اشتراک گذاری

چسب بتن

چسب کاشت بولت Chemical anchor زتکس

VN-10796
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن

83,000

حداقل سفارش: 1 کارتن

83,000

تماس با تامین کننده
کالامهر
کالامهر
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات چسب کاشت بولت Chemical anchor زتکس

چسب کاشت بولت زتکس نوعی چسب دو جزئی می باشد که با استحکام عالی برای کاشت انواع بولت و میله و پیچ هایی که در سطوح جامد و متخلخل مانند آجر و بتن و بلوک سیمانی قرار داده میشوند، استفاده میشود و راه حلی بسیار عالی برای استحکام سایبان ها و فریم ها ی درب و پنجره ، پله ها و ... می باشد. از این محصول به عنوان جایگزین مناسب برای ملات تعمیراتی بتن میتوان نام برد.این محصول بالاترین وزن را مابین سایر رقبا در بازار دارد.از این محصول برای سطوح عمودی همچون چسباندن آبگرمکن و در سطوح افقی برای کاشت بولت  و .... استفاده می شود.
چسب کاشت بولت با گان معمولی قابل تزریق است و نیازی به گان های گران قیمت ندارد. با توجه به جدول ارائه شده ازسوی کمپانی زتکس هر میلگرد، وزنی بین 5 تا 7 تن را تحمل میکند. شکل ظاهری به گونه ای است که هاردنر جدا ندارد. برای مثال در نوسازی خانه های قدیمی برای تقویت از این محصول استفاده میکنند. زمانی که میلگرد داخل بتن کاشت می شود در صورت ضربه داخل بتن پایین میرود و ترک ایجاد می کند که در صورت زلزله این ترک ها در سطح بتن گسترش میابند. ولی وقتی از این محصول استفاده میشود اجازه انتقال تنش را نمی دهد و همچنین میلگرد با استحکام بیشتری در جای خود قرار میگیرد. ضمنا به سرعت خشک میشود و قابل استفاده بر روی سطوح با رطوبت کم می باشد.
طریقه مصرف چسب کاشت بولت Chemical anchor :
در سطح مورد نظر سوراخی به عرض و عمق صحیح ایجاد کرده وسپس گرد و خاک داخل آن را از بین برده که به منظور استحکام بیشتر فاصله مابین سوراخ ها باید حداقل  2.5 سانتی متر باشد.نازل مخلوط کن را بر روی کارتریج سوار کرده و آن را داخل گان قرار میدهیم.
-موادی را که در 10 سانتی متر اول از گان خارج میشود نباید استفاده کرد. چون در 10 سانتی متر اول هنوز رزین و هاردنر کاملا قاطی نشده و رنگ چسب مشکی می باشد (که این به نشانه ی فاسد بودن محصول نیست). نصف عمق سوراخ ایجاد شده را با چسب پر میکنیم و پس از آن میله را داخل حفره میکاریم. اگر زمان کاربری طولانی شد، میباست نازل را عوض کنیم. در ضمن این محصول بر روی سطوح تفلون، PE (پلی اتیلن) ، PP  (پلی پروپلین)  قابل استفاده نیست.مدت زمان خشک شدن آن بسته به دما در تابستان حدود 10 دقیقه و در زمستان حدود 40 دقیقه تخمین زده می شود.رنگ چسب بتن : در ابتدا زرد  ولی پس از خشک شدن طوسی می باشد.
این چسب به مدت 18 ماه در دمای 5 تا 25 درجه قابل استفاده می باشد.

.چسب کاشت بولت زتکس نوعی چسب دو جزئی می باشد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز