همه چیز درباره کره گیر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کره و لبنیات یکی از عنصرهای اصلی در وعده‌های غذایی ما است. یکی از عواملی که در کیفیت و سلامت کره‌ها تاثیر گذار است دستگاه کره‌گیری است. کره‌گیر دستگاهی جهت تولید کره است که به منظور گرفتن کره از ماست یا خامه به بهره برداری می رسد، این دستگاه تمامی چربی‎‌های موجود در ماست و خامه را می‌گیرد و کره‌ای لذیذ و خوشمزه تولید می‌کند. بعلاوه با دستگاه کره گیر می‌توانید کره بادام زمینی هم بگیرید که یکی از لذیذترین و مقوی‌ترین خوراکی‌هایی است که در تمام وعده می‌‌توانید استفاده کنید. بعلاوه کره‌گیر یکی از ماشین آلات آماده سازی محصول به حساب می‌آید که استفاده از آن در صنعت صنایع غذایی بسیار رونق دارد.

دستگاه کره گیر چیست؟

دستگاه کره‌گیر دستگاهی برقی و دستی است که دارای دو پره متحرک و ثابت است. با له شدن دانه‌های روغنی در این دستگاه کره گیاهی به دست می‌آید. کره را از دانه‌های گیاهی نظیر بادام زمینی، پسته، گردو و غیره می‌گیرند. دستگاه کره‌گیر را با عنوان دستگاه کره بادام زمینی نیز می‌شناسند. انواع مختلفی از دستگاه‌های کره‌گیر در بازار موجود است که توسط شرکت‌های معتبر تولید و توزیع شده اند. برای آشنایی با انواع دستگاه کره گیر می‌توانید به ادامه مطلب توجه کنید.

کره گیر

انواع دستگاه کره گیر

دستگاه کره‌گیر در سایزها متنوع و مدل‌های کره گیر خانگی، فروشگاهی و صنعتی با قابلیت تولید ارده از کنجد، کره بادام زمینی، فندق، پسته، نارگیل می‌تواند 100 درصد مغزها را بدون هیچ ضایعاتی به کرم و کره تبدیل کند. تمامی این مدل‌ها دارای سنگ طبیعی داخل خود هستند که با چرخش و سایش کره خروجی از نرمی فوق العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

دستگاه کره گیر رومیزی 

دستگاه کره گیر رومیزی اندازه کوچکی دارد و توان تولیدی این دستگاه پایین است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک از این دستگاه استفاده می‌کنند. برای تولید کره دانه‌های گیاهی در حجم کم از این نوع دستگاه بیشتر استفاده می شود.

دستگاه کره گیر صنعتی

دستگاه کره‌گیر و ارده گیر صنعتی دستگاه‌هایی با اندازه‌های بزرگی هستند که قدرت بالایی دارند. توان تولید این دستگاه بسیار بالاست و از این دستگاه‌ها در کارخانه و کارگاه‌های تولیدی بزرگ برای تولید کره دانه‌های گیاهی استفاده می‌شود.

دستگاه کره‌گیر خانگی

دستگاه کره گیر خانگی حجم و ظرفیت کمتری نسبت به انواع دیگر دستگاه‌ها دارد. از این دستگاه‌ها بیشتر در فروشگاه‌ها و کارگاه‌های سنتی استفاده می‌شود.

محصولات تولیدی با دستگاه کره گیر

انوع مختلفی از دانه‌های روغنی و گیاهی را می‌توان از طریق این دستگاه کره‌گیری کنیم. دانه‌های روغنی چون پسته، گردو، بادام زمینی، کنجد، سویا و غیره از این دست دانه‌های هستند که می‌توان به وسیله این دستگاه کره آن‌ها را به راحتی گرفت. کره پسته، کره گردو، کره بادام زمینی، کره کنجد یا ارده کنجد، شیر سویا، شیره خرما، شیره انگور و غیره از محصولاتی هستند که به وسیله‌ی این دستگاه تولید می‌شوند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *