لیبل زن دستی دستگاهی برای شروع یک کسب و کار نوپا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

وظیفه دستگاه های لیبل زن برچسب گذاری روی محصولات است و از این رو به آنها دستگاه های لیبل زن برچسب نیز گفته می‌شود.
در صنعت بسته بندی به ویژه بسته بندی مواد غذایی تولید برچسب صحیح بسیار نیاز است و در بیشتر موارد سرعت دستگاه لیبل زن نیز برای ما اهمیت دارد. نوشته باید خوانا و مرتب باشد به این منظور  کیفیت صفحه کلید محصول و طول برچسب برای ما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه لیبل زن

وظیفه دستگاه های لیبل زن برچسب گذاری روی محصولات است و از این رو به آنها دستگاه های لیبل زن برچسب نیز گفته می‌شود.

معرفی دستگاه لیبل زن دستی

دستگاه لیبل زن دستی با حرکت دادن دستگیره به کمک اپراتور لیبل یا برچسب ها را بر روی بسته بندی محصول نصب می کند.
یکی از برترین مزیت های دستگاه لیبل زن دستی قابل حمل بودن آن است که موجب میشود بسیار کاربردی باشد و قابلیت دسترسی بالایی برای استفاده داشته باشد.

یکی از برترین مزیت های دستگاه لیبل زن دستی قابل حمل بودن آن است که موجب میشود بسیار کاربردی باشد و قابلیت دسترسی بالایی برای استفاده داشته باشد.

برخی مدل های دستگاه لیبل زن دستی قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارند. این موضوع باعث میشود که کار طراحی برچسب ها راحت تر شود. جدیدترین مدل های لیبل زن موجود در میان دستگاه های بسته بندی، قابلیت اتصال به موبایل شخصی، آیفون، آیپد و انواع تبلت ها را دارند.نوع این اتصال هم میتواند با کابل صورت بگیرد و هم بدون سیم . اتصال این دستگاه ها به برنامه های رایگان در کامپیوتر و گوشی های همراه هزینه های پیش رو را پایین می آورد و بسیار به صرفه است.
دستگاه لیبل زن دستی بسیار قابل انعطاف است و شما میتوانید با استخدام یک اپراتور و آموزش او از این دستگاه  استفاده کنید و هرمحصولی را لیبل بزنید.

 

 
دستگاه لیبل زن انواع مختلفی دارد، یکی از بهترین مدل های آن مدلی است که برای ما کد ایجاد میکند و به این دلیل برای کسب و کارها مناسب است که در ایران نرخ ها به دلیل نوسانات سریع تغییر میکنند و شما میتوانید با استفاده از تغییر قیمت کد در سیستم حسابداری قیمت کل اجناس را با همان لیبل تغییر دهید و نیاز به تغییر لیبل ها نیست.

نکاتی برای خرید دستگاه لیبل زن

امیدواریم پس از مطالعه مقاله5 اشتباه رایج در انتخاب دستگاه لیبل زن، توانسته باشیم شما را در خرید دستگاه لیبل زن راهنمایی کرده باشیم.
حتما قبل از خرید دستگاه لیبل زن دستی آن را در دست های خود گرفته و امتحان کنید. خوش دست بودن دستگاه بسیار مهم است. بیشتر دستگاه های لیبل زن دستی دارای انحنا هایی هستند که یعنی این برند و تولیدکننده دستگاه به کاربرانی که می‌خواهند از این دستگاه استفاده کنند اهمیت داده است.
حتما تعداد محصولات یا طراحی های مورد نیاز خود را در نظر بگیرید و نیاز خود را بررسی کنید و در هنگام خرید به حافظه دستگاه نیز توجه کنید که نیاز شما را تامین کند.
لیبل زنی را انتخاب کنید که از انواع فونت ها و فریم ها پشتیبانی کند تا بتوانید طراحی منحصر به فردی برای لیبل های خود در نظر بگیرید.

حتما قبل از خرید دستگاه لیبل زن دستی آن را در دست های خود گرفته و امتحان کنید.

قیمت دستگاه لیبل زن

قیمت انواع ماشین آلات صنایع غذایی لیبل زن های صنعتی از جمله دستگاه لیبل زن دستی را میتوانید از سایت ویترین نت که مرجع کاملی برای خرید و فروش است به دست آورید. شایان ذکر است که از کارکرد دستگاه های لیبل زن دستی ویدیوهایی در اختیار شما قرار گرفته و اطلاعات طبقه بندی شده ای برای شما خریدار عزیز فراهم کرده ایم .

در مقالات بعدی به کاربرد دستگاه لیبل زن دستی در صنعت بسته بندی  و نحوه کار دستگاه لیبل زن دستی به طور کامل می پردازیم.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *