راهنمای خرید و آشنایی با دستگاه فلافل زنی برای کار در منزل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با استفاده از دستگاه فلافل زنی، می‌توانید حجم بالایی از سفارشات را تقبل کنید. سفارش بیشتر سود بیشتر. مسلما کاربرد و ویژگی های این دستگاه فرایند تولید را با رعایت بهداشت ، در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهد کرد. در ادامه به معرفی انواع این دستگاه ها می‌پردازیم.

دستگاه فلافل زن اتوماتیک

دستگاه های فلافل زن اتوماتیک در مدل های متنوع طراحی و تولید شده اند. بسته به نیاز کارگاه های تولیدی، رستوران ها و یا کارگاه هایی که از این دستگاه بهره می‌برند، ظرفیت و ابعاد این دستگاه ها متغییر است.

مزایای استفاده از دستگاه فلافل زن اتوماتیک

این دستگاه ها طراحی شده توسط مهندسان ساخت و تولید ماشین آلات صنایع غذایی هستند. با عملکردی کاملا بی نقص و کاربردی که می‌تواند تمام نیازهای شما را در فرایند تولید برطرف سازد.
این دستگاه نسبت به مدل های قدیمی با حجم بسیار کمی از روغن محصولات را سرخ می‌کند. همین ویژگی موجب صرفه جویی در مصرف روغن و مصرف انرژی شده است. در نتیجه این مزیت سبب شده فرایند تولید برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد. دستگاه دارای سیستم قالب گیر اتوماتیک و همچنین مکانیزم سرخ کن تمام اتوماتیک است.
سرعت قالب گیری این دستگاه تماما اختیاری و قابل تنظیم است. شما می‌توانید بسته به میزانی که قرار است تولید کنید، سرعت دستگاه را برنامه ریزی کنید. همچنین می‌توانید فرمانی را به دستگاه بدهید که فلافل ها را به صورت نیم پز و یا تمام پز به شما ارائه دهد. بنابراین تنظیم زمان پخت کاملا بر عهده ی خود شما خواهد بود.

 

 خرید دستگاه فلافل زنی برای کار در منزل

 

تنظیم نوع قالب زنی

شما این امکان را دارید نوع قالب خود را بسته به نیازتغییر دهید. در نتیجه امکان تولید انواع فلافل معمولی، فلافل سوراخ دار، ناگت و کتلت را با ابعاد مختلف وجود دارد.

حفظ کیفیت روغن در فرایند سرخ شدن

جهت جلوگیری از خرابی روغن، مواد غذایی پس از قالب گیری به طور مستقیم در روغن سقوط نخواهند کرد. در نتیجه تا انتهای کار روغن قابل مصرف و صاف در اختیار دارید. این دستگاه دارای سیستم تنظیم دمای روغن است.
این ویژگی به منظور جلوگیری از سوخت روغن و محصولات و همچنین جلوگیری از هدر رفتن انرژی مصرفی که گاز یا برق باشد لحاظ شده است. با توجه به نیاز خود سیستم حرارتی را به دلخواه انتخاب می‌کنید. این سیستم می‌تواند گازی و یا برقی باشد.

حتما ببینید: تمیز کردن سرخ کن

دیگر ویژگی های دستگاه فلافل زن اتوماتیک

•    امکان استفاده بسیار آسان
•    ساخته شده از بهترین متریال
•    تماما بهداشتی با شستشوی راحت
•    کنترل تمام لمسی دستگاه به منظور برنامه دادن به آن
•    قابلیت شستشو تمامی قطعاتی که در تماس با مواد هستند
•    دارای یک مخزن ذخیره و سیستم فیلتراسیون روغن جهت حفظ کیفیت روغن
•    مجهز به جرثقیل بالابر ریل سرخ کن جهت سهولت در شستشوی کف وان سرخکن
•    بدنه تمام استیل جهت افزایش عمر دستگاه و کارکرد دستگاه در شرایط متفاوت رطوبتی و حرارتی

دستگاه فلافل زن رومیزی ریلی

دستگاه فلافل زن رومیزی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای استفاده در فست فودها و تولید خانگی طراحی شده است. تمامی مراحل کارکرد این دستگاه بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی طی خواهد شد. دستگاه های رومیزی در دو مدل ساده و سوراخ دار طراحی و ساخته شده است. این دستگاه بدون ریل سرخ کن است، ولی با توجه به چرخ های دستگاه می‌توان برای آن سرخ کن جداگانه درست کرد.

ویژگی های دستگاه فلافل زن رومیزی

•    سرعت قالب گیری بسیار بالا
•    قالب گیری فلافل  به صورت تماما اتوماتیک انجام می‌شود
•    این دستگاه مجهز به سیستم خاموش کن اتومات است
•    باز و بسته شدن سریع و آسان قطعات جهت سهولت در شستشو
•    قابلیت تغییر قالب در انوع و اشکال متنوع بنا به نیاز مشتری

دستگاه فلافل زن ریلی

دستگاه فلافل زن ریلی اتوماتیک همان طور که از نامش پیداست، عملکرد خود را به شکل اتوماتیک و ریلی انجام می‌دهد. همین مشخصه موجب شده این محصول، از سایر فلافل زن های مشابه، متمایز شود.

طرز کار دستگاه

در هنگام استفاده از این دستگاه کافیست مواد و یا به اصطلاح خمیر فلافل را در مخزن مخصوص بریزید. این مخزن با ظرفیت بسیار بالا در فلافل زن های ریلی اتوماتیک تعبیه شده است. در مرحله بعد دستگاه به روش خودکار، تمام مواد را به صورت قرص هایی استاندارد و شکیل به ریل ها منتقل می-کند.
پس از انجام فرایند سرخ شدن، فلافل ها به سمت خارج هدایت شده و آماده عرضه به مشتری می‌شوند. شیوه ی کار این دستگاه، موجب می‌شود هم در زمان صرفه جویی کنید و هم دغدغه تمیزکاری دشوار بعد از کار با دستگاه، را نداشته باشید.
سیستم گرمایشی و یا حرارتی این فلافل ساز صنعتی، به صورتی طراحی شده که در هنگام سرخ کردن به هیچ عنوان افت دما نداشته باشد. بدنه دستگاه فلافل زن اتوماتیک به شکلی ساخته شده که گرما را به بیرون انتقال نخواهد داد. شما بدنه دستگاه را همیشه سرد خواهید دید.
این دستگاه دارای فیلتر تصفیه برای صاف کردن روغن سرخ کن فلافل است. پس از قالب گیری به دو شکل فلافل را سرخ می‌کند. یکی ساده و دیگری شکل سوراخدار. دستگاه برای تامین انرژی از برق تک فاز و همچنین سوخت گاز شهری استفاده می‌کند. یک دستگاه فلافل زن اتوماتیک ریلی قادر است در هر پارت کاری 1000 قرص فلافل را قالب زنی و سرخ کند.

 

دستگاه فلافل زنی کار خانگی

 

ویژگی های دستگاه

•    دارای راندمانی بسیار قوی
•    تمامی بدنه و قطعات ساخته شده از ورقه استیل نگیر و ضد زنگ است .
•    کلیه قطعات درگیر و دست اندرکار قابللیت جدا شدن برای شستشو دارند.
•    میزان مصرف روغن آن بسیار کاهش می‌دهد.
•    حرارت روغن به خارج منتقل نمی‌شود.
•    قابلیت تنظیم سرعت و تایم سرخ کن
•    توسط فیلترهای نصب شده روغن مصرفی تصفیه می‌شود .
•    ابعاد دستگاه نسبت به حجم تولید و کارایی کم جا و کم ارتفاع است.
•    برق مصرفی دستگاه به صورت تک فاز است.
•    دارای امکان مصرف گاز شهری برای تامین سوخت دستگاه
•    دارای پمپ قوی، جهت تصفیه و تخلیه روغن
•    دستگاه به صورت اتوماتیک ریلی حجم هزارتایی قرص فلافل را تولید خواهد کرد.
•    دستگاه به صورت تمام اتوماتیک کار می کند .
•    نیروی دست هیچ دخالتی در عملکرد این دستگاه ندارد.
•    عملکرد بسیار پر سرعت تر
•    کاملا مکانیزه نسبت به دیگر دستگاه های موجود
•    راندمان و ظرفیت بالا برای استفاده در کارخانجات صنعتی و فست فودهای بزرگ
•    دستگاه جنسی فوق العاده وتمام استیل از نوع نگیر دارد .
•    به خاطر نوع جنس آن، بدنه دستگاه هنگام فرایند سرخ کردن گرم نمی‌شود.
•    در دمای آشپزخانه هیچگونه تغییر دمایی ایجاد نمی‌کند.

دستگاه فلافل زن دستی

کاربرد دستگاه فلافل زن نوع دستی در ساندویچی ها و فست فودی ها مشاهده می‌شود. چرا که استفاده از این نوع دستگاه ها سرعت مناسبی به فرآیند کار دهد و نمیتوان حجم بالای سفارشات را تقبل کرد. قلافل زن ها انواع مختلفی دارند و از آن ها جهت تولید فلافل در مقادیر مختلف استفاده می‌کنند. نوعی از فلافل زن ها، دستگاه های دستی هستند.
این دستگاه فواید بسیاری دارد و کاربر می‌تواند با قیمت مناسب این دستگاه را خریداری کند. همچنین استفاده از این محصول می‌تواند کیفیت تولیدات را نیز تا حدودی بالا ببرد. در نتیجه این ویژگی باعث استقبال و جلب رضایت مشتریان و زیاد شدن میزان فروش فرد استفاده کننده خواهد شد.

سیستم دستگاه فلافل زن دستی

دستگاه فلافل زن دستی دارای سیستم بسیار ساده ای است. این دستگاه صرفا برای قالب گیری فلافل مورد استفاده قرار می‌گیرد. که صد البته ممکن است هنگام تخلیه قرص فلافل مواد حالت خود را از دست بدهد.
این دستگاه سرعت کارکرد را در مقایسه با انواع اتوماتیک پایین می آورد و صرفا مناسب پخت و پز های خانگی است نه سفارشات خارج از منزل. اما ماشین پیشنهادی ویژه ای برای کسب و کارهای خانگی، فلافلی ها و رستوران ها مثل دستگاه فلافل زن رومیزی و ریلی اتوماتیک طراحی و تولید شده است.

جمع بندی

دستگاه های فلافل زنی در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند. هر یک ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی دارند. درست است که نامی مشترک در تمامی آن ها به چشم می‌خورد. اما انجام فرایند تولید را هر یک به گونه متفاوتی انجام می‌دهند. در انواع خانگی و کوچک این دستگاه ها، صرفا مایه فلافل قالب زنی خواهد شد و دخالت دست در انجام این موضوع حذف می‌شود.
ظرفیت تعریف شده برای هریک از انواع این دستگاه ها متفاوت است، در انتخاب خود این مشخصه را در نظر داشته باشید.
در انواع مختلف اتوماتیک، قالب گیری در اشکال متنوع انجام می‌شود و فرایند سرخ شدن در وان روغن انجام می‌شود. سیستم تصفیه در صرفه جویی روغن و انرژی و نهایتا کیفیت فلافل های تولید شده نقش موثری ایفا می‌کند. برای تقبل سفارشات در حجم بالا که منجر به سود ملی قابل توجه گردد، ملزم به خریداری یکی از انواع رومیزی و یا ریلی اتوماتیک این دستگاه ها هستید.
دستگاه های فلافل زنی دستی پاسخگوی حجم سفارشات بالا نخواهند بود. شاید تصور کنید هزینه بالایی را برای خرید این دستگاه پرداخت خواهید کرد، اما با یک حساب حدودی متوجه خواهید شد که در بلند مدت سود قابل توجهی به دست می آورید. میزانی که در روغن مصرفی، انرژی برق و سوخت گاز، تسریع در تولید و زمان عملکرد دستگاه صرفه جویی می‌شود، نتیجتا منجر به کسب در آمد بیشتری خواهد شد.  

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *