چگونه اتوماتیک کردن خط بسته بندی می تواند هزینه های شما را کاهش دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در نگاه اول، هزینه های مربوط به اتوماتیک کردن بسته بندی محصولات ، دلهره آور به نظر میرسد. اما به دلیل سرعت بالایی که دستگاه های بسته بندی به کار ما میدهند،در نهایت تمام این هزینه باز میگردد.بسته بندی اتوماتیک میتواند بر روی حساب های مالی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
اینکه شما یک خط تولید نوپا دارید یا چندین سال دراین کسب و کار بوده اید مهم نیست ، با استراتژی بسته بندی به شیوه اتوماتیک میتوانید در زمینه های متفاوت  هزینه های خود را کاهش دهید.

     حجم تولید و ثبات تولید

با انتخاب استراتژی بسته بندی اتوماتیک میتوانید:

  • تعداد فاکتور های فروش خود را افزایش دهید.
  • در وقت خود صرفه جویی کنید و دیگر نیاز به ساعت کاری بالا و غیر معقول را ندارید.
  • نیرو کاری داشته باشید که به تنهایی  کارایی بالایی برای شما داشته باشد.
  • با زمان کوتاه تر ، قادر به تولید بالاتری هستید.
سرمایه گذاری در اتوماتیک کردن خط تولید به شما کمک میکند تا در مقیاس کار آمد تر، محصولات بسته بندی شده ای برای ارائه داشته باشید . در این شرایط شما نیروی کار کمتری استخدام میکنید، یعنی کاهش هزینه های نیروی انسانی را داریم و در نهایت این شیوه افزایش سود آوری قابل توجهی برای شما دارد.
بسته بندی اتوماتیک شما را به سمت مسیر های بزرگ تر هدایت میکند ، میتوانید مشتریان جدیدی با قرار داد های قابل توجه و سفارشات حجمی بالا داشته باشید. این استراتژی  به شما آزادی و توانایی تولید عظیم محصول را ، در زمان کوتاهتر را میدهد. 
با استفاده از دستگاه های اتوماتیک شما قادر به تولید همان محصولات همیشگی خود با بسته بندی  حرفه ای تر هستید و محصول خودرا با یک بسته بندی کامل به به بازار ارائه میکنید.

 
     به حداقل رساندن خطای انسانی

به صورت کلی نیروی انسانی منجر به اشتباهاتی در طول فرآیند می شود. در هر قسمت که  از سیستم اتوماتیک استفاده میشود ، وقوع خطای انسانی به حداقل میرسد. اشتباهاتی که در تولید اتفاق می افتد ، برای مثال محصولات آسیب دیده و  یا مواد به هدر رفته را میتوان با استفاده از استراتژی اتوماتیک از بین برد.
ماشین آلات مدرن امروزی بسیار پیشرفته کرده اند و میتوانند مواد مورد استفاده شما را شناسایی کنند. این موضوع برای محصولی که شما بسته بندی میکنید ، بسیار موثر است، زیرا این توانایی باعث میشود نیاز به بسته بندی دوباره محصول نباشد .
مسائل مربوط به لیبل زدن و بسته بندی میتواند به نام تجاری شما ،روابط شما در توزیع ، خرده فروشی و در سراسر زنجیره خط تولید شما آسیب برساند.برخی مواقع نیاز به بسته بندی مجدد است که مواد بسیاری در این روش هدر می رود و تاخیر در پروسه تولید به وجود می آورد ، تمامی این مسائل ممکن است از لیبل زدن نادرست یا دستگاه لیبل زن نامناسب سرچشمه بگیرد.بسیاری از فروشگاه های بزرگ به دلیل رعایت نکردن برخی از قوانین لیبل زدن از بین رفته اند. ما در سایت خرید و فروش دستگاهای صنعتی خودمان مقاله ای در خصوص لیبل زدن گذاشته ایم که به شما توصیه میکنم آن را مطالعه کنید.

     هزینه های استخدامی پایین

هنگامی که وزن هزینه بسته بندی دستی (با استفاده از نیروی انسانی) و اتوماتیک مقایسه میشود،بیشتر تولید کنندگان از نتایج مقایسه  شوکه میشوند. اما به یقین سر مایه گذاری در تجهیزات اتوماتیک میتواند به طور قابل توجهی هزینه های تولید و بسته بندی را کاهش دهد.مبلغ سر مایه گذاری شده در این استراتژی بسیار سریع باز میگردد.
برای استخدام نیروی انسانی باید حقوق اجتماعی او ، غرامت ، بیکاری ، بیمه و.. را در نظر بگیرید. هرچند ماشین ها هم هزینه های تکمیلی ، هزینه های مربوط به نگهداری ماشن آلات اتوماتیک و.. را دارند. اما در مقایسه  این دو سیستم با هم هزینه های استراتژی اتوماتیک بسیار کمتر است.
همچنین در نظر بگیرید که ممکن است خیلی غیر متنظره نیرو کار شما تغییر کند یا اصلا استفا بدهد ، که در این صورت تحویل کالاها به تاخیر می افتد.این در شرایطی است که ماشین ها تحت هیچ شرایطی استفا نمی دهند در هنگام تعطیلی  شرکت  رو ترک نمی کنند و اگر به درستی از آنها نگه داری شود ، برای طولانی مدت نیاز به تعمیر ندارند .میتوان گفت با مکانیزه کردن بسته بندی محصولات میتوانید انرژی و پتانسیل خود را بر روی بخش های جدید گذاشته  و خط تولید های خود را گسترش دهید.

     کاهش مصرف انرژی

اکثر مدیران نگران تاثیر منفی بر سودشان هستند ، و همواره میخواهند در قسمتی سرمایه گذاری داشته باشند که هزینه ها را کاهش دهد . هنگامی که آنها تمام زمینه هایی را که می تواند هزینه ها را کاهش دهد، در نظر میگیرند، به این نتیجه میرسند که سرمایه گذاری در اتوماتیک کردن خط تولید احتمالا کسب و کار شما را به طور قابل توجهی نجات میدهد.
برخی از تولید کنندگان فعالیت خود را در  خصوص بسته بندی اتوماتیک آغاز میکنند تا هزینه های اولیه خود را به حداقل برسانند . جواب درستی در خصوص اینکه از کدام بخش ، بسته بندی اتوماتیک را شرو کنیم با صرفه تر است ، در دسترس نیست . اما به عنوان مشاوره بسته بندی میتوان گفت در حوزه هایی که بیشتر برای شما بهره وری وسود دارد و گسترش آن برای شما حائز اهمیت تر است شرو کنید یا میتوانید تکنیک دیگری را در نظر بگیرید مثلا اینکه کدام بخش دارای خطای بیشتری است واز آن خط تولید شرو کنید.
در حقیقت، راه های زیادی برای بهبود کارایی بسته بندی و هزینه های کلی بسته بندی شما وجود دارد. ما در این مقاله راه های ابتدایی کاهش هزینه را به شما معرفی کردیم!

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *