5 اشتباه رایج در انتخاب دستگاه لیبل زن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از مهمترین قسمت های تولید و بسته بندی موادغذایی لیبل زدن محصولات است. در اکثرمواقع هنگام ارائه کالا در بازار، این بخش نادیده گرفته میشود. اشتباهات پیش پا افتاده ای ممکن است هنگام استفاده از این دستگاه بسته بندی اتفاق بیفتد و از دید ما پنهان باشد. باید این مطلب را در نظر گرفت که این موضوع مختص به خط تولیدهای نوپا نیست و در هر موقعیت شغلی ممکن است این اشتباهات دامن گیرشود. مواردی که در زیر به آنها اشاره میکنیم  برای جلوگیری از اشتباهات رایجی است که در زمینه لیبل زدن مواد غذایی ممکن است به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن-دستگاه لیبل زن صنعتی-خرید دستگاه لیبل زن صنعتی

لیبل باید خوانا باشد

یکی از الزامات قوانین صنایع بسته بندی در کشورهای پیشرفته از جمله ایالات متحده خوانا بودن لیبل محصولات است، این قانون به این دلیل تصویب شد که تولید کننده های بسیاری از لیبل های گنگ استفاده میکردند. زمانی که درج اطلاعات مهم محصول در روی بسته بندی فراموش شود یا به نحوی گنگ باشد که مشتری نتواند اطلاعاتی دریافت کند، این مسئله میتواند به یک فاجعه تبدیل شود به عبارت دیگر، شکست محصول شما را در بازار رقم بزند.
از ابتدای لیبل زدن اجازه ندهید که کلمات ناخوانا باشد، اگر شما از دستگاه لیبل زن نامناسبی برای بسته بندی محصول خود استفاده کنید در بازارفروش محصولات فروش بالایی نخواهید داشت.
اما چرا برای یک تولید کننده انبوه مواد غذایی این اشتباهات رایج وجود دارد؟ در حالی که صدها لیبل برای انواع محصولات خود طراحی کرده اید، این  موضوع میتواند به یک چالش خیلی بزرگی تبدیل شود. خیلی مهم است که طرح و برچسب شما توسط در محل مناسبی قرار گیرد. یک دستگاه لیبل زن یا یک دستگاه بسته بندی با دقت مناسب، که نرم افزار قوی روی آن تعبیه شده باشد میتواند اشتباهاتی که در خوانایی اتفاق می افتد را اداره کند. این یک پیشنهاد نیست، یک فرصت است برای تمام خرده فروشان و تولید کنندگانی است که میخواهند این مشکل را از بین ببرند.

موفقیت یک محصول را پیش بینی کرد. سعی کنید لیستی برای طراحی تا مدیریت لیبل های غذایی، انواع دستگاه لیبل زن، ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی تهیه کنید.

نام مواد اولیه را به درستی و کامل روی بسته بندی ذکر کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در بسته بندی مواد غذایی، لیست مواد اولیه ای است که روی کالا درج میشود. فراموش نکنید تحت هیچ شرایطی اجازه تبلیغ در این قسمت را ندارید. شما نباید از کلمات مخفف و نام های تجاری در لیست مواد اولیه در روی بسته بندی استفاده کنید. برای مثال اگر محصول شما روغن زیتون باشد محصول را با نام روغن معرفی نکنید.
 

مسائل مربوط به تغذیه که در لیبل باید ذکر شود

اگر میخواهید یک محصول موفق داشته باشید و نه یک تجارت زودگذر، و در تلاش هستید که نام تجاری خود را به یک برند ارتقا دهید دو قانون وجود دارد که باید رعایت کنید، اول با مشتری صادق باشید و دوم از صحیح بودن اطلاعاتی که روی بسته بندی کالا درج میکنید مطمئن باشید.
 
در صنایع غذایی برخی از موارد موجود در جدول تغذیه واحدهای مشخصی دارند که خوب میتوانید بدون دغدغه از آنها در لیبل استفاده کنید. اما مواقعی که اندازه گیری محصولات پیچیده تر است باید، قالب های خود را همیشه بررسی کنید تا مغایرتی با مقادیر درج شده روی بسته بندی وجود نداشته باشد. از درستی میزان پیمانه های خود مطمئن باشید و هنگامی که مقداری را گرد میکنید از محاسبات خود مطمئن باشید.
اگر شما داده های درستی بر روی محصول خود درج نکنید برای نام تجاری شما مشکل ساز خواهد شد و میتواند پیامدهای جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.اطمینان داشته باشید که لیبل هایی که روی محصولات قرار میگیرد گمراه کننده نباشد و منظور خود را شفاف به مخاطب برسانید.
 

فونت انتخابی برای  لیبل ، خوانایی داشته باشد

حتما قبل از انتشار لیبل خود یک تست خوانایی از آن بگیرید و مطمئن شوید که متن لیبل با ریزنویس ها اشتباه گرفته نمیشود. تمام پیام ها، داده ها و اطلاعاتی که در خصوص محصول خود نشر میدهید باید ساده و روان باشد که همه در هر سن و با هر میزان سوادی بتوانند منظور شما را متوجه شوند.
حتما قبل از انتشار فونت خود را بازبینی کنید و سبک، اندازه و کنتراست رنگ را برای خوانایی بررسی کنید. این موضوع در نگاه اول یک خریدار میتواند اعتماد جلب کند و نشان دهد که اطلاعات شما واضح و دقیق است. تصویر واضحی که شما از محصول خود به خریدار نشان میدهید میتواند برای شما  اعتماد جلب کند.
 

الزامات قانون اساسی در خصوص لیبل زدن

عدم رعایت الزامات قانونی در خصوص لیبل زدن مواد غذایی یکی دیگر از مواردی است که نباید فراموش شود. فراموش نکنید که هویت کشور مبدا، محل کسب و کار، هشدار در مورد آلرژی و استفاده کودکان یا بیماران همگی ذکر شود.
 
هنگام ارائه محصول به بازار تمام نقاط قوت و ویژگی های منحصر به فرد محصول خود را در ذهن داشته باشید یکی از نکات ارائه مطلوب، تسلط کامل به کالاست. حتی قبل از ورود محصول به بازار میتوان از نوع لیبل استفاده شده روی محصول، میزان شکست یا موفقیت یک محصول را پیش بینی کرد. سعی کنید لیستی برای طراحی تا مدیریت لیبل های غذایی، انواع دستگاه لیبل زن، ماشین آلات صنایع غذایی و دستگاه های بسته بندی تهیه کنید. این لیست میتواند شما را به مسیر موفقیت در فروش هدایت کند.

در مقالات بعدی به بررسی تخصصی نحوه کار دستگاه لیبل زن، نحوه کمک دستگاه لیبل زن به روند بسته بندی و دستگاه لیبل زن دستی می پردازیم.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *