اشتراک گذاری

سمپاش خرطومی

سمپاش خرطومی مدل 15753

VN-15753
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش خرطومی مدل 15753

کاربرد و کارایی

سمپاش های خرطومی در پاشش کودها و سم هایی که به صورت گرد هستند، به‌ کار گرفته می شوند. این سمپاش پشتی موتوری خرطومی قابلیت پودرکنندگی بسیار بالایی دارد و می تواند کار پاشش سموم و کودهای جامد و مایع را به خوبی انجام بدهد. البته حالت پاشش این دستگاه ها علاوه بر سمپاش می‌ تواند روی گزینه های گوگردپاش یا شعله افکن نیز تنظیم شود. برای همین این دستگاه‌ ها در  سوزاندن علف های هرز و دفع برخی از آفات که نیاز به آتش یا گوگردپاشی دارند یا مه پاشی و ضدعفونی کردن محیط هم مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین سرعت چرخش بالای فن دستگاه، امکان به کار گرفتن آن به عنوان یک دستگاه برگ جمع کنی را هم به شما می‌ دهد.

راه اندازی سمپاش خرطومی بسیار سریع و کار کردن با آن واقعا راحت است. حمل و نقل آسان و استارت سریع و آرام دستگاه نیز، آن را بهترین گزینه در انجام کارهای زراعتی مثل قارچ کشی و حشره کشی تبدیل کرده است. این سمپاش ها معمولا به سیستم همزن هیدرولیكی مجهز هستند و به وسيله كلاهك و يا شبكه های متعددی كه در انتهای لوله خرطومی تعبیه شده اند، می توانید جهت پاشش آن را مدیریت کنید. به همین دلیل سمپاش خرطومی ضریب نشست یکنواخت سم برروی گیاه و صرفه جویی در مصرف سم را برای شما تضمین می کند. این سمپاش ها بر اساس ظرفیت مخزن، اندازه خرطوم سمپاش و قدرت پرتاب سم می توانند برای باغات و زمین های زراعی در متراژهای متوسط و بزرگ به کار گرفته شوند.

 

 

ماهیت دستگاه

مکانیزم عملکرد دستگاه سمپاش خرطومی موتوری و سوخت مصرفی آن هم بنزین است. دستگاه برای انتقال سم از مخزن به محیط بیرون از یک لوله خرطومی شکل استفاده می‌کند که در انتهای آن کلاهک خاصی تعبیه شده است تا جهت و میزان پاشش سم توسط اوپراتور مدیریت شود. یعنی فشار پاشش دستگاه به صورت دستی و توسط مصرف کننده کم یا زیاد می‌ شود.

اين سمپاش، برای شكستن محلول و توليد قطرات سم، از جريان شديد هوا استفاده می‌کند. تکنیک کار دستگاه به این صورت است که به کمک یک توربین ساده که روی محور مرکزی موتور دوزمانه دستگاه نصب شده، جریان هوای نقدرتمندی ایجاد می شود تا محلول یا سم مایع و حتی جامد شکسته و آن را به قطرات سم تبدیل کند.

 

 

ویژگی کالا

ظرفیت مخزن این دستگاه سمپاش خرطومی 20 لیتر و جنس آن پلی اتیلن است. نوع پمپ دستگاه نیز پیستونی و مجهز به یک سیلندر است. همچنین دبی خروجی مایع دستگاه سمپاش خرطومی، 4 لیتر در دقیقه و قدرت پرتاب سم آن 10 متر است.  البته می توانید طول پاشش عمودی  و طول پاشش افقی را خودتان تنظیم کنید.

علاوه بر محلول پاش و گردپاش، دستگاه قطعات جانبی ديگری شامل يک لوله فلزی و يک محفظه اشتعاله  هم برای تبدیل دستگاه به شعله افکن دارد. اگر از دستگاه به عنوان شعله افکن استفاده می‌کنید، می توانید در مخزن آن گازوئيل و نفت بریزید تا سوخت آن تامین شود. وزن خالص آن 10.5 کیلوگرم است و به راحتی می‌توانید از آن سمپاشی زمین های سیفی جات و گلخانه ها یا گوگردپاشی باغ های پسته استفاده کنید.

 

از سمپاش‌های پشتی موتوری خرطومی می توان برای پخش کودها و سم هایی که به صورت گرد هستند، استفاده کرد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    70*46*31 سانتی متر
  • قدرت موتور
    1.67 اسب بخار
  • وزن
    11.700 کیلو گرم
  • سرعت فن
    7000 rpm
  • ظرفیت مخزن سوخت
    1.8 لیتر
  • ظرفیت مخزن سم
    14.0 لیتر
  • قابلیت تنظیم پاشش
    دارد
  • طول پاشش
    1.2 متر
  • مقدار پاشش
    2.3 لیتر در دقیقه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
احسان صادقی / 7 اسفند 1399
برای سمپاشی درخت گردو خوبه؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 14:09

خیر زیرا طول پاشش زیادی نداره و برای درخت گردو مناسب نیست

دهقان / 28 فروردین 1399
سلام. ممنون از توضیحات شما، آیا قطعاتی که باید جایگزین شود تا سم پاش به شعله افکن تبدیل شود، همراه با سم پاش است یا باید به صورت جداگانه خریداری شود؟ و آیا این قطعات توسط شرکت سازنده ی سم پاش ساخته و ارائه می شود؟
پاسخ
ویترین نت / 28 فروردین 1399 13:43

می‌تونید با شماره تماسی که سمت راست تصویر می‌بینید تماس بگیرید و با کارشناس مربوطه مشاوره کنید.

محمدمهدی دهقان / 25 فروردین 1399
با سلام. برای استفاده از این سم پاش به عنوان شعله افکن آیا باید تغییراتی در آن ایجاد کرد و نحوه کارکرد آن به عنوان شعله افکن چگونه است؟
پاسخ
دهقان / 26 فروردین 1399 16:17

سلام. ممنون از توضیحات شما، آیا قطعاتی که باید جایگزین شود تا سم پاش به شعله افکن تبدیل شود، همراه با سم پاش است یا باید به صورت جداگانه خریداری شود؟ و آیا این قطعات توسط شرکت سازنده ی سم پاش ساخته و ارائه می شود؟

پاسخ
ویترین نت / 26 فروردین 1399 13:35

سلام بله میشه، اين عمل با تعويض لوله هوا و جايگزين کردن اون با قطعه ديگری که شامل يک لوله فلزی و يک محفظه اشتعاله (ايجاد شعله)، قابل انجامه؛ به این صورت که شعله افکن به لوله خرطومی وصل میشه و در مخزن سمپاش، سوخت مناسب مانند گازوئيل و نفت ريخته میشه.

ابراهیم رباط جزی / 26 اسفند 1398
ازنظرموتوری وکارمیشه ایا برای باغ پسته استفاده کرد برای پاشیدن گوگرد
پاسخ
ویترین نت / 27 اسفند 1398 11:59

سلام دوست عزیز، بله از سمپاش خرطومی میشه برای این کار استفاده کرد.

پاسخ
TOHID / 27 اسفند 1398 08:39

بله میشه استفاده کرد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز