کامل‌ترین راهنمای خرید دستگاه یخ در بهشت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دستگاه یخ در بهشت ساز دستگاهی است که برای درست کردن یخ در بهشت، اسموتی و خنک نگه داشتن انواع شربت و آبمیوه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه مایعات داخل مخزن را به شکل یخ تولید کرده و آن را به یک شربت خوشمزه و خنک تبدیل می‌کند. امروزه این دستگاه‌ها به یکی مهمترین تجهیزات کافی شاپ‌ها تبدیل شده‌اند و می‌توانند به آماده سازی یک نوشیدنی خنک در کمترین زمان ممکن کمک کنند. در این مطلب ویژگی‌های دستگاه‌های یخ در بهشت ساز را بررسی کرده و به برخی از مهمترین نکات برای خرید این دستگاه‌ها اشاره خواهیم کرد.

دستگاه یخ در بهشت ساز

دستگاه‌های یخ در بهشت که به آن‌ها شربت سرد کن نیز گفته می‌شود، از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: مخزن دستگاه که محل قرار گرفتن شربت و آبمیوه در طعم‌های مختلف جهت تبدیل آن‌ها به یخ است و دیگری قسمت سرد کننده‌ی دستگاه که عمل تبدیل مایعات به یخ را انجام می‌دهد. پس از تبدیل شربت به یخ، یخ در بهشت توسط اپراتور از شیر خروجی دستگاه خارج شده و در لیوان یا ظرف مورد نظر سرو می‌شود. انواع دستگاه یخ در بهشت ساز را می‌توان بر اساس تعداد مخزن و گنجایش آن‌ها به انواع مختلف تقسیم کرد. اگرچه این دستگاه‌ها کارکرد ساده‌ای دارند، اما اطلاع از ویژگی‌ها و مشخصات فنی آنها ضروری است. از جمله؛

– عملکرد قوی با صدای کم
– صفحه‌ی نمایشگر دیجیتالی به منظور نمایش دمای داخل مخزن و تنظیم چرخش پاروها
– مصرف اندک برق
– قطعات قابل شست‌‌و‌شو

مهمترین نکات خرید دستگاه یخ در بهشت
 

نکات خرید دستگاه یخ در بهشت

 

1. ظرفیت و گنجایش مخزن

اولین و مهمترین مورد پیش از خرید دستگاه یخ در بهشت ساز، توجه به میزان ظرفیت این دستگاه‌هاست. دقت در انتخاب مخزن‌های دستگاه که تعیین کننده‌ی ظرفیت آن هستند از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد. این مخزن‌ها با ظرفیت‌های مختلف با گنجایش‌های ۱۰ تا ۳۰ لیتر متغیر بوده و متقاضیان می‌توانند مناسب‌ترین ظرفیت مخزن‌ها را با توجه به حجم کاری خود انتخاب و تهیه کنند.

2. تعداد مخزن

علاوه بر ظرفیت مخزن‌ها، انتخاب تعداد آن‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولا دستگاه‌های یخ در بهشت ساز به صورت تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه تولید و عرضه شده و می‌توان با توجه به تعداد شربت‌های مورد نظر آن‌ها را انتخاب کرد. کافی شاپ‌ها، آب میوه فروشی‌ها، بستنی فروشی‌ها و فروشگاه‌هایی که قصد دارند یخ در بهشت را با طعم‌های متنوع‌تر درست کرده و به دنبال آن فروش خود را افزایش دهند، می‌توانند این دستگاه را با تعداد مخزن‌های بیشتری تهیه کنند.

3. جنس بدنه و مخزن

ویژگی‌ها و مشخصات فنی دستگاه‌های یخ در بهشت که پیش‌تر ذکر شد، باید قبل از خرید دستگاهها به دقت بررسی شوند؛ از جمله بدنه و مخزن که مهمترین اجزای این دستگاه‌ها هستند. از آن جا که این قطعات مستقیما با شربت در تماس هستند، باید از متریال مرغوب ساخته شوند و قابلیت شست‌و‌شو و نظافت را داشته باشند. بهترین دستگاه یخ در بهشت دستگاهی است که قطعات آن راحتی قابل جداسازی بوده و بتوان آن‌ها را به طور روزانه و پس از هر بار مصرف تمیز کرد. علاوه بر این، کیفیت بالای این قطعات، تضمین کننده‌ی عمر مفید دستگاه یخ در بهشت خواهد بود. بهترین متریال برای ساخت بدنه‌ی این دستگاه‌ها استنلس استیل ضد زنگ و قابل شست‌و‌شو، و بهترین جنس مخزن آن از شیشه یا پلی کربنات نشکن و شفاف است که می‌توان مایعات درون آن را مشاهده کرد.

حتما ببینید: راهنمای کامل تجهیز و راه اندازی کافی شاپ

راهنمای خرید دستگاه یخ در بهشت ساز
 

4. توان سرمایشی

توان سرمایشی دستگاه یخ در بهشت ساز یکی دیگر از مهمترین مواردی است که باید پیش از خرید آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به این که قدرت و توان سرمایشی این دستگاه‌ها نقش اساسی در سرد کردن شربت داخل مخزن‌ها دارد، لذا باید آن را پیش از تهیه‌ی یخ در بهشت ساز حتما در نظر گرفت و بررسی کرد. موتورهای پر قدرت این دستگاه‌ها با کمپرسورهای قوی امکان استفاده از یخ در بهشت ساز را حتی در مکان‌های گرم و در مقابل نور آفتاب فراهم کرده است.

5. موتور و قطعات متحرک

موتور دستگاه‌های یخ در بهشت ساز تضمین کننده‌ی قدرت و عملکرد آن خواهد بود. بدین ترتیب که توان مصرفی بالای این دستگاه‌ها، بازدهی آن‌ها را تعیین می‌کند. لذا پیش از خرید دستگاههای یخ در بهشت ساز حتما به برند سازنده‌ی موتور آن دقت کنید. علاوه بر این، با توجه به این که امکان استهلاک قطعات متحرک دستگاه‌های یخ در بهشت ساز بیش از سایر اجزای آن است، باید با بهترین متریال و با بالاترین کیفیت ساخته شوند تا بتوانند مدت زمان طولانی پاسخگوی عملکرد دستگاه باشند. با انتخاب این دستگاه‌ها ساخته شده از قطعات با کیفیت، می‌توانید نیاز به تعمیر و تعویض آن را به حداقل رسانده و به راحتی در هزینه‌های جانبی خود صرفه جویی کنید.

برای خرید دستگاه یخ در بهشت به سایت ویترین نت مراجعه کنید.
 

6. شیرهای خروجی استاندارد

انتخاب دستگاه‌های یخ در بهشت ساز با بهترین کیفیت شیر خروجی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید مواد داخل مخزن را به راحتی داخل ظرف مورد نظر ریخته و سرو کنید. از آن جا که یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی دستگاه‌های یخ در بهشت ساز خرابی شیرهای خروجی آن‌هاست، کیفیت شیر تخلیه‌ی این دستگاه‌ها می‌توانند تضمین کننده‌ی تعداد دفعات استفاده‌ی شما از آن باشند. بهترین شیر تخلیه شیری است که اپراتور تنها با کشیدن و رها کردن آن بتواند یخ در بهشت را از دستگاه خارج کند. یک دستگاه یخ در بهشت ساز با کیفیت معمولا دارای شیر خروجی با کیفیت با قابلیت ضد چکه می‌باشد تا از بروز هر گونه مشکل از جمله ریزش ناگهانی و چکه کردن یخ در بهشت جلوگیری کند.

7. تنظیم دمای خودکار

بهترین دستگاه یخ در بهشت دستگاهی است که بتواند دمای مورد نیاز برای تبدیل شربت به یخ در بهشت را به صورت خودکار تنظیم کند. در این دستگاه‌ها از ترموستات‌های با کیفیت استفاده شده است تا بتوانند دمای داخل مخزن را تنظیم کرده و آن را خنک نگه دارند. زمانی که دمای دستگاه به دمای تنظیم شده توسط اپراتور برسد، یخ در بهشت ساز به طور خودکار متوقف شده و بدین ترتیب از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری می‌کند. لذا با انتخاب مناسب‌ترین مدل این دستگاه‌ها می‌توانید علاوه بر آسوده بودن از عملکرد یخ در بهشت ساز، در هزینه‌های جانبی خود نیز صرفه جویی کنید.

​کارشناسان ویترین نت دقیق‌ترین و کامل‌ترین مشاوره خرید تجهیزات کافی شاپ را به شما ارائه می‌دهند، با ما تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *