آیا میخواهید خط تولید خود را ارتقا دهید و از جدیدترین تکنولوژی های صنعت استفاده کنید؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

ارتقاء خط بسته بندی می تواند فوق العاده برای تولید شما مفید باشد.اگر شما درمورد ارتقاء بخشی ازخط تولیدتان فکر میکنید، بهبود ماشین آلات بسته بندی میتواند نقطه شروع خوبی برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها باشد.
در اینجا 5 مورد مهم را بررسی میکنیم که هنگام ارتقاء خط بسته بندی خود آن ها را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که در مسیر درست قرار دارید.
 

  1. بزرگ ترین معضل خود را پیدا کنید

لیستی از مشکلات و تجربیاتی که در گذشته با آنها روبه رو شده اید ، را به همراه دلیل ایجاد مشکل و چگونگی حل آنها تهیه کنید. این لیست می تواند پول بیشتری برای شما تولید کند و کارآمد باشد. شما ممکن است لیست بلندی از این مشکلات  نداشته باشید و یا ممکن است چند صفحه از آن تهیه کنید، اما مهم است که همه آنها را شناسایی و برای رفع آن ها چاره ای بیاندیشید .
خطوط بسته بندی خود را به طور کامل بررسی کنید و ماشین آلات را شناسایی کنید و ببینید بیشترین مشکلات در کجا رخ داده است. خرابی های فراوان و تعمیرات پرهزینه می تواند سودهی و زمان تولید محصولات را تحدید کند.
آیا اپراتورهای دستگاه شما و کارگران خطی کارهای تکراری انجام می دهند؟ آیا این کارها را ماشین آلات اتوماتیک می توانند انجام دهند؟ این یک فرصت دیگر برای بهبود کارایی و کاهش هزینه ها است.
یک مثال ساده در این زمینه میتواند بخش بسته بندی پالت باشد! بسته بندی دستی پالت یک کار دشوار است، به خصوص در کسب و کار رو به رشد  شما، این بخش از خط تولید شما پتانسیل زیادی برای بهبود بهره وری و کارایی میبرد. اتوماتیک کردن این بخش اغلب ارزان است و می توانید در کمتر از یک سال، با کاهش نیرو انسانی قابل توجهی روبه رو شوید.
هنگامی که فهرستی از معضلات شما تکمیل میشود، باید همه ی آنها را اولویت بندی کنید. این می تواند به شما در شناسایی موثرترین امکان برای شروع ِ استفاده از تکنولوژی کمک کند.
در چند زمینه متخصصان ما راه حل برای بسته بندی ارائه کرده اند که شامل موضوعاتی ایست که در زیر بررسی میکنیم.

فضا
یکی از عوامل اصلی که منجر به نیاز به ارتقاء ماشین آلات می شود فضای محدود خط تولید است. اگر کسب و کار شما رشد قابل توجهی در استفاده از ماشین آلات اتوماتیک داشته، شما با مشکل فضا برای انبار محصولات مواجه خواهید شد و نیاز به  توجه بسیاری به مسائل مربوط به ایمنی کارگران ایجاد میشود.
بعضی از فرایندهای بسته بندیتان که به صورت خودکار نیست را تبدیل به تکنولوژی های جدید درصنعت کنید. ماشین آلات جدیدتر اغلب فشرده و کارآمدتر ساخته می شوند، این ماشین ها نیاز کمتری به نیروی انسانی دارند و تماس دست با محصول را به حداقل میرسانند، که می تواند نگرانی های امنیتی ناشی از فضای محدود برای نیروی کار شما را کاهش دهد.
 
نیروی کار
برای کسب سود بیشتر در کسب و کار خود، باید همه جوانب را در نظر بگیرید برای مثال نیروی انسانی کمتری داشته باشید این کار قطعا تاثیر بسیاری روی درآمد شما خواهد داشت. نیروی کار نقطه عطف بزرگی است زیرا کارکنان، بخش کم هزینه ای  نیستند.
دستگاه های اتوماتیک به سرعت میتوانند هزینه های خرید خود را با تولید انبوه محصول جبران کنند بخصوص هنگامی که با تعدیل نیرو از هزینه های نیروی انسانی  هم کاسته میشود.
تجزیه و تحلیل هزینه های خود را برای هر بخشی از فرایند تهیه کنید و آن را با هزینه های تخمینی ارتقاء دستگاه ها  مقایسه  کنید. برای گرفتن یک تصمیم درست تمام این چک لیست ها لازم است.
 

  1. تشخیص و شناسایی محدوده بودجه

این یکی از مهمترین بخش های برنامه شما برای اتوماتیک کردن دستگاه ها است! اگر شما کورکورانه در این راه قدم بردارید، به احتمال زیاد از قیمت ماشین آلات بسته بندی شوکه می شوید و استفاده از ماشین های بسته بندی برای شما به دلیل محدودیت بودجه به رویایی دور بدل میشود.
در ابتدا از معضل خود با مدیر مسئول (کسانی که مسئول تخصیص بودجه هستند) صحبت کنید. در مورد تاثیری که ماشین آلات بسته بندی اتوماتیک بر بهره وری خط تولید شما دارد، برآورد هزینه  کنید. در مورد چگونگی برخورد با مشکلات جلسه تشکیل دهید، در این صورت می توانید مکالمه ای واقعی در مورد سرمایه گذاری برای بهبود عملکرد کلی خود داشته باشید.
هنگامی که یک بودجه شناسایی می شود، باید فروشنده یا تامین کننده آن را بشناسید و با آنها مشورت کنید. در غیر این صورت شما ممکن است ماشینی  را که انتخاب میکنید که با نیاز شما مطابقت ندارد.
 

هرچه نیاز های خود را بیشتر شناسایی کنید تصمیم بهتری خواهید گرفت

  1. خواسته های خود را بشناسید

شما باید ماشین آلات بسته بندی جدیدی که نیازهای شما را در دراز مدت تامین می کنند، خریداری کنید. 5-10 سال آینده خود را ببینید، آیا دستگاه هایی که ارتقا می دهید قادر به حمایت از شما طی سال ها ی آینده خواهد بود؟
خط محصول و بازارفروش را در نظر بگیرید، آیا موانعی وجود دارد که بسته بندی شما را در ده سال آینده تحدید کند؟ آیا به تغییرات در طراحی بسته بندی محصولاتتان در سال های آتی نیاز است؟ ماشین آلات شما انعطاف پذیری در  این زمینه از تغییرات را دارند؟
آیا بسته بندی خاص روی مصرف کنندگان تاثیر می گذارد؟ شما باید برای پیدا کردن به یک بسته بندی با کیفیت  و خاص خود در تلاش باشید. ارزش این کار برای نام تجاری خود شما است و برای رشد در بازار مصرف کننده، موفقیت شما را افزایش می دهد. آیا در محصولات شما طعم یا سبک های مختلفی از محصولات مشابه دارید که نیاز به تغییرات کوچک در برنامه های نرم افزاری و طراحی دستگاه ها صنعتی داشته باشد ، اگر چنین است، سعی کنید ماشین آلاتی را پیدا کنید که به راحتی تغییر سبک بدهند، در برچسب گذاری و بسته بندی و ابعاد مختلف قابل انعطاف باشند. وقتی کوچکترین و بزرگترین ابعاد بسته بندی خود را مشخص میکنید، به یک ماشین نیاز دارید که بتواند محصولاتی با اندازه های موردنیاز شما را به طور مداوم بسته بندی کند.
هرچه نیاز های خود را بیشتر شناسایی کنید تصمیم بهتری خواهید گرفت.
یکی از مکان هایی که امروزه میتوان از آن مشاوره های مفید  در هر زمینه از جمله بسته بندی کالا گرفت فضای اینترنت است. شما با مراجعه به مرجع خرید و فروش دستگاه های صنعتی برای مثال سایت معرفی دستگاه های صنعتی ویترین نت، میتوانید با تامین کننده ها و دستگاه های متفاوتی آشنا شوید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید، تا تصمیم بهتری بگیرید.
 

  1. با تامین کننده صحبت کنید که کسب و کار شما را درک کند

هرچند که تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی به صورت کلی در مورد تولید فعلی و کسب و کار شما اطلاعات داشته باشند، بهتر است. آنها بهتر بتوانند شما را در ارتقاء ماشین آلات راهنمایی کنند تا بیشترین میزان سود سرمایه گذاری را به دست آورید.
برای یافتن تامین کننده مناسب، تمامی مشکلات خود را لیست کنید به ترتیب الویت بندی کنید. حتما با تیم مشاوره آن ها جلسه بگذارید. به تمامی سوالاتی که از شما پرسیده میشود  جواب کامل و درست بدهید. اگر احساس می کنید که توسط تامین کننده ای که با آن صحبت می کنید پشتیبانی نمی شوید، بیشتر تحقیق و پژوهش کنید.
با افکار قدیمی مانند این که “هیچ کسب و کاری با دیگری یکسان نیست، بنابراین هیچ ناآشنایی به کسب و کار شما قادر به ارائه بهترین راه حل برای شما نیست”، خود را از گرفتن مشاوره منع نکنید و آن را حتما امتحان کنید. راه حل های بیان شده برای بسته بندی موثر به بهبود روند فعلی و ارتقاء چشم انداز آینده برای رشد و پیشرفت شما هستند. اما به شرطی که فروشنده قبل از ارائه یک راه حل به وضوح از درخواست های شما آگاه باشد.
 

  1. بر اساس قیمت خرید نکنید

رابطه شما با تامین کننده ، مهم ترین قسمت در روند خرید شماست. ارزش خدماتی که آنها در طولانی مدت ارائه می دهند می تواند هزینه های اضافی ای را با خدمات پس از فروش به شما تحمیل میکند، کمتر کند.
هزینه های کمتر در ابتدای کار بسیار جذاب به نظر میرسند مثلا دستگاه ها با قیمت ارزان تر، اما آیا در طولانی مدت به شما خدمات و پشتیبانی ارائه میکنند؟ اطمینان حاصل کنید که قیمتی که برای ماشین آلات خود هزینه می کنید ارزش کسب و کار شما را تا چه میزان افزایش می دهد.

  • آیا تامین کننده نصب و آموزش برای اپراتورهای خود را ارائه می دهد؟
  • آیا در صورت لزوم هر گونه پشتیبانی فنی مداوم دارید؟
  • ….

این مزایا در آینده بسیار بیشتر برای ما ارزش خواهد داشت، بنابراین هزینه ابتدایی را مد
نظر خود قرار ندهید.
در بعضی موارد حتی می توانید ارتباط بیشتری با تامین کننده ماشین آلات خود پیدا کنید، اگر آنها همچنین مواد بسته بندی که از آنها استفاده می کنید را جزء محصولات خود داشته باشند. اگر چنین باشد، واقعا خوش شانس هستید. شما با یک تامین کننده کار می کنید که می تواند در چند جنبه بخش  بسته بندی خط تولیدتان ، نیاز شما را تامین کند. این کار نه تنها باعث ایجاد راحتی بیشتر می شود، بلکه میتوانید به دلیل خرید بالا از آنها تخفیف بگیرید که این کار بسیار معمول است.

این داستان طولانی را در یک خط برای شما خلاصه میکنم ، از روی قیمت محصول سریع تصمیم نگیرید!
سرمایه گذاری در ارتقاء ماشین آلات بسته بندی یک گام بزرگ برای رشد نام تجاری و کسب و کار شما است. بنابراین بسیار حائز اهمیت است. درک 5 موضوع بالا و نحوه ارتباط آنها با عملیات شما ، میتواند راه موفقیت را به شما نشان دهد.
 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *