اهمیت نقد و بررسی محصول

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اطلاعات فنی و محتوای متنی مربوط به هر محصول در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی برای مشتری‌ها و خریداران آن‌ها بسیار مهم هستند. به‌عنوان یک تامین‌کننده یا تولیدکننده دستگاه‌های حوزه صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی و باغبانی باید بتوانید جزییات کاملی از ماهیت و عملکرد آن‌ها در اختیار مشتری‌هایتان بگذارید تا با توجه به نیاز کاری و حجم کاری‌شان انتخاب درستی داشته باشند. فراموش نکنید که خرید یک دستگاه اشتباه می‌تواند مشتری را نسبت به شما بی‌اعتماد کند و باعث شود تا عدم بازدهی قابل قبول دستگاه را بهره‌وری پایین و فاقد کیفیت بودن آن ارتباط بدهد. تیم تولید محتوای ویترین نت به همین منظور یک استراتژی ویژه برای مکتوب کردن جزییات و نحوه عملکرد دستگاه‌های مختلف دارند و سعی دارند تا با نیازسنجی درست از مشتری به او در انتخاب بهترین گزینه ممکن برای کسب‌وکارش کمک کنند.

 

نقد و بررسی تخصصی محصولات صنعتی

تجیهزات و دستگاه‌ها را با تولید محتوای برای مشتری درست شخصی‌سازی کنید.

مشتری شما چه یک سمپاش و کراشر نیاز داشته باشد یا خمیرگیر و دستگاه دوخت باید پیش از خرید دستگاه، راهنمایی شود که کدام دستگاه با چه قدرت موتور و ظرفیت خروجی و البته مصرف انرژی‌ای برای کارگاه و خط تولید یا باغ و زمین او مناسب‌تر خواهد بود. مثلا یک سمپاش فوق‌العاده که به‌واسطه عرض پاشش یا ارتفاعی که می‌تواند پوشش بدهد در زمین‌های زراعی متوسط و کوچک و برای درختان راندمان و سرعت کار قابل قبولی خواهد داشت، شاید در یک زمین زراعی بزرگ چندین هکتاری با محصول زیرکشت گندم یا ذرت نتواند عملکرد مناسبی از خود نشان بدهد! یا یک دستگاه آسیاب صنعتی و نیمه‌صنعتی که برای بلغور کردن انواع دانه‌های خوراکی قابل استفااده توسط دام و طیور ناسب است، ممکن است نتواند کارایی لازم برای خرد کردن ریشه‌های گیاهان دارویی یا مواد شیمیایی را داشته باشد. اینجاست که درج همراه با جزییات عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات و نحوه کارکردن آن‌ها، به‌صورت جداگانه اهمیت بالایی پیدا می‌کند. البته متن‌های توضیحی مربوط ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی تنها شامل مراحل کار هر دستگاه و عملکرد داخلی ماشین‌آلات مربوطه نیست و باید قطعات جانبی یا اضافی و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که فلان مدل از یک دستگاه خاص صنعتی را از نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند هم برای خریدار توضیح داده شود.

 

آنچه خریدار می‌خواهد درباره یک دستگاه بداند.

از عملکرد و کارایی دستگاه تا قطعات جانبی

همچنین مهم است که نقد و بررسی یک محصول صنعتی حتما قدرت و دور موتور و نوع برق مصرفی دستگاه یا حتی سایز و اندازه و وزن آن برای مشتری مشخص شود و یک مقایسه فنی هم نسبت به تمام دستگاه‌ها و تجهیزات مشابه و هم‌رده را هم پوشش بدهد. تیم تولید محتوای ویترین نت یک گایدلاین مشخص برای ثبت اطلاعات دست‌اول درباره هر ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی دارد و با توجه به تجربه و نیازسنجی‌هایی که به‌صورت مدام از مشتری‌ها صورت می‌گیرد، تمامی فاکتورها و معیارهایی که یک خریدار از هر دستگاهی انتظار دارد، یک متن نقد و بررسی درباره محصول روی صفحه اختصاصی آن درج می‌کند و در اختیار مشتری می‌گذارد. این معیارها و فاکتورها برای دستگاه‌های مختلف متفاوت خواهد بود اما مواردی مثل نوع سوخت یا نوع و اندازه برق مصرفی دستگاه، زمان کار کردن دستگاه و اینکه چند ساعت متوالی می‌تواند کار کند؟ یا ظرفیت تولید و میزان خروجی دستگاه تقریبا در تمامی متن‌های نقد و بررسی به‌صورت شفاف عنوان می‌شوند. بسته به ماهیت و چیستی دستگاه نیز  جنس بدنه دستگاه یا یک‌سری ویژگی‌ها خاص می‌تواند برای خریدار مهم باشد. این فاکتورهای تخصصی طبعا برای تجیهزات متنوع در صنایع غذایی و بسته‌بندی یا کشاورزی و باغداری بسیار گسترده خواهند بود. مثلا درباره انواع میوه یا سبزی خشک‌کن‌ها دانستن زمان برای از بین بردن رطوبت محصول می‌تواند روی تصمیم‌گیری مشتری در انتخاب دستگاه مورد نظرش تاثیرگذار باشد.

در نوشتن نقد و بررسی محصول، توجه به این ریزه‌کاری‌ها فوق‌العاده اهمیت خواهد داشت. درغیر این‌صورت شما تنها یک محتوای کلی بدون نکات مهم برای راهنمایی خریدار جهت انتخاب درست در اختیار او گذاشته‌اید که ممکن است بیشتر او را گیج و حتی از خرید منصرف کند. شک نداشته باشید که شرح درست و دقیق ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی که تولید یا تامین می‌کنید، برگ برنده شما در بازاریابی و فروش بیشتر خواهد بود. مشتری هرچه اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری درباره آنچه قرار است خریداری کند در دست داشته باشد، اطمینان و اعتماد به تجارت شما و محصول یا خدماتی که عرضه می‌کند بیشتر می‌شود و ضریب خرید بالاتری خواهد داشت.

 

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

1 دیدگاه برای “اهمیت نقد و بررسی محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *