترین نت انواع دستگاه‌های آب انار گیر دستی و اتوماتیک را در مدل‌های متنوع به متقاضیان در کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ عرضه می‌کند. برای مشاهده و خرید محصولات کافی است به وب سایت فروشگاه ویترین نت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. جهت راهنمایی و اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *