اشتراک گذاری

سمپاش فوگر

دستگاه سمپاش فوگر سرد 3 لیتری دوشی

VN-15942
ابعاد: 45*12*40 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
نوع سمپاش: mini ulv
بشترین قطر ذرات: 30 میکرون
توان: 2000 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سمپاش فوگر سرد 3 لیتری دوشی


کاربرد و کارایی

دستگاه سمپاش ULV مدل MINI ULV، یک سمپاش قدرتمند از خانواده مه شکن های ULV محسوب می شود که برای سمپاشی گلخانه های صنعتی و مراکز پرورش گل و گیاه و قارچ یا یا باغچه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همچنین در ضدعفونی کردن بیمارستان ها و مراکز درمانی، مکان های عمومی مثل ادارات و شرکت ها، هیات های مذهبی و همچنین دامداری ها و مرغداری ها و البته رستوران ها و اماکن عرضه غذا، مراکز تولیدی لبنیات و ... نیز کارایی و کاربرد دارد. کاربرد دیگر این دستگاه در سمپاشی برای مبارزه با حشرات و آفت ها و حیوانات موذی در فضاهایی مثل سوله ها و سیلوهای غلات، کارخانجات مواد غذایی و در سردخانه های میوه و سبزیجات است.

علاوه بر اینها می توانید برای مبارزه با سرمازدگی باغات و مزارع و خنک کردن و رطوبت سازی فضاهای کشاورزی یکپارچه مانند گلخانه ها و حتی دامداری ها و مرغداری ها نیز از این دستگاه سمپاش و مه شکن استفاده کنید. ظرفيت مخزن سمپاش های (ULV) اغلب محدود است و معمولاً از چند ليتر بیشتر تجاوز نمی کند. برای همین هم بیشتر برای سمپاشی یا ضدعفونی کردن سطوح و فضاهای کوچک و محدود مثل فضاهای بسته از جمله گلخانه ها یا باغچه های کوچک به کار گرفته می شوند و برای مصارف صنعتی بزرگ توصیه نمی شود.

 

 

ماهیت دستگاه

اساس کار دستگاه سمپاش ULV مدل MINI ULV به این صورت است که محلول سم یا مایع ضدعفونی را به قطراتی به اندازه ۹-۴۹ میکرون که امکان معلق ماندن در هوا را دارد تبدیل می کند تا به مرور و یکنواخت روی تمامی سطوح بنشینند. کمترین قطر ذرات تولیدی دستگاه ۱۵ میکرون و بیشترین قطر ذرات تولید آن هم ۳۰ میکرون است و طول پاششی سه متری دارد.

این دستگاه ها امکان تنظیم سرعت پاشش را هم به اوپراتور می دهد تا یکنواختی پاشش و پوشش کامل سطوح در سمپاشی را داشته باشید. دستگاه سمپاش ULV مدل MINI ULV حجم کل مايع پاشيده شده در واحد سطح زمين را به دقت مدیریت می کند و حجم مصرف آب پایینی هم دارد، بنابراین یک گزینه سالم و امن برای سمپاشی گلخانه ها و ضدعفونی کردن دامداری ها و مرغداری محسوب می شود.

 

 

ویژگی کالا

این دستگاه سمپاش  دارای ظرفیت مخزن ۵ لیتری از جنس پلی اتیلن مقاوم به سموم شیمیایی برای سم یا ماده ضدعفونی کننده است و یک موتور با توان ۲۰۰۰ وات دارد. وزن خالص دستگاه سمپاش ULV مدل MINI ULV تقریبا ۶ کیلوگرم و ابعاد آن هم ۴۰ در ۱۲ در ۴۵ سانتی متر است و با پرکردن مخزن هم به راحتی می توان آن را جابه جا کرد و به فضاهای کوچک و تنگ هم برای سمپاشی یا ضدعفونی کردن دسترسی پیدا کرد. دستگاه محلول پاش و سمپاش ULV به یک نازل پیشرفته ULTRA LOW VOLUME و یک شیلنگ متصل به دستگاه برای دسترسی آسان به نقاط دور از دسترس مجهز است و قابلیت تنظیم قطرات پاشش بین ۱۵ الی ۳۰ میکرون را هم دارد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*12*40 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    mini ulv
  • کمترین قطر ذرات
    15 میکرون
  • بشترین قطر ذرات
    30 میکرون
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • توان
    2000 وات
  • ظرفیت مخزن
    3 لیتر
  • تنظیم سرعت پاشش
    دارد
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • شعله افکن
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    1 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز