نکاتی که قبل از خرید سبزی خرد کن باید بدانید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرد کردن سبزی‌ها یکی از کارهای روتین، وقت‌گیر و خسته‌کننده در پروسه آشپزی است. بعلاوه بدون داشتن چاقوی تیز کاری طاقت‌فرسا است و البته با وجود یک چاقوی تیز هم ممکن است خطرناک باشد. سبزی خورد کن های برقی یکی از ماشین آلات صنعایع غذایی هستند که کار را برای همه ما ساده کرده‌اند.

انواع دستگاه سبزی خرد کن

دستگاه سبزی خرد کن بر اساس ظرفیت تولید، نوع کاربرد و نحوه کارکرد به 4 نوع زیر تقسیم می‌شود :

  • دستگاه سبزی خرد کن بشقابی
  • دستگاه سبزی خرد کن بشکه‌ ای
  • دستگاه سبزی خرد کن سطلی
  • دستگاه سبزی خرد کن خانگی

سبزی خورد کن بشقابی:

اگر ظرفیت تولید بالایی دارید، این دستگاه سبزی خرد کن صنعتی بهترین انتخاب برای شما است. دستگاه سبزی خرد کن بشقابی همانطور که از اسمش پیدا است؛ مخزنی مانند یک بشقاب بزرگ دارد که با ریختن سبزی داخل آن و با چرخیدن تیغه‌ها، سبزی خرد می‌شود. روی دستگاه سبزی خرد کن بشقابی یک پوششی قرار می‌گیرد که هم باعث امنیت اپراتور می‌شود و هم از بیرون ریختن سبزی و کثیف شدن محیط اطراف جلوگیری می‌کند.
دستگاه‌های سبزی خرد کن بشقابی مجهز به کلید میکروسوئیچ هستند که باعث می‌شود همزمان با باز شدن درپوش دستگاه، برای حفاظت از اپراتور و افزایش امنیت؛ دستگاه خاموش شود. این دستگاه از نظر استاندارد ایمنی کاملا مطمئن و تضمین شده است. محل قرار گرفتن تیغه‌ها در این دستگاه در دورترین فاصله بوده و دارای محافظ است تا در صورت باز شدن محافظ، سیستم دستگاه به صورت خودکار عملکرد ماشین را متوقف می‌کند. شما با بستن مجدد محافظ می‌توانید دستگاه را به کار بیندازید.

همچنین سبزی خرد کن بشقابی بر خلاف سبزی خرد کن سطلی که تنها تیغه‌ی آن در گردش است و در نتیجه سبزی‌ها را به صورت یکدست خرد نمی‌کند، سبزی‌ها را له نکرده و می‌توانید مطمئن باشید که سبزی ما به هیچ عنوان آب نمی‌اندازد. از دیگر مزیت‌های خرید دستگاه سبزی خردکن بشقابی می‌توان به کنترل میزان ریز و درشت خرد شدن سبزی اشاره کرد.
این دستگاه به عنوان دستگاه سبزی خردکن صنعتی کاربرد دارد و پیش از خرید آن باید ظرفیت مناسب خود را انتخاب کنید. ظرفیت دستگاه سبزی خردکن بشقابی بر اساس اندازه دهانه آنها تعیین می‌شود. (ظرفیت دستگاه در هر بار استفاده تعریف می‌شود تقریبا 10 دقیقه)

ظرفیت تولید دستگاه سبزی خرد کن با دهانه 60 سانتی متر : 7 کیلوگرم
ظرفیت تولید دستگاه سبزی خرد کن با دهانه 70 سانتی متر : 9 کیلوگرم
ظرفیت تولید دستگاه سبزی خرد کن با دهانه 90 سانتی متر : 12 کیلوگرم

سبزی خورد کن بشکه ای:

دستگاه‌های سبزی خردکن صنعتی مدل‌های مختلفی دارند. یکی از مدل‌های این دستگاه، دستگاه سبزی خرد کن بشکه‌ای است که حتما آن را در بسیار از مغازه‌های سبزی فروشی دیده‌اید. اما بسیاری از افراد معتقدند این دستگاه سبزی‌ها را به صورت یکنواخت خرد نکرده و قسمتی از آن را له می‌کند. اما باید بدانید که این دستگاه سال‌هاست در بسیاری از سبزی فروشی‌ها کاربرد داشته و دارد.

سبزی خرد کن سطلی:

مخزن این دستگاه سبزی خرد کن به شکل سطل است و با چرخاندن تیغه‌های دستگاه باعث خرد و ریز شدن انواع سبزی می‌شود. از دستگاه سبزی خورد کن سطلی گاهی به عنوان سبزی خرد کن خانگی هم استفاده می‌شود.

سبزی خرد کن خانگی:

دستگاه سبزی خرد کن خانگی می‌تواند هم از نوع سطلی باشد

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *