معرفی بهترین ایده کار در منزل برای بانوان

معرفی بهترین ایده کار در منزل برای بانوان
زمان مطالعه: 16 دقیقه

کار در منزل برای بانوان طیف گسترده‌ای از مشاغل مختلف را مانند بسته‌بندی محصولات، تولید عرقیات، خیاطی، تهیه میوه خشک، تولید انواع روغن و… را در بر می‌گیرد. ازاین‌رو هر بانوی زحمت‌کش و پرتلاشی که بخواهد به استقلال مالی برسد، به‌راحتی می‌تواند متناسب با مقدار بودجه‌ای که در دست دارد، یک کسب‌وکار خانگی سودده را راه‌اندازی کند و به‌مرور آن را گسترش دهد. پس اگر شما هم قصد دارید راجع به طرح کار در منزل برای بانوان اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا پایان این بخش از مجله ویترین‌نت همراه ما باشید.

معرفی انواع کار در منزل برای بانوان تا سال 1402

همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم، انواع کار در منزل برای بانوان به‌قدری متنوع و گوناگون است که هر فردی می‌تواند بر اساس استعداد و توانایی‌هایی که دارد، شغل موردعلاقه خود را بیابد؛ بنابراین اگر این سؤال: «کار در منزل چی خوبه؟» به ذهن شما هم خطور کرده است، برای یافتن پاسخ آن، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

کار در منزل برای بانوان بسته بندی

کار در منزل برای بانوان بسته بندی محصولات مختلف را هم شامل می‌شود. برای مثال بسته‌بندی مواد خوراکی، پوشاک، لوازم تزیینی، میوه و سبزی خشک و… از جمله محصولاتی هستند که معمولاً پیش از عرضه به مشتریان باید بسته‌بندی شوند؛ بنابراین شغل بسته بندی در منزل می‌تواند یک کار سودآور برای بانوانی باشد که سرمایه چندانی در دست ندارند. زیرا راه‌اندازی این کار نیازی به بودجه اولیه خاصی ندارد و ازآنجایی‌که نحوه بسته‌بندی محصولات از تنوع گسترده‌ای برخوردار است؛ برخی از آن‌ها برای شروع، حتی نیاز به سرمایه ندارند. به‌عنوان‌مثال، برخی از روش‌ها مانند پک زیپ‌دار، پاکت برچسبی، جعبه‌ای و… نیازی به دستگاه بسته‌بندی ندارند و تنها یک نیروی کار انسانی ماهر می‌تواند از پس تمام مراحل کار برآید.

ازاین‌رو هیچ سرمایه‌ای موردنیاز نخواهد بود و می‌توانید به‌واسطه همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه، مشغول به کار شوید. در ضمن، حتی شما می‌توانید فرآورده‌های باغ و محصولات مزارع کشاورزی خود را هم به این شیوه بسته کنید و با قیمت بهتری در بازار به فروش برسانید. همچنین برخی دیگر از روش‌های بسته‌بندی، مانند بسته‌بندی با نایلون، سلفون، وکیوم، شیرینگ و… نیاز به دستگاه حرارتی، وکیوم و… خواهد داشت. در این صورت، شما باید دستگاه مذکور را خریداری کنید تا کسب‌و‌کار مربوطه را در منزل راه بیندازید.

مزایای شغل بسته بندی در منزل

پس از اینکه با ماهیت کار بسته بندی در منزل برای خانمها آشنا شدید، حالا نوبت آن است تا مروری بر مزایا و معایب این بیزینس داشته باشیم. این کسب‌وکار نیاز به فضای گسترده و کارگاهی ندارد و به‌راحتی می‌توانید در گوشه‌ای از منزل خود، برخی از روش‌های بسته‌بندی را اجرا کنید.

به‌عنوان‌مثال برای راه‌اندازی کار در منزل بسته بندی هل می‌توانید یک اتاق کوچک از خانه خود را به آن اختصاص دهید. همچنین با بهره‌گیری از این روش می‌توانید طول عمر و ماندگاری محصولات مربوطه را افزایش دهید و متناسب با آن، قیمت محصول نیز بیشتر شود. تنوع متریال مصرفی در حوزه بسته‌بندی سبب می‌شود تا شما بتوانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید، زیر شاخه مناسبی از این بیزینس را انتخاب کنید.

معایب شغل بسته بندی در منزل

از جمله معایب این روش می‌توان به افزایش هزینه نهایی محصول برای مشتری اشاره کرد. همچنین پلاستیک و نایلون حاصل از این بسته‌بندی‌ها پس از فروش به مشتری، بلااستفاده می‌شود و به دلیل عدم تجزیه‌پذیری؛ به محیط‌زیست آسیب می‌رساند.

کار در منزل برای بانوان 1402

هزینه های اولیه و درآمد بسته بندی در منزل

به طور میانگین، مقدار سرمایه موردنیاز برای راه‌اندازی این کسب‌وکار ۵_۶ میلیون تومان است؛ اما بر اساس روش انتخابی شما، این مقدار می‌تواند متغیر باشد. درآمد حاصل از این شغل به عوامل مختلفی مانند حجم سفارش‌های شما، تعداد رقبا، نحوه بازاریابی و برندسازی و… بستگی دارد؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حداقل درآمد ماهانه از کار در منزل برای بانوان بسته بندی، می‌تواند ۳_۴ میلیون تومان باشد و به‌مرور با گسترش کسب‌وکارتان، بیشتر شود.

تهیه و بسته بندی ادویه های گیاهی

یکی دیگر از روش‌های کار در منزل برای بانوان بسته بندی ادویه‌های گیاهی است که بیشتر در مناطق روستایی و شهرهایی که کشت انبوه گیاهان دارویی و ادویه‌ای رواج دارد؛ توسط بانوان خانه‌دار مورد استقبال قرار می‌گیرد. زیرا مردم این نواحی نیز می‌توانند ادویه‌جات مختلف را با محصولات اراضی خود تهیه کنند و به‌واسطه بسته‌بندی آن، با قیمت بالاتری به بازار ارائه دهند. معمولاً این روش چندان سرمایه اولیه قابل‌توجهی لازم ندارد، زیرا تنها هزینه‌ای که باید برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود بکنید، خرید دستگاه یا متریال اولیه است. همراه ما باشید تا مزایا و معایب این روش را هم خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

مزایای شغل بسته بندی ادویه های گیاهی

یکی از مزایای این روش، عدم نیاز به سرمایه اولیه کلان است. همچنین لزومی به راه‌اندازی کارگاه یا اجاره یک مکان دیگر برای شروع کار نیست، بلکه به‌راحتی می‌توانید در گوشه‌ای از منزل خود کسب‌وکار مذکور را راه‌اندازی کنید. از سوی دیگر، با این کار می‌توانید محصولات تولیدی خود را به قیمت بالاتری در بازار به فروش برسانید. به‌عنوان‌مثال اگر یک گلخانه یا زمین کشاورزی دارید، پیشنهاد ما این است که بخشی از محصولات خود را در ادویه‌جات پودری بسته‌بندی کنید و از فروش آن، سود بیشتری به دست آورید.

معایب شغل بسته بندی ادویه های گیاهی

دررابطه‌با معایب این حرفه نیز باید بگوییم که نیاز مبرمی به بازاریابی و تبلیغات دارد. زیرا در سال‌های اخیر افرادی زیادی در شهرهای مختلف به این کار روی آورده‌اند؛ بنابراین اگر بخواهید فروش بیشتری از رقبای خود داشته باشید، باید ترفندهای بازاریابی و تبلیغات را بیاموزید و با جذب مشتری، کسب‌وکار خود را رونق دهید.

هزینه‌های اولیه و درآمد بسته بندی ادویه های گیاهی

همان‌طور که در قسمت‌های قبل توضیح دادیم، شغل بسته بندی ادویه های گیاهی نیاز چندانی به خرید دستگاه‌های پیشرفته و گران‌قیمت ندارد؛ اما ممکن است برای خرید متریال اولیه و تجهیزات مربوطه، نیاز به ۶_۱۰ میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشید. ضمناً درآمد حاصل از این شغل باتوجه‌به میزان فروش شما متغیر خواهد بود؛ اما می‌توان در اوایل مسیر، به‌صورت تقریبی مبلغی حدود ۴_۵ میلیون تومان را به‌عنوان درآمد ماه‌های اول در نظر گرفت.

چرم دوزی و تولید مصنوعات چرمی

یکی دیگر از کارهای در منزل برای بانوان، شغل چرم دوزی است که نیازی به سرمایه اولیه یا کارگاه اختصاصی ندارد، اما باید مهارت‌های لازم را به‌خوبی بیاموزید و پس از کسب اطلاعات کافی؛ مقدار کمی از مواد اولیه موردنیاز را برای شروع کسب‌وکارتان، خریداری کنید. نکته مهمی که دررابطه‌با این شغل وجود دارد، این است که اگر برای شروع کار خود قصد خرید دستگاه‌های مربوطه را ندارید و قرار است تمام پروسه را به‌صورت دستی پیش ببرید؛ توصیه می‌کنیم که در طول روز بیشتر از ۷_۱۰ ساعت کار نکنید؛ زیرا باتوجه‌به انرژی و دقتی که باید روی کار بگذارید، پس از مدتی از نظر جسمانی فرسوده خواهید شد.

مزایای شغل چرم دوزی

یکی از بارزترین مزایای چرم دوزی این است که به‌عنوان یک شغل درآمدزا در منزل برای بانوان سودآوری مطلوبی دارد. در واقع اگر برای خرید محصولات چرمی سری به بازار بزنید، با طیف گسترده‌ای از کیف، کفش و پوشاک مختلف مواجه خواهید شد که قیمت بیشتری در مقایسه با اجناس پارچه‌ای و پلی‌استر دارند؛ بنابراین می‌توان گفت که در مقایسه باانرژی و وقتی که پای‌کار می‌گذارید؛ ‌ سود قابل‌قبولی به دست می‌آورید. از سوی دیگر، نیازی به کارگاه یا محیط کار گسترده ندارد و به‌سادگی می‌توان در یک اتاق از منزل خود، کار را آغاز کرد.

کار در منزل بانوان

معایب شغل چرم دوزی

داشتن رقبای متعدد در بازارهای داخلی و خارجی یکی از معایب این شغل به‌حساب می‌آید. مورد بعدی هم اینکه اگر تصمیم به فعالیت در این حوزه گرفتید، باید تمام‌وکمال روی پای خود بایستید و منتظر استخدام در یک کارگاه، با حقوق و مزایای کافی نباشید! زیرا بازار به‌قدر کافی از چرم دوزهای مبتدی تا حرفه‌ای اشباع شده است و تنها راه برای کسب درآمد مطلوب این است که کارگاه خود را راه‌اندازی کنید و به‌مرور آن را گسترش دهید.

هزینه‌های اولیه و درآمد چرم دوزی

اگر نگاهی به آمار و ارقام حاصل از درآمد کسانی که چندین سال است در این حوزه فعالیت دارند، بیندازیم؛ ‌ می‌توان به‌صورت تقریبی این‌گونه مثال زد که اگر با سرمایه ۱۰۰ میلیون‌تومانی کار خود را آغاز کنید (مقدار مذکور بسته به بودجه شما می‌تواند متغیر باشد)؛ و حدود ۶۰ میلیون تومان از آن را به خرید مواد اولیه اختصاص دهید، پس از یک سال باید تقریباً ۱۲۰_۱۴۰ درصد سود کرده باشید؛ یعنی حدود ۲۲۰ میلیون تومان. شما می‌توانید بر اساس مقدار بودجه‌ای که در دست دارید، درآمد سالانه خود را با این روش، تخمین بزنید.

تهیه و تولید عرقیات گیاهی و گلاب

راه‌اندازی کارگاه گلاب گیری و عرقیات، یکی دیگر از ایده‌های کسب و کار در منزل برای بانوان است. کشور ما پوشش گیاهی غنی و پرباری دارد و راه‌اندازی کارگاه عرقیات در هر شهری که ساکن هستید، سود مطلوبی برایتان به ارمغان خواهد آورد. این شغل نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارد و در اوایل مسیر خود می‌توانید فرایند عرق‌گیری را با یک قابلمه و لوازم در دسترس انجام دهید. سپس با گسترش کسب‌وکار خود، برای تولیدات بیشتر؛ تجهیزات عرق‌گیری کارگاهی را نیز خریداری کنید.

مزایای شغل تولید عرقیات گیاهی و گلاب

مهم‌ترین مزیت این شغل فرصت‌های متعددی است که برای برقراری ارتباط با بازارهای بین‌المللی خواهید داشت. علاوه بر این مشتریان داخلی هم از تولیدات شما حمایت خواهند کرد. برخی از خریداران این حوزه عبارت‌اند از:

  • رستوران و کافی‌شاپ‌ها
  • عطاری‌ و شیرینی‌فروشی‌ها
  • مشتریان خرده
  • فروشگاه‌های مواد غذایی

معایب شغل تولید عرقیات گیاهی و گلاب

برای عرقگیری نیاز به گیاهان سالم و معطر خواهید داشت، ازاین‌رو برای کسب سود بیشتر در مراحل اولیه، بهتر است خودتان دست‌به‌کار شوید و گیاهان موردنیاز را جمع‌آوری می‌کند؛ اما از سوی دیگر این کار زمان‌بر خواهد بود و تایم و انرژی قابل‌توجهی از شما می‌گیرد. در ضمن، نیاز به مهارت نسبتاً بالایی دارد و در صورت سهل‌انگاری ممکن است نتیجه مطلوبی حاصل نشود. حداقل فضای لازم برای راه‌اندازی کارگاه گلاب گیری و تهیه سایر عرقیات، حدود ۲۰ متر است.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تولید عرقیات گیاهی و گلاب

اگر بخواهید برای شروع این کار از دستگاه‌های نوین و ظرف بسته‌بندی شیشه‌ای استفاده کنید، حداقل به ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز خواهید داشت. درآمد ماهانه این شغل نیز بسته به بسته به میزان فروش شما متغیر خواهد بود، اما به طور میانگین احتمال دارد حدود ۳۰_۴۵ میلیون در سال درآمد داشته باشید.

تولید و فروش میوه خشک شده

تولید میوه خشک، یکی از بهترین نمونه‌های کار در منزل ویژه بانوان است که طرف‌داران پروپاقرص زیادی دارد و اغلب بانوان در سال‌های اخیر به اشتغال در آن روی آورده‌اند؛ بنابراین اگر شما هم سرمایه محدودی در دست دارید و می‌خواهید یک کسب‌وکار سودآور و کم‌ریسک راه‌اندازی کنید، ‌ تولید و فروش میوه خشک شده می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد.

رعایت بهداشت و نظافت در این شغل از اهمیت بالایی برخوردار است و درصورتی‌که برای خشک کردن میوه‌ها از دستگاه خشک کن استفاده نمی‌کنید، بهتر است محصول خود را در محیط باز، در معرض نور خورشید قرار دهید و روی آن را با یک پارچه توری ظریف بپوشانید تا علاوه بر جذب گرما،‌ مانع از تماس حشرات یا گردوغبار با سطح میوه‌ها شود.

مزایای شغل تولید و فروش میوه خشک شده

میوه خشک ماندگاری نسبتاً بالایی دارد و اگر در معرض رطوبت قرار نگیرد، می‌توانید نهایتاً یک سال آن را در انبار نگهداری کنید تا به فروش برسد. این روزها میوه خشک به یکی از آیتم‌های ثابت میز پذیرایی از مهمان تبدیل شده است و اغلب خانواده‌ها برای مصرف خود و پذیرایی در دورهمی‌ها این محصول را خریداری می‌کنند.

بنابراین، می‌توان گفت که تقاضا در بازارهای داخلی بالا است و با کمی تبلیغات و بازاریابی می‌توان به سوددهی رسید. در ضمن اگر حجم تولیدات خود را افزایش دهید، می‌‌توانید روی خریداران عمده یا صادرات نیز حساب کنید.

کار در منزل ویژه بانوان

معایب شغل تولید و فروش میوه خشک شده

فرایند خشک‌کردن و نگهداری از میوه‌ها حساسیت زیادی دارد و باید سرعت عمل شما بالا باشد تا پیش از خراب‌شدن میوه‌ها، بتوانید آن‌ها را برای خشک‌کردن آماده کنید. اگر دستگاه خشک‌کن نداشته باشید، باید در فقط روزهای گرم سال این کار را انجام دهید، تا میوه‌ها پیش از فاسدشدن، به‌خوبی در معرض نور آفتاب خشک شوند.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تولید و فروش میوه خشک شده

اگر برای شروع کار خود، روش سنتی را در پیش بگیرید؛ برای تولید میوه خشک نیاز به سرمایه چندانی برای خرید دستگاه خشک‌کن نخواهید داشت، اما‌ ممکن است حدود ۱_۲ میلیون تومان برای خرید لوازم بسته‌بندی و… هزینه کنید. همچنین میزان درآمد حاصل از این کار، بر اساس حجم فروش شما متغیر خواهد بود؛ اما به‌طورکلی با تبلیغات و بازاریابی می‌توان بین ۴_۱۰ میلیون تومان در ماه‌های اول درآمد داشت.

تهیه انواع روغن

یکی دیگر از ایده های کار در منزل برای بانوان، تهیه انواع روغن است که به‌عنوان پرسودترین بیزینس در حوزه خوراک و مواد غذایی به شمار می‌رود. به همین دلیل شغل روغن‌گیری برای آن دسته از بانوانی که شرایطش را دارند، می‌تواند سود فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد. دانه‌های روغنی ماندگاری بالایی دارند و برعکسِ شغل خشک‌کردن میوه، نیازی به‌سرعت عمل بالا در فراوری محصول نخواهد بود. شما می‌توانید محصولات خود را به‌صورت مستقیم به دست مشتری برسانید یا به خریداران عمده بفروشید.

مزایای شغل تهیه انواع روغن

مهم‌ترین مزیت کار برای بانوان در منزل به روش روغن گیری این است که خانم‌های محترم می‌توانند حتی با یک دستگاه ساده و با صرف هزینه پایین، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و پس از مدتی به سود قابل توجهی دست یابند.

معایب شغل تهیه انواع روغن

این شغل باتوجه‌به سوددهی مطلوب و تقاضای بالا در بازار، معایب چندانی ندارد؛ اما برای راه‌اندازی آن حتماً باید مقداری سرمایه در ‌دست داشته باشید تا بتوانید دستگاه روغن‌گیر موردنظر خود را خریداری کنید.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تهیه انواع روغن

باتوجه‌به آمار چند سال اخیر، درصد سود حاصل از این شغل در ماه‌های اولیه، حدود ۵_۱۰ درصد است و به‌مرور با تبلیغات و شناخت بازار هدف، این مقدار بیشتر خواهد شد. حداقل سرمایه موردنیاز برای راه‌اندازی این کسب‌وکار حدود ۴_۱۲ میلیون تومان خواهد بود، زیرا مظنه دستگاه‌های روغن‌گیری ارزان در بازار، همین است.

دریافت سفارش، تهیه و فروش سبزی خرد شده

تا اینجای صحبت‌ها به طور مفصل راجع به انواع روش‌های کسب درامد در منزل برای بانوان ایرانی صحبت کردیم، اما حالا قصد داریم شغلی را معرفی کنیم که هم به طور گسترده در سریع‌ترین زمان ممکن به سوددهی خواهید رسید و هم اینکه، می‌توانید در شهر محل سکونت خود، سفارش‌های متعددی از طرف دوست و آشنایان دریافت کنید. تنها کافی است یک دستگاه سبزی‌خردکنی بخرید و با دریافت سفارش سبزی خرد شده، سود قابل‌قبولی در ماه کسب کنید.

البته برای راه‌اندازی این شغل نیاز به یک فضای ۱۵_۲۰ متری خواهید داشت تا دستگاه را در آنجا قرار دهید و پس از خرد کردن سبزی، در صورت نیاز آن را برای خورش و غذاهای گوناگون با روغن تفت دهید. با این روش می‌توانید سبزی‌های خرد شده را به قیمت بالاتری در بازار عرضه کنید.

مزایای شغل فروش سبزی خرد شده

این شغل نیاز به سرمایه اندکی برای خرید دستگاه دارد، اما سوددهی آن رضایت‌بخش است. همچنین می‌توانید از برخی فروشگاه‌ها در صورت توافق، دستگاه مربوطه را به‌صورت قسطی خریداری کنید. این کسب‌وکار پس از مدت کوتاهی (حدود ۳_۴ ماه) به سوددهی خالص می‌رسد.

معایب شغل فروش سبزی خرد شده

این شغل معایب خاصی ندارد، صرفاً باید سرمایه اولیه کافی در اختیار داشته باشید و اگر جایی در خانه برای راه‌اندازی کارگاه خود ندارید، یک مغازه اجاره کنید. همچنین نیاز به نیروی کار خواهید داشت تا به‌موقع سبزی‌ها را قبل از اینکه پلاسیده شوند، خرد کنید و به مشتری تحویل دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم که در ماه‌های اول، به‌جای استخدام نیرو؛ از اعضای خانواده‌تان اگر کسی داوطلب هست، کمک بگیرید یا کارها را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که بتوانید تمام مراحل را به‌موقع انجام دهید.

ایده کار در منزل برای بانوان

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل فروش سبزی خرد شده

درآمد حاصل از کار در منزل بانوان به روش سبزی‌خردکنی، حدود ۳_۴ میلیون در ماه‌های اول است و به‌مرور با افزایش تعداد مشتریان ثابت، میزان سود و درآمد هم بیشتر خواهد شد. سرمایه اولیه نیز برای آغاز کار، بر اساس قیمت دستگاهی که مدنظر دارید و سایر لوازم جانبی مانند تشت و سبد، قابلمه و… متغیر خواهد بود.

تهیه انواع آب میوه طبیعی

امروزه اغلب خانواده‌ها برای نوشیدنی‌های روزمره خود، ترجیح می‌دهند از آب‌میوه‌های طبیعی و تازه استفاده کنند. به همین دلیل، آب‌میوه‌های طبیعی از فروش بالاتری برخوردار هستند و از سوی دیگر، در مقایسه با آب‌میوه‌های صنعتی سودآوری بیشتری دارند. به یاد داشته باشید که خرید دستگاه آبمیوه‌گیر اصلی‌ترین گام در جهت آغاز این کسب‌وکار است و باید دستگاهی را تهیه کنید که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. ممکن است در ابتدا هزینه دستگاه کمی بالاتر از حد تصور به نظر برسد، اما توصیه می‌کنیم که به چشم سرمایه‌گذاری به آن نگاه کنید و دستگاهی بخرید که ماندگاری و دوام خوبی داشته باشد.

مزایای شغل تهیه آب میوه طبیعی

از جمله مزایای اشتغال در منزل برای بانوان به روش آبمیوه‌گیری، می‌توان به تقاضای بالای این محصول در بازار اشاره کرد. نیازی به کارگاه چندان بزرگی ندارد و ۱۲_۱۵ متر فضای ‌خالی کافی است.

معایب شغل تهیه آب میوه طبیعی

یکی از معایبی که دارد، این است که به‌عنوان یک کسب‌وکار فصلی به شمار می‌آید و معمولاً در برخی فصول سال، باتوجه‌به منطقه محل سکونت شما؛ ممکن است رونق کسب‌وکارتان کمتر شود. معمولاً در فصل تابستان حاشیه سود این شغل به حداکثر میزان خود می‌رسد.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تهیه آب میوه طبیعی

بیشترین هزینه این کسب‌وکار مربوط به خرید دستگاه آن است. ‌ سرمایه اولیه موردنیاز، باتوجه‌به نوع دستگاهی که انتخاب می‌کنید (حداقل‌ قیمت: ۴_۵ میلیون تومان)، متغیر خواهد بود. میزان درآمدِ حاصل از فروش این فراورده‌ها نیز بسته به حجم تقاضا و نوع میوه‌هایی که آبمیوه‌گیری کرده‌اید، می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً درآمد این کار در اوایل حدود ۳_۴ میلیون تومان در ماه است و به‌مرور اگر تلاش خود را برای تبلیغات کسب‌وکارتان بیشتر کنید، عایدی ماهانه افزایش خواهد یافت.

تهیه انواع ارده و کره های ارگانیک

میزان فروش ارده و کره در فصول سرد سال افزایش می‌یابد، و به شما می‌توانید به‌عنوان یک ایده کار در منزل برای بانوان، این کسب‌وکار را راه‌اندازی کنید. البته در فصل تابستان هم میزان فروش این محصول چندان کاهش نمی‌یابد و هنوز مشتریان خود را دارد.

برای راه‌اندازی این کسب‌وکار نیاز به یک دستگاه کره گیر صنعتی خواهید داشت که قیمت آن باتوجه‌به مدل دستگاه متغیر است؛ اما اگر بخواهید کار خود را به طور اساسی و با دستگاه باکیفیت شروع کنید، سرمایه‌ای حدود ۵۰_۶۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید.

مزایای شغل تهیه انواع ارده و کره های ارگانیک

یکی از مزایای شغل کره گیری و تهیه ارده این است که می‌توانید در منزل هم این کار را انجام دهید و حتی به‌صورت پاره‌وقت برای انجام امورات آن وقت بگذارید. از سوی دیگر، سودی که از فروش کره و ارده برای شما باقی می‌ماند، بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که برای خرید کنجد و ماست صرف کرده‌اید. همچنین شما می‌توانید کسب‌وکارتان را گسترش دهید و با ارده‌ای که فراوری کرده‌اید، حلواارده هم تولید کنید و به قیمت بالاتری به بازار ارائه دهید.

معایب شغل تهیه انواع ارده و کره های ارگانیک

اگر بتوانید سرمایه نسبتاً زیادی را که برای راه‌اندازی این کسب‌وکار نیاز است، فراهم کنید؛ دیگر مشکل خاصی پیش رو نخواهید داشت. زیرا مشتری ارده و کره همواره ثابت است و شما می‌توانید از سوپرمارکت‌های محله‌تان گرفته تا کارخانجاتی که به کره و ارده برای تولید محصولاتشان نیاز دارند، برای فروش فراورده‌های خود استفاده کنید.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تهیه ارده و کره ارگانیک

همان‌طور که در قسمت قبل توضیح دادیم، حداقل سرمایه لازم برای خرید دستگاه و راه‌اندازی این کسب‌وکار، حدود ۵۰_۶۰ میلیون تومان است. درآمد آن هم می‌تواند ماهانه حداقل‌ حدود ۵_۶ میلیون تومان باشد.

شغل در منزل برای بانوان

تهیه تخمه آفتابگردان

تخمه پزی یک نمونه دیگر از انواع شغل در منزل برای بانوان است که نیاز به سرمایه دارد. اگر صاحب مزارع کشت تخمه آفتابگردان باشید، سود بیشتری عایدتان خواهد شد؛ در غیر این صورت نیز همچنان از طریق خرید عمده تخمه خام و فراوری آن، سود خوبی به دست خواهید آورد.

مزایای شغل تهیه تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان از ماندگاری بالایی برخوردار است و به مدت یک الی دو سال فرصت خواهید داشت تا فرآورده‌تان را به فروش برسانید. این محصول در بازار از تقاضای بالایی دارد و به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را بین مشتریان خرده و عمده توزیع کنید.

معایب شغل تهیه تخمه آفتابگردان

به‌عنوان کار در منزل مخصوص بانوان خانه‌دار، نیاز به سرمایه نسبتاً زیادی دارد و ممکن است برخی افراد قادر به تأمین نیازهای اولیه آن نباشند. همچنین تعداد دستگاه‌های ضروری برای شروع کار زیاد است و حتماً باید یک فضای ۲۰_۲۵ متری برای تعبیه این دستگاه‌ها داشته باشید.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تهیه تخمه آفتابگردان

دررابطه‌با درآمد حاصل از تفت تخمه آفتابگردان نمی‌توان مقدار دقیقی را اعلام کرد، زیرا پارامترهای مختلفی بر این مسئله اثرگذارند؛ اما‌ مسلماً هر چه تعداد مشتریان شما بیشتر باشد، تبلیغات و بازاریابی مؤثرتری انجام دهید و از دستگاه‌های باکیفیتی استفاده کنید، سود بیشتری کسب خواهید کرد. سرمایه اولیه موردنیاز برای خرید خشک‌کن سرندی، دستگاه طعم زن، دستگاه تفت، دستگاه بسته بندی و… هم حداقل ۳۰_۴۰ ‌ میلیون تومان خواهد بود.

خشک کردن زعفران

کشت زعفران و خشک‌کردن آن در خانه، جزو رایج‌ترین روش‌های کار در منزل برای بانوان است. شما می‌توانید با کسانی که در حوزه کشت این محصول فعالیت دارند، همکاری کنید و با پاک‌سازی و خشک‌کردن زعفران؛ به درآمد برسید. روش‌های مختلفی برای خشک‌کردن آن وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • روش سنتی و پهن کردن زعفران روی پارچه
  • استفاده از آون الکتریکی
  • دستگاه خشک‌کن مخصوص
  • گرمای بخاری

مزایای شغل خشک کردن زعفران

اگر زعفران تازه را به‌صورت عمده خریداری کنید و پس از پاک‌سازی و خشک‌کردن، به دست مشتری برسانید؛ سود خوبی عایدتان خواهد شد. همان‌طور که گفتیم برخی از روش‌های خشک‌کردن آن نیازی به دستگاه و سرمایه اولیه ندارد؛ بنابراین اگر خودتان مزرعه زعفران دارید یا با شخص دیگری که در این حوزه مشغول به کار است، همکاری می‌کنید؛ می‌توانید چند ماه از سال را به آماده‌سازی این محصولات اختصاص دهید، سپس با بازاریابی و تبلیغات؛ زعفران‌های خشک شده خود را به فروش برسانید.

معایب شغل خشک کردن زعفران

این شغل فصلی است و چندمرتبه از سال را که موعد کشت این محصول می‌رسد، می‌توانید زمان خود را به آماده‌سازی و خشک‌کردن زعفران اختصاص دهید. معمولاً خریداران عمده سطح کیفی محصول شما را مورد سنجش و بررسی قرار می‌دهند و اگر بر اثر سهل‌انگاری یا عدم رعایت اصول خشک‌کردن، رنگ‌دهی کمی داشته باشد، ارزش محصول کاهش می‌یابد.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل خشک کردن زعفران

همان‌طور که گفتیم اگر قصد خرید دستگاه خشک‌کن را نداشته باشید، تنها باید برای خرید متریال بسته‌بندی هزینه کنید. همچنین درآمد حاصل از این شغل بسته به میزان فرآورده شما و مظنه مثقال زعفران در بازار، متغیر خواهد بود.

تهیه چیپس خانگی

تهیه چیپس خانگی به‌عنوان کار در منزل برای بانوان موردتوجه بسیاری از خانم‌های خانه‌دار قرار گرفته است. شما می‌توانید این کار را به روش سرخ‌کردن یا طبخ در فر یا مایکروویو انجام دهید. علاوه بر چیپس سیب‌زمینی، می‌توان در فر یا حتی دستگاه خشک‌کن، انواع میوه‌ها را نیز به‌صورت چیپسی خشک کرد و از فروش آن، به کسب سود خالص دست‌یافت.

مزایای شغل تهیه چیپس خانگی

مسلماً باتوجه‌به علاقه کودکان و بزرگسالان به انواع چیپس خانگی و میوه خشک، راه‌اندازی کسب‌وکار آن می‌تواند برای شما سودآور باشد؛ اگر تبلیغات و شناخت بازار هدف را به‌درستی انجام دهید.

معایب شغل تهیه چیپس خانگی

از جمله معایبی که این روش دارد می‌توان به‌صرف وقت بیشتر اشاره کرد. اگر برای پوست کندن سیب‌زمینی و سرخ‌کردن آن از دستگاه‌های صنعتی استفاده نکنید، وقت و انرژی بیشتری لازم خواهید داشت تا تمام مراحل را به شخصه انجام دهید.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تهیه چیپس خانگی

دررابطه‌با میزان درآمدی که از این طریق می‌توان به دست آورد باید بگوییم که در مقایسه با فروش‌ زعفران، کره، ارده و… احتمالاً حاشیه سود کمتری داشته باشد؛ مگر اینکه مشتریان ثابت متعددی جذب کنید و کیفیت کار خود را در معنای واقعی ارتقا دهید.

انواع کار در منزل برای بانوان

تهیه و توزیع کیک و شیرینی خانگی

در آخرین بخش صحبت‌های خود راجع به معرفی کار در منزل برای بانوان، قصد داریم شرایط راه‌اندازی کسب‌وکار شیرینی‌پزی را آموزش دهیم. این روش نیاز به یادگیری مهارت‌های مختلفی دارد و بهتر است مدرک رشته مرتبط با حوزه فعالیت خود را هم دریافت کنید تا در آینده بتوانید با گسترش کسب‌وکار خود برای راه‌اندازی یک شیرینی‌فروشی، مجوز بگیرید.

مزایای شغل تهیه کیک و شیرینی خانگی

در این شغل، نیاز به کارگاه مجزا ندارید و آشپزخانه شما، محل کارتان خواهد بود. حتی نیازی به خرید وسایل پیشرفته و گران‌قیمت نخواهید داشت، بلکه با لوازم موجود در آشپزخانه (یخچال، فر، میکسر و…) هم می‌توانید کار خود را پیش ببرید. صرفاً هزینه لازم برای شروع کار، ‌جهت خرید مواد اولیه شیرینی‌جات و لوازم جانبی مانند قالب کیک پزی، لیسک، ماسوره، پالت و… خواهد بود.

معایب شغل تهیه کیک و شیرینی خانگی

رقابت در این شغل زیاد است و باید به این نکته هم توجه کنید که پیش از شما، شیرینی‌فروشی‌های موجود در سطح شهر می‌توانند نیاز مشتریان را برآورده کنند؛ بنابراین باید بازاریابی و تبلیغات هوشمندانه‌ای داشته باشید تا مشتریان برای بهره‌مندی از خدمات شما ترغیب شوند.

هزینه‌ های اولیه و درآمد شغل تهیه کیک و شیرینی خانگی

هزینه لازم برای شروع کار به میزان امکانات موجود در آشپزخانه شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال اگر فر یا میکسر نداشته باشید، باید سرمایه‌ای را جهت خرید آن در نظر بگیرید. همچنین برای تهیه سایر ابزار شیرینی‌پزی و متریال موردنیاز هم باید مبلغی را فراهم کنید. درآمد شغل تهیه کیک و شیرینی‌خانگی هم باتوجه‌به میزان فروشی که دارید، متغیر خواهد بود. برخی از کارگاه‌های خانگی شیرینی‌پزی، ماهانه حدود ۱۰_۱۵ میلیون تومان درآمد دارند.

جمع‌بندی

در این مطلب از ویترین نت به بررسی مزایا و معایب انواع راه های کسب درآمد در منزل برای بانوان پرداختیم و میزان درآمد و سرمایه اولیه برای راه‌اندازی هر یک از آن‌ها را خدمت شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم نهایت لذت را از مطالعه این مقاله برده باشید و شغل موردعلاقه خود را از میان گزینه‌های متعددی که معرفی شد، بیابید. ضمناً اگر کسب‌وکار دیگری می‌شناسید که در این مطلب به آن اشاره نشده است، لطفاً در بخش نظرات معرفی کنید. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، متشکریم.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

65 دیدگاه برای “معرفی بهترین ایده کار در منزل برای بانوان

  1. اسفندیار کوهی گفته:

    سلام من میخوام کار بسته بندی رو انجام بدم منتظر تماس شما هستم مازندران قائم شهر با تشکر.

  2. اسفندیار کوهی گفته:

    سلام من میخوام کار بسته بندی را انجام بدم مازندران قائم شهر منتظر تماس شما هستم با تشکر.

  3. مشتیانی گفته:

    آیا شرکت خوشه سبز خندان مورد اعتماد هست در زمینه کار خانگی و بسته بندی؟؟؟

  4. fateme گفته:

    سلام وقتتون بخیر منم میخام اینکارو انجام بدم من شهرستان ابهرم کسی هس جایی رو معرفی کنه بهم

  5. رضوان گفته:

    سلام خوتان بخرید بسته بندی کنید التماس کسی هم نکنید اما من موندم چی بسته بندی کنم

  6. ناهید فروتن گفته:

    سلاموقت همگی بخیر.من تامین کننده چای در منزل هستم اگه قصد شروع کار این محصول در منزل رو دارید من میتونم محصول با کیفیت برای شما ارسال کنم.حتی میتونید برای شروع از مقدار کم شروع کنید و ما حمایتتون میکنیم .ممنون
    ۰۹۱۱۶۰۲۸۶۵۸ فروتن

  7. حسین نوابان گفته:

    سلام خوب هستید من میخوام یه کار بسته بندی انجام بدم کسی هست کمکم کنه راهنمایی کنه ممنونم من از خرمشهر هستم

  8. Fatemeh گفته:

    سلام خوبین من هم ب این کار نیاز دارم کسی راه اندازی کرده بگه بهم ممنون خیلی نیاز دارم کمک کنین

    • سحر صادقی ارجمند گفته:

      سلام نه متاسفانه. ویترین نت در زمینه ی خرید و فروش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند

  9. Fatemeh گفته:

    سلام خوبین من هم ب این کار نیاز دارم کسی راه اندازی کرده بگه بهم ممنون

    • سحر صادقی ارجمند گفته:

      سلام نه متاسفانه. ویترین نت در زمینه ی خرید و فروش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند

  10. کیانی گفته:

    سلام من میخواهم کار بسته بندی حبوبات و خشکبار را شروع کنم در منزل میتونید کمکم کنیداصفهان هستم باتشکر

    • سحر صادقی ارجمند گفته:

      سلام
      وقتتون بخیر
      شما میتونید از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید، با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۱۱۷۰ تماس بگیرید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

  11. حسین اصلانی گفته:

    سلام من میخوام کار بسته بندی مواد غذایی انجام بدم میتونید منو راهنمایی کنید؟

    • سحر صادقی ارجمند گفته:

      سلام دوست عزیز
      ما در ویترین نت میتونیم به شما در رابطه با خرید انواع دستگاه های مناسب برای بسته بندی در منزل کمک کنیم. همچنین شما میتونید با کلیک بر روی لینک زیر تمامی تجهیزات و ملزومات چاپ و بسته بندی را مشاهده کنید.
      https://vitrinnet.com/c/printing-and-packaging-essentials

    • شیرین گفته:

      سلام
      دوست عزیز
      با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۱۱۷۰ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در ویترین نت به شما مشاوره تخصصی دهند و یا RFQ خودتون را در ویترین نت ثبت کنید تا تامین کنندگان شما را راهنمایی کنند.
      ممنون از همراهی شما

    • شیرین گفته:

      سلام دوست عزیز
      ما در ویترین نت خدمات با عنوان بسته بندی در منزل ارائه نمیدهیم، اما برای خرید و شروع کار بسته بندی در منزل کارشناسان ما در ویترین نت آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.
      در صورتی که قصد دارید بیشتر در رابطه با انتخاب دستگاه تحقیق کنید و مشاوره بگیرید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۱۱۷۰ تماس بگیرید.
      ممنون از همراهی شما

    • شیرین گفته:

      سلام دوست عزیز
      ما در ویترین نت در رابطه با تهیه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای کسب و کار میتوانیم به شما مشاوره تخصصی دهیم،‌ همچنین این امکان در ویترین نت فراهم شده تا بتونید با تامین کنندگان به صورت مستقیم ارتباط بگیرید و با آنها مشورت کنید.
      برای ملاحظه ماشین آلات و تجهیزات بر روی لینک زیر کلیک کنید:
      https://vitrinnet.com/c/printing-and-packaging-machines

  12. زهرا ازاد گفته:

    سلام من دنبال کار درمنزل هستم میشه راهنمایی کنید چکار کنم که خودم بتونم کار شروع کنم وچطوری وارد بازار کار بشم ممنون

    • شیرین گفته:

      سلام دوست عزیز
      ما در ویترین نت در رابطه با تهیه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای کسب و کار میتوانیم به شما مشاوره تخصصی دهیم،‌ همچنین این امکان در ویترین نت فراهم شده تا بتونید با تامین کنندگان به صورت مستقیم ارتباط بگیرید و با آنها مشورت کنید.
      برای ملاحظه ماشین آلات و تجهیزات بر روی لینک زیر کلیک کنید:
      https://vitrinnet.com/c/printing-and-packaging-machines

  13. وحید قلی زاده گفته:

    سلام وقت بخیر
    ضمن عرض خسته نباشید خیلی خوشحالم که درخدمتون باشم من فروشنده خشکبار هستم ی بوفه دارم ومیخام بیشتر توسعه بدم کارمو
    اگر زحمتی نیست لیست قیمت هاتون رو کلی وجزئی بدین وحتی اگر ممکنه ترشیجات
    من مشهد هستم انشاا.. اگر اوکی بود باهاتون کار میکنم

    • شیرین گفته:

      سلام دوست عزیز
      بله هرنوع کالای تولیدی را میتوان با استفاده از دستگاه مخصوص بسته بندی کرد، برای تهیه دستگاه متناسب برای بسته بندی، میتونید به لینک زیر برید و محصول مورد نظرتون را پیدا کنید و درخواست خریدتون را برای تامین کننده ارسال کنید.
      https://vitrinnet.com/c/printing-and-packaging-machines

  14. ناشناس گفته:

    سلام من می‌خوام تو کار بسته بندی میوه های خشک در خانه کار کنم .
    از نورآباد دلفان هستم .به این کار خیلی احتیاج دارم و پشتکار زیادی هم دارم.

  15. غزال گفته:

    سلام من سه سال هست که فروشنده خانگی خشکبار و حبوبات هستم و ارسال هم دارم ،عمده خرید میکنم و بسته بندی و ارسال می‌خوام شغلم و ارتقا بدم و مشتری هام بیشتر بشن شیراز هستم

  16. طاهره عشقی گفته:

    کاردرمنزل بسته بندی میخواهم تاحالا به هر پیام دادم کلاه برداری از من کردنممنون میشوم به این کار نیاز فوری دارم

  17. ایمان گفته:

    سلام من میخوام این کسب و کار رو توسعه بدم… لطفا با من یک تماس داشته باشید. ۰۹۳۸۹۲۱۱۲۹۹

  18. پری گفته:

    سلام میخوام یه کارگاه کوچیک بسته بندی بزنم نیاز به کسی دارم ک در این رابطه باهاش صحبت کنم
    ۰۹۲۱۳۱۳۵۰۰۴

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.
      02191001170 _ 09921603901

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

  19. امیر نصیری۰۹۱۳۶۸۰۹۷۵۲ گفته:

    سلام من در یک کارگاه تولید نبات کار میکنم الان میخوام خودم شروع به بسته بندی کنم و یک مغاره حدود ۵۰ متر اجاره کنم برای شروع و گرفتن مجوزها وسیب سلامت از کجا باید شروع کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

  20. سادات گفته:

    سلام،چجوری میتونم راه اندازی کنم ،؟باید بازاریابی کنم برای فروش محصولم

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید

      02191001170 _ 09921603901

  21. راضیه عباسی گفته:

    من جویای کار بسته بندی در منزل هستم ساکن شهریارم‌‌‌ لطفا راهنمایی کنید ۰۹۱۹۸۳۳۵۱۳۱

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

  22. معصومه برهانی سمنان کار بسته بندی میخواستم گفته:

    سلام من کاربسته موفق هستم می توانم این کار را به نحو احسن انجام بدهم

  23. معصومه برهانی سمنان کار بسته بندی میخواستم گفته:

    من در کار بسته بندی بسیار موفق وسربلند هستم بدلیل اینکه این توانایی رو بخوبی در خود می بینم

    • ایمان گفته:

      سلام من میخوام این کسب و کار رو شروع کنم… لطفا با من یک تماس داشته باشید. ۰۹۳۸۹۲۱۱۲۹۹

    • عبدالله انصاری گفته:

      سلام متن شما رو کامل خوندم
      من در سیستان وبلوچستان زندگی میکنم ب نظر شما چه چیزی را بفروشم لطفا میشه بیشتر راهنمای بفرمائید

  24. ثمر ایروانی گفته:

    سلام . برای بسته بندی حبوبات یا آجیل و خشکبار در شرایط فعلی شما کدام یک را پیشنهاد می دهید .؟ امکان بازدهی در شرایط کنونی برای کدام یک بیشتر است . ؟ضمنا با سرمایه کمتر و سود بیشتر در منزل چطور ؟
    با تشکر فراوان .

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

  25. milad گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    متن شما را خواندم خیلی خوب بود
    میخواستم منو راهنمایی کنید.من در استان گیلان زندگی میکنم برای راه اندازی این کار محصولات را از کجا باید بخرم و چطور و کجا باید بفروشم
    و اینکه بسته های خالی محصولات را از کجا باید بخرم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • parisa گفته:

      با سلام. ویترین‌نت بازار اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاههای صنعتی، با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان خرید، ارسال سریع بار، ضمانت بازگشت وجه، همچنین تنوع بالا و سایر خدمات همراه شماست.
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه کار تجهیزات، یا تصمیم گیری برای خرید با مشاوران ویترین نت تماس بگیرید.

      02191001170 _ 09921603901

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

      • محمدعلی گفته:

        من بیکارم میخوام این کاروانجام بدم انگیزه ی بالاییم برای این کاردارم لطفاکمک کنید۰۹۳۹۵۹۸۷۶۵۸

        • شیرین گفته:

          سلام دوست عزیز
          با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۱۱۷۰ تکاس بگیرید تا کارشناسان ما در ویترین نت در رابطه با خرید دستگاه و تجهیزات کار بسته بندی شما را راهنمایی کنند.
          ممنون از همراهی شما

    • اهدا مهرجو گفته:

      سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید
      02191001170 _ 09921603901

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *