سرمایه و مواد اولیه تولید روغن درمانی در منزل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برای شروع هر کسب و کاری نیازمند به آگاهی نسبی در رابطه با هزینه های راه اندازی آن هستیم. سرمایه و مواد اولیه تولید روغن درمانی به میزان سفارشات شما و وقتی که قرار است برای اینکار صرف کنید بستگی خواهد داشت. در ابتدا شکل خانگی این کار را در نظر می گیریم.
این موضوع را به خاطر داشته باشید که حجم بیشتر سرمایه شما صرف خرید دستگاه و لوازم مورد نیاز خواهد شد. این هزینه یکبار در ابتدای کار پرداخت می شود و در ادامه روند کسب و کار شما صرفا مبالغ مرتبط به تهیه مواد اولیه، انرژی های مصرفی، دستمزد کارکنان، توزیع و بسته بندی خواهد شد.

 

سرمایه و مواد اولیه تولید روغن درمانی در منزل

 

هزینه های محل کار

شکل کسب و کار شما تعیین کننده مبالغ مرتبط به فراهم سازی محل کار است. اگر قصد شروع این کار به صورت خانگی را داشته باشید مسلما بخش زیادی از هزینه های شما کاهش پیدا می کند. شما نیاز به یک انبار و یک اتاق کار دارید. می توانید از انباری خانه برای نگه داری مواد اولیه استفاده کنید. شرایط نگهداری دانه ها برای روغن گیری صرفا یک محیط خشک و نسبتا سرد خواهد بود.
برای نگهداری از دستگاه روغن گیری و کار کردن با آن، به یک محیط حداقل 12 متری نیاز دارید. در این فضا فرایند تولید و بسته بندی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. می توانید یکی از اتاق های خانه را برای اینکار در نظر بگیرید. در غیر این صورت بخشی از سرمایه تولید روغن درمانی را برای محل کار اختصاص دهید.
اگر شرایط به این شکل برای شما محیا نیست، ملزم به اجاره یک فضا برای تولید و انبار کردن محصولات هستید. با توجه به شهر و یا شهرستانی که در آن سکونت دارید این هزینه متغییر خواهد بود و در نتیجه نمی توانیم مبلغ دقیقی را به شما اعلام کنیم.

 

سرمایه تولید روغن درمانی در منزل

 

هزینه های نیروی کار

شما نیاز به یک نیروی اپراتور برای کار با دستگاه روغن گیر وبخش بسته بندی محصولات دارید. در کنار آن اگر شخصا فرصت و توانایی مدیریت امور فروش و بازار یابی را نداشته باشید میباست فردی را برای اینکار استخدام کنید. در نتیجه با دو نفر نیروی انسانی می توانید آغاز به کار کنید.
اگر در محیط خانه اقدام به انجام تولید روغن کرده اید، می توانید با همکاری اعضای خانواده این شغل را مدیریت کنید. در نتیجه دستمزدی که برای استخدام در نظر داشته اید را، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. در غیر این صورت موظف به پرداخت دستمزد بر اساس ساعات کاری، با احتساب هزینه های ایاب و ذهاب، بر اساس قوانین مصوب از سوی وزارت کار هستید.

 

مواد اولیه تولید روغن درمانی در منزل

 

هزینه های مواد اولیه

سرمایه مواد اولیه تولید روغن درمانی متغییر است. شما محدودیتی در تولید روغن های درمانی نخواهید داشت. با استفاده از این دستگاه می توانید انواع روغن های درمانی را از دانه های مختلف تولید کنید. در نتیجه هزینه های مرتبط به مواد اولیه بستگی به انتخاب شما خواهد داشت. این مسئله بر اساس نیاز بازار و تقاضای مشتریان شما شکل می گیرد.
برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید مواد اولیه مورد نیاز روغن گیری را از بازارها و عمده فروشان خریداری فرمایید. با اینکار مقدار قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. پیشنهاد دیگر ما برای شما، خریداری مواد اولیه به صورت مستقیم از کشاورزان و باغداران است. شما می توانید قبل از فصل برداشت این محصولات را پیش خرید کنید.

 

سرمایه و مواد اولیه تولید روغن درمانی

 

هزینه خرید دستگاه

قیمت دستگاه های موجود در بازار از رنج قیمت 10 میلیون تومان الی 220 میلیون تومان است. مسلما این تفاوت قیمت در انواع دستگاه ها به دلیل ظرفیت و کارایی هر کدام است. در این رابطه میبایست بر اساس حجم کاری خود تصمیم گیری فرمایید. در ابتدا توصیه ما به شما خرید سایز مینی و خانگی این دستگاه ها خواهد بود. بخش عمده سرمایه تولید روغن درمانی صرف خرید دستگاه خواهد شد.
در صورتی که پیش بینی می کنید، میزان سفارشات شما افزایش پیدا می کند و شکل خانگی کسب و کار خود را به صورت صنعتی در قالب کارگاه توسعه خواهید داد، خرید دستگاه بزرگ تر با ظرفیت بیشتر انتخاب درستی خواهد بود. چرا که مجددا مجبور به خرید یک دستگاه جدید خواهید شد و هزینه اولیه چندان به صرفه نخواهد بود.

 

سرمایه و مواد اولیه تولید روغن درمانی در خانه

 

هزینه های بسته بندی

بسته بندی بخش مهم و تاثیر گذار در آمار فروش محصولات شما است. مسلما در اولین خرید، مشتریان شما باید جذب ویژگی های ظاهری تولیدات شما بشوند. چرا که در ابتدا نمی توان بدون تست محصول در رابطه با کیفیت آن یقین پیدا کرد. در نتیجه تولیدات خود را با بسته بندی شکیل و بهداشتی عرضه کند.
در این صورت می توانید در بازار کار موفق به فروش و کسب سود بالا باشید. در صرف هزینه برای بسته بندی صرفه جویی نکنید. اگر بخواهید در کنار دیگر رقبای کاری خود محصول خود را معرفی کنید، رعایت این موضوع موثر خواهد بود. برای هر محصول بسته به متریال مصرفی مثل شیشه و پلاستیک، قیمت تمام شده متغییر است. به طور میانگین با احتساب مبلغ لیبل، حدودا هر بطری بین 1000 تا 3000 تومان هزینه خواهد داشت.

 

تولید روغن درمانی در منزل

 

هزینه تبلیغات

بخش تبلیغات محصول خود را می توانید به صورت رایگان در صفحات شبکه های اجتماعی مدیریت کنید و در سرمایه تولید روغن درمانی صرفه جویی کنید. حتی بخشی از مشتریان شما از طریق این شبکه ها جذب خواهند شد. اگر در رابطه با پشتیبانی و رسیدگی به این موضوع، شخصا این بخش را مدیریت کنید نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست. در غیر این صورت می بایست فردی مجرب را استخدام نمایید.

جمع بندی

شکل کسب و کار شما تعیین کننده مبالغ مرتبط به فراهم سازی محل کار است. اگر قصد شروع این کار به صورت خانگی را داشته باشید مسلما بخش زیادی از هزینه های شما کاهش پیدا می کند. شما نیاز به یک انبار و یک اتاق کار دارید. می توانید از انباری خانه برای نگه داری مواد اولیه استفاده کنید. شرایط نگهداری دانه ها برای روغن گیری صرفا یک محیط خشک و نسبتا سرد خواهد بود.
به طور میانگین برای شروع کار نیازمند سرمایه ای به مبلغ 30 میلیون تومان دارید. این سرمایه صرف خرید دستگا، مواد اولیه، بسته بندی و تبلیغات خواهد شد.

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *