کسب درآمد با تولید ادویه در منزل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کسب و کار فروش و بازاریابی تولید ادویه جات، جزو مشاغلی هستند که افراد می توانند حتی در خانه این کار را بدهند. بدون اینکه احتیاج به اجاره یک محل مجزا داشته باشند. ادویه جات را می توانید به صورت ‌بسته بندی شده و یا مخلوط شده به مشتریان خود بفروشید.
در حال حاضر بیشتر حجم نقاضای بازار برای این محصولات غذایی و دارویی بیشتر از بخش واردات تامین می شود. چرا که تعداد محدودی از ادویه ها در ایران تهیه و توزیع می گردد. این موضوع در رابطه با چشم انداز بلند مدت کاری شما امید بخش است.
چرا که با برنامه ریزی درست در رابطه با بازار تولید ادویه می توانید در آینده نه چندان دور به صادرات محصولات خود فکر کنید. پس مطمئن باشید یک به یک کسب و کار پر سود قدم گذاشته اید. در رابطه با بازگشت مالی سرمایه خود اطمینان داشته باشید. ما به شما تمامی راه های کسب در آمد در بازار تولید ادویه را معرفی خواهیم کرد.

تهیه ادویه خانگی

تولیدات خود را چگونه در بازار عرضه کنیم؟

ادویه ها تولید شده از انواع گیاهان معطر هستند که خواص و ویژگی های آنها موجب شده تا به شکل خوراکی در غذاها و یا دارو های گیاهی مورد استفاده قرار بگیرند. نحوه عرضه محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.
کیفیت تولیدات شما، شکل مناسب عرضه و بسته بندی، نحوه ارتباط با مشتری، شناسایی مشتریان عمده و از این قبیل موارد از اساسی ترین نکات فروش تولید ادویه در بازار خواهد بود. مسلما برای یک ورود موثر و پایدار در میان دیگر فروشندگان این محصولات، ملزم به رعایت نکات ابتدایی این کسب و کار هستید.
عطر و رنگ محصولات شما گویای کیفیت آن است. در درجه دوم شیوه بسته بندی و تاثیر آن در جلب توجه مشتریان را فراموش نکنید. نکته بعدی نحوه صحیح برقراری ارتباط با مشتری ها خواهد بود. شیوه بازاریابی تولیدات ادویه شما یک گام بسیار مهم خواهد بود. شما می توانید شخصا این کار را انجام دهید. در صورتی که در زمینه ارتباط با مشتری و متقاعد سازی افراد مهارت داشته باشید.

تولید ادویه خانگی

مشتریان تولیدات من چه کسانی هستند؟
در ادامه به شما مواردی را معرفی خواهیم کرد که می توانید محصولات خود را با مراجعه به این افراد و اماکن بفروشید. مطمئن باشید در صورت کیفیت تولیدات شما و جلب رضایت آنان یک همکاری مدام را خواهید داشت و حجم باورنکردنی سفارشات به سوی شما می آید. پس در رابطه با بازار تولید ادویه نگرانی نداشته باشید.

فروش ادویه خانگی

• عطاری ها
عمده فروش محصولات شما به فروشگاه های عطاری مرتبط خواهد شد. مسلما همه ما برای خرید ادویه های معطر و با کیفیت به صورت فله به عطاری ها مراجعه می کنیم. شما می توانید بخش عمده تولیدات خود را به عطاری ها بفروشید.

• پزشکان طب سنتی
در حال حاضر بسیاری از افراد به جای درمان های دارویی به سمت درمان های گیاهی گرایش پیدا کرده کرده اند. چرا که جامعه آگاه امروز، نسبت به عوارض درمان های شیمیایی آگاه است. در نتیجه پزشکان طب سنتی با استفاده از گیاهان و ادویه های دارویی مراجعین خود را درمان می کنند.

• رستوران ها و تالارها
عطر و طمع غذاهای ایرانی و فرنگی تا بش زیادی متاثر از کیفیت ادویه های استفاده شده در آن ها خواهد بود. مسلما به جهت رقابتی که رستوران ها و تالار ها با هم صنف های خود برای برتری در کیفیت غذاها دارند مشتاق هستند تا بهترین مواد اولیه در آشپزخانه استفاده کنند.
شما می توانید با تضمین کیفیت تولیدات خود نسبت به نمونه های تولید شده ادویه در بازار، رستوران داران را تشویق به خرید محصولات خود کنید.

• هتل ها
در لیست خدمات اقامتی هتل ها یکی از نکات حایز اهمیت، سرو غذا به بهترین نحو ممکن با استفاده از بهترین مواد اولیه است. مسلما اگر تولیدات شما بتواند با نمونه های مرغوب رقابت کند یکی از مشتریان شما هتل ها خواهند بود.

• کیترینگ های آشپزی
کیترینگ های آشپزی روزانه حجم بسیاری از سفارشات را از سوی مشتریان خود تقبل می کنند. چرا که محدودیت های ظرفیتی پذیرایی را مثل رستوران ندارند. در نتیجه در تهیه و خرید مواد اولیه مجبور تهیه حجم بسیار بالا به صورت فله هستند تا پاسخگوی سفارشات خود باشند. شمام هم بخش زیادی از تولیدات خود را می توانید به همین صورت به آن ها بفروشید.

• کافه ها و کافی شاپ ها
انواع دمنوش های گیاهی و خوش بو از محبوبیت بیاری برخوردار هستند. در در منوی نوشیدنی های گرم کافه ها و کافی شاپ ها شما اسامی انواع مختلفی از دم کرده ها و دمنوش های گیاهی را مشاهده می کنید. در نتیجه یکی از مشتریان شما این صنف هستند.

ادویه خانگی

• فروشگاه های زنجیره ای
اغلب اوقات ما ترجیح می دهیم به جای مراجعه به چندین مغازه و سوپر مارکت، به یک فرشوگاه برویم و تمامی اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنیم. ادویه ها یکی از محصولاتی هیتند که به غیر از عطاری، می تواند در فروشگاه ها بفروش برسد. شما محصولات خود را در بسته بندی های شکیل و کم حجم می توانید به واسطه این مراکز بفروشید.

• سوپر مارکت ها و مغازه ها
در هر منطقه و خیابان تعداد بیشماری از سوپرمارکت ها و مغازه ها وجود دارند که هر یک از آن ها می توانند واسطه فروش محصولات شما باشند. شاید در رابطه با این مورد موافق نباشید. اما در این زمینه با سود کمتر در کنار تعداد فروش بالاتر می توانید فروش خوبی داشته باشید.

• خانم های خانه دار
خانم های خانه دار یکی از مشتریان ثابت شما خواهند بود. حتی می توانند برای شما بازار یابی کنند. زمانی که از تولیدات شما رضایت داشته باشند شما را به دیگران معرفی خواهند کرد و درنتیجه آمار فروش شما افزایش پیدا می کند. برای اینکار به اماکن مرتبط به تجمع بانوام مراجعه کنید. مثل پارک های بانوان، آموزشگاه ها، باشگاه ها و از این قبیل موارد.

بازاریابی و فروش ادویه خانگی

بازاریابی و فروش ادویه خانگی
کسب و کار فروش و بازاریابی تولید ادویه جات، جزو مشاغلی هستند که افراد می توانند حتی در خانه این کار را انجام بدهند. عطر و رنگ محصولات شما گویای کیفیت آن است. در درجه دوم شیوه بسته بندی و تاثیر آن در جلب توجه مشتریان را فراموش نکنید. نکته بعدی نحوه صحیح برقراری ارتباط با مشتری ها خواهد بود. شیوه بازاریابی تولیدات ادویه شما یک گام بسیار مهم خواهد بود.
شما می توانید محصولات خود را به عطاری ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ، هتل ها و رستوران ها، پزشکان طب سنتی و خانم های خانه دار بفروشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *