اشتراک گذاری

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل رومیزی اتومات 16x22 تک قالب بدون تزریق گاز

VN-15631
ابعاد دستگاه: 50*22*24 سانتی متر
ابعاد قالب: 16*22 سانتی متر
سرعت دستگاه: 250 سیکل در دقیقه
مکانیزم دستگاه: تمام اتوماتیک
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل رومیزی اتومات 16x22 تک قالب بدون تزریق گاز

کاربرد و کارایی

دستگاه سیل رومیزی اتومات 16x22 تک قالب بدون تزریق گاز، درواقع یک دستگاه سیل وکیوم است که برای درب بندی ظروف پلاستیکی در جنس های مختلف به کار گرفته می شود. از این دستگاه بیشتر برای بسته بندی انواع محصولات غذایی، دارویی، بهداشتی، شیمیایی و … استفاده می شود و می توانید ظروفی با اشکال مربع و چهارگوش را با آن سیل کنید. البته مدل و شکل قالب در این دستگاه ها متفاوت است و می تواند لیوانی، چهارگوش، بیضی و …باشد. این دستگاه سیل رومیزی، با وکیوم و تخلیه هوای داخل ظرف باعث ماندگاری بیشتر خوراکی ها در داخل بسته بندی و جلوگیری از فساد آنها می شود. به همین دلیل برای استفاده در کلیه واحدهای فروش آبمیوه و بستنی، تهیه و توزیع غذای آماده، رستوران ها، کرتینگ ها،  آزمایشگاه ها ، لبنیاتی ها و کارگاه های تولید قارچ و سبزی خردکنی، خط تولیدهای ترشی و مربا یا خشکبار و کلیه مراکزی که نیاز به بسته بندی مرغوب محصولات خود را دارند، مناسب است.
نوع قالب دستگاه های سیل می تواند با توجه به ظرفیت تولید و شکل ظرف آنها روتاری، کشویی یا خطی (تک لاین، دو لاین، سه لاین و…) باشد.  این دستگاه سیل اتوماتیک با سرعتی معادل 250 تا 300 سیکل در هر دقیقه کار می کند و امکان تنظیم توان تولید را هم دارد و یک گزینه عالی و ایده آل راه اندازی کسب و کارهای کوچک و خانگی خواهد بود. ابعاد قالب یا دهانه ظرف آن نیز 22 در 16 سانتی متر است و با توجه به مکانیزم اتوماتیک دستگاه امکان نصب سیستم تزرق گاز را جهت افزایش زمان ماندگاری محصولات دارد.

ماهیت دستگاه

سیستم عملکرد این دستگاه پرس حرارتی است. یعنی عملیات سیل کردن یا وکیوم و تخلیه هوای داخل در این دستگاه به کمک یک المنت حرارتی انجام می شود. برای انجام کار اپراتور باید ظرف را داخل قالب دستگاه قرار بدهد و آن را به داخل هدایت کند تا از طریق فشار قالب بالایی و حرارت المنت های برقی فویل آلومینیوم یا سلفون بر روی دهانه ظرف پرس شود. در نهایت هم سلفون اضافه توسط تیغه برش، برش داده شده و با پایان عملیات سیل ظرف سیل شده به بیرون از دستگاه انتقال داده می شود. این دستگاه برای پرس درب ظروف، می تواند از انواع سلفون شفاف یا چاپ شده و فویل آلومینیوم استفاده کند. برق مصرفی این دستگاه سیل رو میزی نیز برق تکفاز با ولتاژ 220 ولت شهری است.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه سیل رومیزی اتومات 16x22 تک قالب بدون تزریق گاز از استنلس استیل ضد زنگ و مقاوم و رنگ بدنه آن هم رنگ الکترواستاتیک ضد خش است. این دستگاه امکان نصب کنتور برای شمارش تعداد محصول یا نصب تاریخ زن یا جت پرینتر اتومات و چاپ قیمت و مشخصات محصول را هم دارد. ابعاد دستگاه نیز 24 در 22 در 50 سانتی متر است و به راحتی می توانید آن را در یک فضای کوچک هم جانمایی کنید. نوع قالب دستگاه هم کشویی است و به علت اتوماتیک بودن کار کردن با آن برای مبتدی ترین اوپراتورها هم بسیار ساده خواهد بود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    50*22*24 سانتی متر
  • ابعاد قالب
    16*22 سانتی متر
  • سرعت دستگاه
    250 سیکل در دقیقه
  • مکانیزم دستگاه
    تمام اتوماتیک
  • جنس بدنه
    استیل
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع ظرف
    مربع
  • قابلیت تزریق گاز
    ندارد
  • چرخ
    ندارد
  • رنگ دستگاه
    الکترواستاتیک
  • سیستم عملکرد
    پرس حرارتی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز