چطور کسب و کار خود را در دوران کویید 19 نجات دهیم؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ویروس کرونا به عنوان یک عامل ناشناخته، عجیب و حتی ترسناک بیش از یک سال است که کل جهان را به خود مشغول کرده است. تاثیر دراز مدت این ویروس و پیامدهای حضورش در جامعه بر تمام ابعاد زندگی افراد کتمان ناپذیر است. بیش از همه تاثیر آن بر اقتصاد و کسب و کارهای مختلف قابل مشاهده است.

در گزارش پیش‌رو که توسط معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تهیه شده است، در نظرسنجی که از  699 مدیر عامل در ماه‌های ژوئن و ژوئیه 2020 توسط     PWC  انجام شده، دیدگاه این افراد بر مدل‌های کسب ‌و کار نوظهور و روندهای کلیدی ناشی از پاندمی کووید-19 نشان داده شده است.

نتایج این گزارش بسیار جالب و قابل اعتنا است. نتایج نظرسنجی، روش‌های سازگاری مدیران عامل با این پاندمی را نشان می‌دهد.

در رابطه با پرسش اولویت‌های مدیران عامل، نتایج کلیدی زیر استخراج شده است:

مدیران عامل برای فعالیت‌های دیجیتالی بنگاه‌های خود بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنند. آنها عملیات و فرآیندهای اصلی کسب‌‌ و کار را دیجیتالی کرده و محصولات و خدمات دیجیتالی را توسعه می‌دهند.

مدیران عامل برنامه‌ریزی می‌کنند تا محیط منعطف‌تر و با محوریت نیروی کار داشته باشند. آنها سهم کارکنان دورکار یا مشروط را افزایش داده و برنامه‌های سلامت و رفاه کارکنان را افزایش می‌دهند.

در این گزارش به پرسش‌های دیگری در مورد اثرگذاری کووید-19 بر روی کسب ‌و کارها پاسخ داده می‌شود که بسیار راه‌گشا است. آمار و اطلاعات دقیق و تحلیل نهایی نتایج می‌تواند به تمام کسب و کارهایی که در دوران کرونا رو به ضعف نهادند و یا نگران آینده پیش‌رویشان هستند، کمک شایانی بکند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *