اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2400

VN-10882
ابعاد دستگاه: 130*45*50 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 40 کیلوگرم
ظرفیت خروجی: 40 کیلوگرم در ساعت
دور موتور: 3000 دور در دقیقه
قدرت موتور: 3 اسب بخار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2400

از گذشته تا امروز برای پودر کردن موادی مانند گندم، جو و ... از آسیاب استفاده می کردند ابتدا به وسیله ی دست این مواد را آسیاب می کردند اما امروزه از دستگاه آسیاب صنعتی برای پودر و آسیاب کردن مواد استفاده می شود. در تمام نقاط جهان ادویه از ارکان اصلی طبخ غذا می باشد نکته ای که وجود دارد این است که ادویه های پودر شده از ابتدا به این شکل نبودند به عنوان مثال دارچین از چوب درخت است یا زنجبیل یک میوه است برای کاربرد آن ها به عنوان ادویه باید آنها را به وسیله ی دستگاه آسیاب صنعتی پودر کنند.

دستگاه آسیاب صنعتی TS 2400

جنس بدنه ی دستگاه آسیاب صنعتی TS 2400 ترکیبی از فولاد و استیل می باشد. ابعاد دستگاه در طول و عرض 50 در 45 و در ارتفاع 130 سانتی متر می باشد. شما می توانید در هر ساعت 40 کیلوگرم از هر ماده ای را داخل آسیاب صنعتی TS 2400 پودر کنید نیروی محرکه ی دستگاه  آسیاب صنعتی 3 اسب بخار می باشد. دور موتور آسیاب کن صنعتی TS 2400  3000 دور در هر دقیقه می باشد. کلید های کنترل، تیغه های آسیاب کن، کلید تنظیم کننده ی ابعاد و سایز ادویه جات از اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه آسیاب کن صنعتی می باشند. موتور این دستگاه کم حجم و پرقدرت می باشد. این دستگاه از نوع آسیاب صنعتی پره دنده ای می باشد. از این نوع دستگاه آسیاب صنعتی در بستنی فروشی ها، کافه قنادی ها و ... بسیار استفاده می شود. آسیاب کن صنعتی دارای وزن بالا و در حدود 70 کیلوگرم می باشد. این دستگاه یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

دستگاه آسیاب صنعتی مدل TS 2400

ویژگی های آسیاب صنعتی

جنس بدنه ی دستگاه آسیاب صنعتی دارای مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خش می باشد. شما می توانید برای ساعات متوالی از آسیاب کن صنعتی استفاده کنید بدون اینکه از داغ شدن موتور آن نگران باشید زیرا مجهز به یک سیستم خنک کننده ی موتور می باشد. با آسیاب کن صنعتی می توانید سرعت آرد کردن مواد را تنظیم کنید. همچنین می توانید سایز و ابعاد هر یک از ادویه جاتی که پودر می کنید را مطابق با نظر خود تعیین کنید. آسیاب کن صنعتی دارای سیستم تعیین سایز برای پودر شدن مواد می باشد. اصولا در ساختار آسیاب کن صنعتی سه پره استفاده می شود که هر یک جداگانه نقشی در پودر کردن مواد دارند. این آسیاب کن صنعتی در پودر کردن مواد چرب بسیار قدرتمند است انواع مغزها مانند گردو، پسته و ... را می توانید با این دستگاه به خوبی پودر کنید. مکانیزم دستگاه آسیاب کن پره  دنده ای به صورتی است که در هنگام کار کردن باد خنکی نیز تولید می کند.

نحوه ی عملکرد آسیاب کن صنعتی چیست؟

برای شروع کار با دستگاه آسیاب کن صنعتی خوب است موادی که قرار است آسیاب کنید را پاک کنید به نحوی که سنگ، چوب و ... در آن مواد نباشد البته دستگاه آسیاب کن صنعتی تمام این مواد را پودر خواهد کرد اما چنانچه گیاهان دارویی، ادویه جات و سایر موادی که قصد پودر کردن آن ها را دارید تمیز کنید ادویه ی پودر شده ی مرغوب تری خواهید داشت.نحوه کار این است که مواد را از دریچه ی ورودی آسیاب کن داخل دستگاه بریزید سپس آسیاب کن را روشن کنید و درجه سایز و سرعت دستگاه را تنظیم کنید از سمت دیگر موادی پودر شده خارج می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های نرم , دانه های سخت , عطاری , کارگاهی , صنعتی
  • ابعاد دستگاه
    130*45*50 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    40 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    40 کیلوگرم در ساعت
  • دور موتور
    3000 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • وزن
    70 کیلوگرم
  • توری
    دارد
  • تعداد توری
    5
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
علی وزیری / 24 آذر 1398
با سلام نیاز به آسیابی دارم جهت کار تولید حلوا حجمش حدود 50 کیلو باشه و تک فاز همچنین قیمتش . لطفا لیست محصولاتتون را ارسال کنید ممنون . همچنین اگر نیاز به توضیحات خاصی هست لطف کنید تماس بگیرید
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز