مواد اولیه و سرمایه مورد نیاز تولید روغن خوراکی در منزل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برآورد هزینه ها و اطلاع نسبی در رابطه با حداقل سرمایه تولید روغن برای شروع این کسب کار حائز اهمیت است. چرا که بر این اساس می توانید در رابطه با فراهم کردن این مبلغ تصمیم گیری کنید. در ادامه برای شما مواردی را که ملزم به پرداخت هزینه برای هر یک هستید، با توضیحات لازم بیان می کنیم.
توجه داشته باشید که هر یک از این موارد بر اساس حجم کار و سفارشات شما متغییر خواهد بود. چرا که در ابتدای کار صرفا نیازمند راه اندازی این کسب و کار هستید و سرمایه تولید روغن خوراکی به شکل خانگی قابل مقایسه با شکل صنعتی و کارگاهی آن نیست.
ممکن است تمایل داشته باشید با هدف توسعه بخشی و رونق به کسب و کار خود، برای هر یک از این موارد هزینه بیشتری را صرف کنید. در اینجا برای شما حداقل های شروع این کار ذکر خواهد شد. تمامی برنامه ریزی مالی این کار به عهده خود شماست.
خبر خوب برای شما تسهیلاتی خواهد بود که بسیاری از بانک ها به عنوان مبالغ قرض الحسنه برای شروغ کسب و کار های نو پا در نظر می گیرند. اگر فراهم کردن این مبالغ در ابتدای کار برای شما آسان نیست جای نگرانی وجود ندارد. در این مطلب مواردی را که می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه های شما شود ذکر خواهیم کرد.

 

سرمایه تولید روغن

 

هزینه های محل کار

یکی از مهم ترین مزیت های مدیریت شکل خانگی این کسب و کار، حذف هزینه های رهن و اجاره بها خواهد بود. دستگاه و موادی که استفاده می کنید، کم جا و بی دردسر است. در نتیجه می توانید یکی از اتاق های منزل خود را برای اینکار در نظر داشته باشید. با ابن کار مبلغ قابل توجهی در سرمایه مورد نیاز تولید روغن صرفه جویی کرده اید.
در غیر این صورت ملزم به اجاره یک محیط حداقل 12 متری هستید که با توجه به شهر و یا شهرستانی که در آن سکونت دارید این مبلغ متغییر است. در رابطه با این موضوع نمی توان مبلغ دقیق و مشخصی را در این مطلب عنوان کرد.

 

مواد اولیه تولید روغن

 

هزینه های نیروی کار

شما نیاز به یک نیروی بازار یاب و اپراتور دستگاه دستگاه هستید. اگر تولید روغن را به شکل خانگی آغاز کرده اید می توانید از اعضا خانواده کمک بگیرید. در نتیجه مبلغی که برای دستمزد کارکنان میبایست پرداخت می شد، از هزینه های شما کسر می شود. حتی می توانید در صورت مدیریت صحیح زمان این دوکار را شخصا انجام دهید.
هرچند که در این باره، انرژی و زمان شما صرفا در ابتدای کار پاسخگو خواهد بود. با گسترش کسب کار شما و افزایش حجم کار شخصا قادر به رسیدگی به تمام امور نخواهید بود. در نتیجه ملزم به استخدام نیروی کار، با پرداخت دستمزد مطابق با قوانین مصوب از سوی وزرات کار هستید. مبالغ دستمزد بر اساس تایم و حجم کاری تعریف خواهد شد. هزینه های ایاب و ذهاب و وعده های غذایی را هم در نظر داشته باشید.

 

هزینه های مواد اولیه

مواد اولیه در رابطه با سرمایه مورد نیاز تولید روغن متغییر است. چرا که با استفاده از دستگاه روغن گیری محدود به تولید یک محصول نیستید. شما بر اساس میزان سفارشات و انتخاب مشتریان می تواند انواع دانه ها و مغز ها را روغن گیری کنید.
پیشنهاد ما به شما برای صرفه جویی در هزینه های تولید، خریداری مواد اولیه از بازار ها و فروشندگان عمده این محصولات است. در نتیجه می توانید در قیمت تمام شده تولیدات خود سود بیشتری را در نظر بگیرید. راهکار دیگر توافق و هماهنگی با باغ داران و کشاورزان تولید کننده این مواد است.
شما می توانید با پیش پرداخت به این افراد محصولات آنان را پیش خرید کنید. در فصل مناسب با قیمت مناسب. به غیر از صرفه جویی در هزینه ها این مسئله به اطمینان شما از کیفیت مواد اولیه مصرفی هم کمک خواهد خواهد کرد.

 

مواد اولیه تولید روغن خانگی

 

هزینه خرید دستگاه

هزینه های دستگاه روغن کشی از 10 میلیون تومان تا 220 میلیون تومان متغییر است. این تفاوت قیمت و تنوع در انواع دستگاه، به دلیل ظرفیت های تعریف شده برای انواع آن است. مسلما برای نوع خانگی این کسب کار میبایست بخشی از سرمایه تولید روغن را صرف خرید یک دستگاه مینی کرد.
اگر برای آینده کاری خود برنامه ریزی کرده اید و احتمال افزایش حجم سفارشات را می دهید، سعی کنید حدالمقدور دستگاه بزرگتر با ظرفیت بیشتری را خریداری کنید که مجددا مجبود به صرف هزینه نباشید.

 

هزینه بسته بندی

برای فروش بهتر محصولات خود و تاثیر گذاری در جلب رضایت مشتری در رابطه با شکل ظاهری زیبا و بسته بندی تمیز آن، می بایست نهات دقت را به کرا ببرید. شما می توانید در بطری های پلاستیکی روغن های تولید شده را بسته بندی کنید.
همچنین با استفاده از برچسب ها می توانید نام تجاری خود را روی محصولات درج کنید. هزینهبطری و لیبل بسته به سایز در خواستی از 1000 تومان تا 3000 تومان متغییر است. در نتیجه بخشی سرمایه تولید روغن را برای این مسئله اختصاص خواهید داد.

هزینه تبلیغات

برای تبلیغ محصولات خود می توانید از صفحات اجتماعی در فضای مجازی استفاده کنید. تا زمانی که این بخش را شخصا مدیریت کنید، برای شما هزینه ای نخواهد داشت. در صورتی که پشتیبانی آن را به شخص دیگری واگذار کنید و بخواهید تصاویر محصولات شما طراحی شود، ملزم به استخدام نیرو پرداخت هزینه هستید.

 

سرمایه تولید روغن خانگی

 

جمع بندی

برآورد هزینه ها و اطلاع نسبی در رابطه با حداقل سرمایه تولید روغن برای شروع این کسب کار حایز اهمیت است. چرا که بر این اساس می توانید در رابطه با فراهم کردن این مبلغ تصمیم گیری کنید.
حداقل سرمایه مورد نیاز شما 30 میلیون تومان خواهد بود که شامل مواردی از قبیل خرید دستگاه، تهیه مواد اولیه، بسته بندی و از این قبیل موارد خواهد شد.
توجه داشته باشید که هر یک از این موارد بر اساس حجم کار و سفارشات شما متغییر خواهد بود. چرا که در ابتدای کار صرفا نیازمند راه اندازی این کسب و کار هستید و سرمایه تولید روغن خوراکی به شکل خانگی قابل مقایسه با شکل صنعتی و کارگاهی آن نیست.
ممکن است تمایل داشته باشید با هدف توسعه بخشی و رونق به کسب و کار خود، برای هر یک از این موارد هزینه بیشتری را صرف کنید.

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *