خلاقیت در بسته بندی حبوبات

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار یکی از پرمصرف ترین دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی در داخل ایران است. می توان ادعا کرد بسته بندی بزرگترین رکن یک محصول است، چون اولین برخورد مشتری در فروشگاه با بسته بندی محصول است. قبل از شروع تحلیل، یک نگاه کلی به شیوه بسته بندی های موجود در ایران خواهیم داشت. در انتها به بسته بندی های کشورهای پیشرفته نگاهی می اندازیم و از بسته بندی های آنها ایده می‌گیریم.

جالب است بدانید که یکی از پردرآمدترین خطوط بسته بندی در صنایع غذایی، خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار است.

پیش از این با انواع بسته بندی خشکبار و حبوبات و بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل آشنا شدیم. همچنین نگهداری از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار نیز معرفی شدند. در ادامه در خصوص خلاقیت در بسته بندی حبوبات بیشتر توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

طرح بسته بندی حبوبات و خشکبار

بسته بندی محصول در خرید افراد و جلب نظر محصول تاثیر مهمی دارد. به عباراتی برندی که تازه وارد بازار می‌شود و مردم با آن ناآشنا هستند، علاوه بر قیمت آن بسته بندی با کیفیت نیز روی مشتری تاثیر می‌گذارد.

زمان راه اندازی خط تولید و بسته بندی حبوبات و خشکبار فراموش نکنید که کیفیت همیشه برترین جایگاه را داشته است. اگر شما بسته بندی مناسبی داشته باشید ولی کیفیت نامرغوبی داشته باشید، احتمالا خرید اول، آخرین خرید مشتری شما خواهد بود. اگر کیفیت خیلی خوب داشته باشید ولی بسته بندی محصول شما نامناسب باشد، اصلا مشتری محصول را خریداری نمیکند که در گام بعدی بخواهد از کیفیت محصول آگاه شود. بنابراین نیاز به بسته بندی و کیفیت عالی در بازار در کنار هم، ما را برنده می‌کند.

بسته بندی حبوبات در داخل کشور

در این مقاله قصد داریم برای آشنایی و بررسی بیشتر، انواع مختلف بسته بندی در خط بسته بندی خشکبار و حبوبات را برای شما بازگو کنیم. در ادامه چند نمونه بسته بندی خشکبار و حبوبات برای شما می آوریم.

در ایران برای بسته بندی حبوبات همان طور که در تصویر میبینید، از یک روکش طرح دار استفاده می شود. اکثرا طراحی منحصر به فرد در آن دیده میشود و یک قسمت این روکش بدون طرح و رنگ است که محصول و کیفیت ظاهری محصول را برای ما مشخص می کند.

بسته بندی حبوبات در خارج کشور

اکنون میخواهیم به بررسی ایده های خارجی بسته بندی در خارج از ایران بپردازیم. قطعا برای رسیدن به یک بسته بندی خوب و مناسب لازم است تمام این بسته بندی ها بررسی شود. تا بتوانید در داخل ایران یک بسته بندی جذاب و منحصر به خود را ایجاد کنید. فراموش نکنید فرهنگ و اقلیم خیلی از مواقع تاثیر گذار است. برای مثال خاتم کاری اصفهان برای بسته بندی محصولی مانند گز تاثیرگذارتر از طرح های بسته بندی مدرن است.
در ادامه نمونه طراحی های بسته بندی خارجی را برای شما آماده کرده ایم.

ایده بسته بندی خشکبار و حبوبات

امیدوارم با ارائه این طراحی های بسته بندی توانسته باشیم به ذهن شما دید بهتری بدهیم .

یک پیشنهاد شخصی برای شما دارم برای رنگ ها  طعم تعریف کنید برای مثال از نظر من  رنگ صورتی شیرین است و برای طعم کشمش مناسب است. رنگ سیاه روی بسته حس کیسه زباله می دهد و میتواند یک نکته منفی به حساب آید، مخصوصا برای خانم ها که دوست دارند در آشپزخانه همه چیز تمیز باشد.
قیمت دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه های بسته بندی خشکبار را میتوانید از سایت B2B ویترین نت که مرجع کاملی جهت خرید و فروش است، کسب کنید. شایان ذکر است که از کارکرد این دستگاه ها ویدیوهایی در اختیار شما قرار گرفته و اطلاعات طبقه بندی شده ای برای شما خریداران عزیز فراهم کرده ایم.

در صورتی که به راهنمای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات نیاز دارید، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید تا بهترین و مناسب ترین خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات را متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

4 دیدگاه برای “خلاقیت در بسته بندی حبوبات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *