تولید سبزی و پیاز سرخ شده در منزل و کسب درآمد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در بازار تولید سبزی و پیاز سرخ شده بستری فراهم شده، تا افراد جویای کار بتوانند برای خود کسب درآمد کنند. همه شما می‌دانید که در تهیه و طبخ بسیاری از غذاهای ایرانی از انواع سبزی های سرخ شده استفاده می‌شود. پاک کردن، شست و شو، خرد کردن و سرخ کردن این سبزی ها نسبت به تایم پخت غذا های دیگری که نیاز به سبزی نیست، زمانی نسبتا زیادی احتیاج دارد.
 پیاز سرخ شده هم پایه ثابت طبخ تمامی غذاهای خوش طعم ایرانی است. سرخ کردن پیاز هم در ابتدای کار باعث اتلاف وقت خواهد شد. خیلی از افراد تمایلی به خوردن غذاهای آماده ندارند. از طرف دیگر اگر فرصت کافی را داشتند، می‌توانستند برای خود و خانواده انواع خورش ها و غذاهای ایرانی را طبخ کنند. اتفاق خوبی که شاهد آن هستیم، فعالیت بسیاری از افراد در بازار تولید سبزی و پیاز سرخ شده است.
شما هم می‌توانید یکی از کسانی باشید که در این بازار کار پرسود فعالیت می‌کنند. قیمت تمام شده این محصولات از نظر مصرف کنندگان مقرون به صرفه است. چرا که میزان بسیاری زیادی در وقت و هزینه های آن ها صرفه جویی خواهد شد.
وقتی شما به عنوان یک تولید کننده عمده آغاز بکار می‌کنید، مسلما با افزایش حجم سفارشات، مواد اولیه خود را از بازار تره بار خریداری خواهید کرد. از دستگاه های مخصوص به اینکار استفاده می‌کنید. این موارد به تسریع فرایند تولید کمک می‌کند و بخش قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. در نتیجه سود قابل توجهی را از این شغل تولیدی خانگی به دست می آورید.
در ادامه مواردی را که به شیوه فعالیت بهتر شما در بازار تولید سبزی و پیاز خشک کمک می‌کند را بیان می‌کنیم.

 

تولید سبزی و پیاز سرخ شده در منزل و کسب درآمد

 

تولیدات خود را چگونه عرضه کنیم؟

انواع این محصولات در بازار تولید سبزی و پیاز سرخ شده در بسته بندی های ورزن شده و یا به صورت فله کیلویی به فروش می‌رسد. شما با بسته بندی تولیدات خود می‌توانید شکل بهداشتی این محصولات را عرضه کنید. برای اینکار از بسته های پلاستیکی زیپی استفاده کنید. نکته دیگر نحوه بازار یابی و ارائه نمونه از تولیدات است. در ادامه اصناف و افرادی که می‌توانید محصولات خود را به آنها بفروشید به شما معرفی خواهیم کرد.

 

تولید سبزی و پیاز سرخ شده در منزل

 

مشتریان من چه کسانی هستند؟

رستوران ها

شما می‌توانید تولیدات خود به صورت کیلویی به رستوران ها بفروشید. غذاهایی مثل قرمه سبزی، خورشت کرفس و انواع غذاهای محلی با مواد اولیه حاوی سبزی، در رستوران ها طبخ می‌شود. در نتیجه از سبزی های سرخ شده بهداشتی استقبال می‌کنند. پیاز سرخ شده هم معمولا در اکثر غذاهای منوی رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیترینگ های غذا

عمده فروش شما در بازار تولید سبزی و پیاز سرخ شده به کیترینگ های غذا خواهد بود. در این آشپزخانه ها، حجم بالای سفارشات غذا طبخ می‌شود. چرا که محدودیت ظرفیت فضای پذیرایی را ندارند. تولیدات خود را به صورت کیلویی و فله میتوانید به آنها بفروشید.

فروشگاههای  زنجیره ای

در بخش فروش محصولات منجمد این فروشگاه ها، یخچال هایی برای عرضه محصولات این چنینی در نظر گرفته شده است. با فروش محصولات خود به آن ها می‌توانید سود قابل توجهی را به دست بیاورید. سبزی ها و پیاز سرخ شده را در بسته بندی های 100 گرمی تا یک کیلویی به واسطه این مراکز بفروش برسانید.

سوپر مارکت ها و مغازه ها

شاید اینطور تصور کنید که فروش تولیدات شما به واسطه سوپر مارکت ها و فروشگاه ها سود قابل توجهی نخواهد داشت. چرا که نهاتا موفق به فروش تعداد اندکی از بسته های سبزی و پیاز سرخ شده به این مغازه ها می‌شوید. زمانی که تعداد بیشمار این مغازه ها را در هر خیابان و منطقه در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که با شیوه بازار یابی درست می‌توانید سود قابل توجهی را ازان خود کنید.

فروشنده های سبزیجات آماده

این فروشگاه ها میتوانند رقبای کاریه شما باشند، از طرف دیگر نیز ممکن است از مشتریان شما بشوند. بعضی از این فروشگاه ها، صرفا واسطه فروش سبزی و پیاز سرخ شده هستند. اقلام مورد نیاز خود را برای عرضه به مشتری از تولید کنندگان دیگر خریداری می‌کنند. شما می‌توانید با مدیریت شکل خانگی این کسب و کار تولیدات خود را به آنها بفروشید.

خانم های خانه دار

از دیگر مشتریان شما در بازار تولید سبزی و پیاز سرخ شده، خانم های خانه دار هستند. شیوه بازار یابی برای جذب این مشتریان بسیار ساده خواهد بود. چرا که خانم ها از تولیدات با کیفیت شما به طور حتم استقبال خواهند کرد. کافیست تولیدات بسته بندی شده خود را برای فروش به اماکنی مثل باشگاه های ورزشی بانوان، پارک های بانوان، آموزشگاه های مخصوص بانوان و از این قبیل موارد ببرید.

 

سبزی و پیاز سرخ شده در منزل و کسب درآمد

 

جمع بندی

برای شروع فعالیت در بازار تولید سبزی و پیاز سرخ شده، نیازمند به تهیه مواد اولیه مرغوب و بصرفه، خرید دستگاه، ترازو جهت وزن کردن بسته ها و پاکت های بسته بندی هستید. میبایست مشتریان خود را بشناسید و با شیوه بازار یابی صحیح اقدام به جذب مشتری کنید.
روش توزیع تولیدات شما به دو صورت بسته بندی و فروش فله خواهد بود. در بیس بیشتر غذاهای ایرانی از پیاز سرخ شده استفاده می‌شود. سبزی های سرخ شده نیز برای انواع غذاهای لذیذ استفاده می-شود.
با توجه افزایش مشغله افراد و تمایلی که برای طبخ غذاهای خانگی بدون اتلاف وقت وجود دارد، می-توانید از این کسب و کار خانگی در آمد قابل توجهی داشته باشید. چرا که با وجود تمام مشغله ها کسانی هستند که غذاهای خانگی را تحت هر شرایطی به غذاهای آماده ترجیح می‌دهند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *