درباره پنل تامین کنندگان به همراه ویدئو آموزشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه



 

ثبت‌نام در سایت ویترین نت و استفاده از امکانات پنل تامین‌کنندگان این پلتفرم اینترنتی عرضه و خرید انواع ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، ابدا کار سخت و پیچیده‌ای نیست. به‌عنوان یک تولید‌کننده یا تامین‌کننده انواع دستگاه‌های صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی و باغبانی تنها کافی‌ است تا پس از ورود به سایت از نوار طوسی‌رنگ پایین صفحه اصلی، روی لینک ثبت‌نام کلیک کنید و در صفحه بعدی اطلاعات تماس خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و اینکه در چه صنعتی فعالیت می‌کنید؟ را وارد کرده و  دکمه ثبت اطلاعات را فشار بدهید. حالا یک رمز عبور اختصاصی برای شماره موبایل شما ارسال شده که با آن می‌توانید وارد صفحه شخصی خود در پنل تامین‌کنندگان سایت ویترین نت شوید و از تمامی مزایا و امکانات آن برای داشتن یک کسب‌وکار و تجارت پرسودتر استفاده کنید.

پس از این مرحله و برای استفاده از پنل تامین‌کنندگان سایت ویترین نت نیز ابتدا باید وارد وبسایت ویترین نت شوید و از نوار طوسی‌رنگ پایین صفحه گزینه ورود به پنل تامین‌کنندگان را انتخاب کنید. در این صفحه باید شماره موبایلی که با آن دسترسی به این پنل را دریافت کرده‌اید را در فیلد مربوطه وارد کنید و در نوار مربوط به رمز عبور نیز، رمز عبوری که پیش از این و در زمان ثبت‌نام در اختیارتان گذاشته شده است را درج کنید.

 

نحوه مدیریت فروش در پنل تامین‌کنندگان

همه آنچه باید از میزان فروش و سفارشات خود بدانید.

اولین صفحه‌ای که به‌محض ورود به صفحه شخصی‌تان در پنل تامین‌کنندگان سایت مشاهده می‌کنید، شامل گزینه‌های زیر خواهد بود:

  • تعداد فروش: کلیت تعداد کل فروش‌هایی که تا امروز داشته‌اید را در اختیارتان می‌گذارد. البته این پنل در حال حاضر سفارش‌های ثبت شده شما را از تاریخ 1 اردی‌بهشت سال 1400 بازخوانی می‌کند.
  • کل مبلغ فروش: مجموع سفارشاتی که تا امروز داشته‌اید را محاسبه کرده و در قالب عدد و رقم برایتان نمایش می‌دهد
  • بیشترین مبلغ فروش: بیشترین مبلغی که روی سفارش‌های شما ثبت شده است را در اختیارتان می‌گذارد تا بهترین مشتری‌ها و پرسودترین دستگاه‌های خود را بشناسید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

حواستان باشد اگر در قسمت آخرین سفارشات صفحه شخصی‌تان در پنل تامین‌کنندگان سایت با وضعیت جدید مواجه شدید، یعنی باید نسبت به ارسال و یا حتی ساخت محصولات خود برای این مشتری اقدام کنید.

 

مدیریت اطلاعات مشتری و تراکنش‌های سفارشات او

در قسمت چپ این صفحه از پنل شخصی شما، اطلاعات مشتری شامل نام مشتری، شماره تماس و آدرس او برایتان به نمایش درمی‌آید. در بخش بارگزاری بیجک نیز باید بارگزاری بیجک بعد از ارسال سفارش این مشتری کد بیجک دریافتی را ثبت کنید و چنانچه ارسال دستگاه به مشتری به‌ٌور حضوری انجام شده کد رسید دریافتی را درج نمایید. علاوه بر این‌ها شما امکان چک کردن تمامی تراکنش‌های مالی این مشتری و تمامی واریزی‌ها بابت این سفارش خاص را خواهید داشت و بعد از اینکه وضعیت تراکنش مربوطه به حالت پرداخت شده درآمد، شماره پیگیری آن را هم دریافت می‌کنید. گزینه گزارش مالی در این بخش از صفحه شخصی‌تان در پنل تامین‌کنندگان ویترین نت نیز تراکنش‌های مالی سفارشات یا هرکدام از محصولات‌تان را به‌صورت جداگانه ثبت کرده و برایتان نمایش می‌دهد.

 

چگونه یک محصول جدید در پنل تامین‌کنندگان ثبت کنید؟

از ثبت عکس و فیلم تا درج اطلاعات در جدول فنی

همچنین در بخش مربوط به بارگزاری محصول جدید در صفحه شخصی‌تان در پنل تامین‌کنندگان ابتدا باید فیلدهای مربوط به دسته‌بندی محصول خود و اینکه جزو کدامیک از انواع دستگاه‌های صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی و باغبانی است را مشخص کنید. سپس باکس مربوط به اینکه محصول شما دستگاه یا ملزومات مربوطه است را پر کنید و در نهایت هم فایل‌های مربوط به ویدیو و عکس را بارگزاری کرده و در قسمت مشخصات فنی هم فیلترهای خواسته شده برای ثبت در جدول فنی را به دقت پر کنید. حواستان باشد تیک مربوط به گارانتی و خدمات پشتیبانی را بزنید و بعد با کلیک روی دکمه ثبت محصول پروسه ثبت کالای مورد نظرتان را نهایی کنید. بعد از این کار شما با این مرحله تمام شد، اطلاعات و محتوای چندرسانه‌ای مربوط به دستگاه کذکور به‌دقت توسط کارشناسان ویترین نت چک می‌شود و پس از اطمینان از عدم اشتباه یا گنگ بودن در سایت به نمایش درمی‌آید. در این بخش از طریق گزینه لیست محصولات در نوار سمت راست می‌توانید تمام محصولات ثبت شده خود را ببینید و مدیریت کنید. اگر هم یک دستگاه و تجهیزات نیاز به تغییر قیمت داشت کافی است تا در این صفحه، موس را روی گزینه تغییر قیمت نگه دارید و  تغییر قیمت دلخواهتان را روی نوار آبی باز شده اعمال کنید.

نکته مهمی که در استفاده از این بخش از پنل تامین‌کنندگان سایت ویترین نت باید به آن توجه داشته باشید این است که، در صفحه مربوط به اطلاعات محصولات شما، چنانچه آن دستگاه یا ماشین‌آلات در حال حاضر ناموجود است یا فرآیند تولید یا تامین آن به هر دلیلی صورت نمی‌گیرد، در ستون آماده ارسال این بخش گزینه موجودی را غیرفعال کنید. در قسمت ویرایش این بخش نیز می‌توانید اگر اطلاعات مربوط به محصولی نیاز به اصلاح یا به‌روزرسانی داشت، می‌توانید نسبت به ادیت اطلاعات واردشده اقدام کنید.

از نوار سمت راست پنل با کلیک روی گزینه پروفایل نیز می‌توانید مشخصات مربوط به خودتان را تکمیل  کرده و تصویر کارت ملی و لوگوی مجموعه‌تان را هم وارد کنید. حتما می‌دانید که نمایش اطلاعات کامل و درست درباره شما و تجارت‌تان می‌تواند در اعتمادسازی و جذب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. پس حتما فیلدهای مربوطه را به‌درستی و با دقت پر کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *