ویترین نت چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ویترین ‌نت یک بازار اینترنتی برای خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی محسوب می‌شود که هدفش  تسهیل روند عرضه و سفارش و خرید انواع ماشین‌آلات صعنتی است. درواقع این سایت یک مارکت‌پلیس B2B با تمرکز بر روی فروش ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی است که برای تولیدکنندگان مشتری و برای خریداران دستگاه و شرکت فروشنده پیدا می‌کند. امروز ویترین نت واسط میان تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و خریداران در صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی و باغبانی است و به‌زودی در حوزه‌های تاسیساتی و نظافتی نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند. برنامه‌اش برای آینده نزدیک هم نیز تحت پوشش قرار دادن تمام صنایع است.

 

اولین بازار اینترتی خرید و فروش صنعتی

دسترسی به اطلاعات تخصصی دستگاه‌ها تنها با یک کلیک

این سایت درحقیقت اولین بازار اینترتی خرید و فروش صنعتی و یک کامیونیتی حرفه‌ای در بازار صنعت است که در حال حاضر با بیش از 500 تامین‌کننده و تولیدکننده انواع دستگاه‌های صنعتی کار می‌کند. در این سایت اطلاعات جامع و کاملی درباره انواع دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و تامین‌کنندگان آن‌ها وجود دارد که خریداران به‌سادگی و با یک کلیک می‌توانند به آن دسترسی خواهند داشت و نیازی نیست، برای تصمیم‌گیری درباره بهترین و بهینه‌ترین دستگاه مورد نیاز خود به‌صورت سنتی ده‌ها روز در بازار بازار برای پرس‌وجو درباره دستگاه‌ها و نحوه کار آن‌ها وقت بگذارند.

هدف اصلی ویترین نت این است که در شرایطی که دیگر فضای سنتی در بازار صنعتی پاسخگوی نیازهای تامین‌کنندگان و خریداران نیست، با یک نیازسنجی درست از خریداران مخصوصا نیازهایی را که احتمالا تامین‌‌کننده اطلاعی از آن‌ها ندارد، فروش دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی را برای تولیدکنندگان آن‌ها تضمین ‌کند. اما چه‌طور این کار را انجام می‌دهد؟

ویترین نت با تهیه‌ محتوای فنی و دقیق متنی، تصویری و ویدئویی از دستگاه‌های مختلف صنعتی در برندها و مدل‌های گوناگون یک مختلف تولید محتوا و تبلیغات رایگان را در اختیار تامین‌کنندگان قرار می‌دهد. این کار نه فقط به کاهش هزینه‌های تبلیغات، بازاریابی تامین‌کنندگان و تولیدگنندگان در حوزه صنعت کمک می‌کند، بلکه با ارائه اطلاعات کاملی از دستگاه‌ها خرید آن‌ها را نیز برای مشتریان راحت‌تر می‌کند. خریداران حتی می‌تواند به‌کمک ویترین نت تولید دستگاه‌هایی را طبق نیاز و متناسب با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار خود به تامین‌کننده سفارش بدهند و برای دریافت آن قرارداد رسمی و قابل اطمینان ببندد.

 

کارشناسان آموزش دیده پاسخگوی تمامی سوالات خریداران دستگاه‌های شما

همچنین درهرکدام از حوزه‌های صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی و باغبانی، سه تا چهار کارشناش که درباره ماشین‌آلات مربوطه دوره تخصصی دیده‌اند یک مشاوره کاملا تخصی و رایگان به خریداران می‌دهند و امکان مقایسه فنی برای تمام دستگاه‌ها و تجهیزات تولید تامین‌کنندگان مختلف را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. مشاوره تخصصی برای خرید بهتر و محتوای فنی و تخصصی هم  یعنی تضمین سود و فروش برای تامین‌کنندگان و خرید بهتر و کارآمدتر به‌همراه خیال راحت برای خریداران.

 

ویترین نت چه کاری برای تامین‌کنندگان انجام می‌دهد؟

از فروش دستگاه‌ها با قیمت تامین‌کننده تا آموزش بازاریابی صنعتی

یک نکته مهم درباره این بازار اینترنتی برای خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی این است که قیمت به‌روز انواع دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی را به خریداران ارائه می‌کند، آن هم قیمتی که با قیمت تامین‌کننده یکی است و ویترین‌نت سودی روی آن نمی‌کشد.  بنچ‌ مارک و ویژگی مهم دیگری که ویترین نت را از نمونه‌های مشابه احتمالی متمایز نگه می‌دارد، این است که به‌عنوان یک بازوی فروش، تنها کار بازاریابی و فروش را برای تامین‌کنندگان تسهیل نمی‌کند و انجام نمی‌دهد، بلکه مکانی برای تربیت حرفه‌ای‌ترین فروشنده‌ها نیز هست. این کامیونیتی صنعتی برای آموزش دانش تخصصی فروش به تامین‌کنندگان با به‌روزترین متدهای آموزشی نیز برنامه دارد و در باشگاه فروش ویترین نت دوره‌های حضوری و وبینارهای آنلاینی برگزار می‌کند که در آن‌ها تمام مراحل یک فروش موفقیت‌آمیز را از مقدماتی تا سطح پیشرفته به تامین‌کننده آموزش می‌دهد و او را با مهارت‌های نرم در پروسه فروش، آشنا می‌کند.

مزایای دیگری که ویترین‌ نت برای تامین‌کنندگان و خریداران آن‌ها فراهم می‌کند عباتند از:

  • پشتیبانی و قیمت برابر با تامین کنندگان
  • امکان برگشت و عودت محصول خریداری شده تا 7 روز

ویترین نت جزو شرکت‌های دانش‌بنیان، عضو اتحادیه کشوری کسب‌و‌کار مجازی و عضو انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران است و نشان ملی ساماندهی هم دارد.

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *