معرفی دستگاه دوخت گونی یا سرکیسه دوز

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاربردهای سرکیسه دوز

یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه های بسته بندی  که برای دوخت کیسه های برنج، آرد، سیمان و اقلامی از این قبیل ارائه شده و بسیار مقرون به صرفه است، دستگاه دوخت گونی و یا سر کیسه دوز است. درگذشته این سبک بسته بندی را در گونی‌های بزرگ می‌دیدیم، اما امروزه در بسته های کوچک نیز به دلیل اینکه در انتها مشتری خیلی راحت بسته بندی را باز کند، از دستگاه دوخت گونی استفاده می‌شود.
کار با این دستگاه دوخت دوخت گونی بسیار ساده است به صورتی که یک فرد آماتور نیز در عرض چند دقیقه میتواند چندین کیسه را سر دوزی کند. دستگاه دوخت درب گونی، چرخ گونی دوز، دستگاه گونی دوزی، چرخ سرکیسه دوز و دستگاه دوخت کیسه از نام‌های دیگر این دستگاه است.
دستگاه گونی دوزی یا سر کیسه دوز یکی از دستگاه‌های بسته بندی کیسه های برنج، آرد، سیمان و اقلامی از این قبیل است.

مزیت های استفاده از چرخ سرکیسه دوز

برای دوخت کیسه یا گونی دوزی، مشاغل نیاز به دستگاهی دارند که به خوبی سر این کیسه‌ها را به هم مهر و موم کند که محصول از آن خارج نشود. دستگاهی که برای این نوع بسته بندی استفاده میشود دستگاه دوخت گونی یا دستگاه دوخت نخی می نامند. یکی از مزیت های چرخ گونی دوز این است که مانند دستگاه های سیل و وکیوم از گرما استفاده نمی‌کند و به محصول داخل کیسه آسیب نمی رساند. عملکرد این دستگاه مثل دستگاه دوخت پلاستیک است و درب گونی را می دوزد.

 همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه دوخت گونی یا سرکیسه دوز با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170

برای دوخت گونی افراد نیاز به دستگاهی دارند که سر این بسته بندی را به هم مهر و موم کنند که محصول از آن خارج نشود

ابعاد دستگاه های دوخت گونی

ابعاد انواع دستگاه دوخت گونی نیز بسیار متفاوت است، یکی از انواع آن، دستگاه دوخت گونی دستی یا چرخ گونی دوز دستی است که بسیار کوچک و دستی است که به سادگی قابل جابه جایی است و نحوه کار با آن بسیار آسان است و بعضی دیگر از مدل ها به صورت ثابت طراحی شده اند که استفاده از آنها را در خط تولید ها کاربرد دارد .
دستگاه دوخت گونی میتواند انواع کیسه ها و گونی ها (کیسه های پلاستیکی ، کاغذی ، پارچه ای ، ….) را بدوزد .

روش‌های دوخت گونی

دستگاه دوخت گونی انواع دوخت ها را هم شامل میشود، دوخت یکطرفه، دوطرفه، ضربدری  و مهر و مومی. تمام این دوخت ها در بیشتر مواقع در یک دستگاه سرکیسه دوز دیده میشود و شما بهترین گزینه را میتوانید برای محصول خود برگزینید.

ویژگی های دستگاه دوخت گونی

کیفیت دستگاه دوخت گونی با جنس موادی که دستگاه از آن ساخت شده تعیین میشود اگر دستگاه از جنس فولاد باشد کیفیت بالاتری دارد.
در صورتی که دستگاه های دوخت گونی از نوع ثابت باشند، زمانی که برای دوخت هر کیسه میبرد، بین 5 تا 8 ثانیه است. هرچه دستگاه دوخت شما جدیدتر باشد، سرعت آن بالاتر است. سوزن تمامی دستگاه های دوخت سرگونی قابل تعویض است و میتوانید با استفاده از انواع سوزن ها با ضخامت متفاوت، کلفتی و نازکی دوخت را تعیین کنید. در مقایسه دستگاه دوخت گونی با دستگاه دوخت پلاستیک در دستگاه های بسته بندی می توان گفت دستگاه دوخت پلاستیک دارای انواع مختلف شامل : دستگاه دوخت پدالی ، دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی و دستگاه دوخت پلاستیک ریلی است اما دستگاه دوخت گونی یک تنها نوع چرخ سر کیسه دوز است.

بعد از خرید دستگاه دوخت گونی؛ به شیوه نگهداری دستگاه و روغن کاری به موقع آن توجه داشته باشید این کار باعث میشود طول عمر دستگاه کم شود.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه دوخت نخی یا دستگاه دوخت گونی با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :  02191001170
 

قیمت دستگاه دوخت سر گونی

قیمت دستگاه های صنعتی از جمله چرخ گونی دوز را میتوانید از عمده فروشی آنلاین ویترین نت که مرجع کاملی جهت خرید و فروش است، کسب کنید. شایان ذکر است که از کارکرد این دستگاه ها ویدیوهایی در اختیار شما قرار گرفته و اطلاعات طبقه بندی شده‌ای برای شما خریداران عزیز فراهم کرده ایم . برای خرید آنلاین دستگاه دوخت گونی شما می‌توانید پس از بررسی مشخصات فنی دستگاه آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *