اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

دستگاه تقطیر 30 لیتری 5 چفت با کندانسور برقی مدل 16205

VN-16205
3 (از 2 نظر)
ظرفیت ورودی: 30 لیتر
ظرفیت خروجی: 5 لیتر در هر پارت
قطر دهانه: 20 سانتی متر
نوع کندانسور: برقی
جنس مخزن: آلومینیوم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,350,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,350,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تقطیر 30 لیتری 5 چفت با کندانسور برقی مدل 16205

کاربرد و کارایی

دستگاه تقطیر و عرق‌ گیری 30 لیتری پنج چفت با کنداسور برقی، قابلیت گلاب گیری و تقطیر انواع عرقیجات از جمله نعنا، بیدمشک، کاسنی و ...به صورت طبیعی و بدون مواد افزودنی را دارد. از این دستگاه می‌ توانید برای  تولید انواع عرقیات گیاهی و گلاب از انواع گیاهان معطر و داروئی و حتی تهیه عرقیات بالای 90 درصد استفاده کنید. البته استفاده به عنوان تولیدکننده آب مقطر، آب معدنی و سایر نوشیدنی ها نیز از دیگر کاربردهای مهم این دستگاه محسوب می شود.

این دستگاه سرعت عمل بالایی در عرق گیری دارد و به همین  جدا از مصارف خانگی می توان آن را در تمامی عطاری ها و کارگاه های تولید عرقیجات گیاهی، مراکز تولید گیاهان داروئی و  و آزمایشگاه ها، صنایع شیمیایی و داروسازی نیز به کار گرفت. همچنین کنداسور برقی دستگاه که قابل استفاده با برق تکفاز خواهد بود به شما امکان می دهد تا از این دستگاه علاوه بر صنایع غذایی  در کارگاه ها و کارخانجات تولید الکل (متانول و اتانول) نیز استفاده کنید. دستگاه نصب و راه اندازی آسان و بی دردسری هم دارد. ظرفیت ورودی دستگاه 30 لیتر و ظرفیت خروجی آن هم 4.5 لیتر در هر پارت خواهد بود.


ماهیت دستگاه

دستگاه تقطیر و عرق‌ گیری 30 لیتری پنج چفت با کنداسور برقی مثل سیستم تقطیری دیگری از  دیگ پخت، سیستم گرمایشی، سیستم خنک کاری یا کندانسور تشکیل شده است. دستگاه مذکور همچنین دارای واشر سیلیکونی مواد غذایی به همراه خروجی مسی و چهار چفت نیز هست. نحوه عملکرد دستگاه نیز به این صورت است که دیگ روی سیستمی حرارتی قرار داده شده تا مایع حرارت بگیرد و در مرحله بعد این بخار از طریق واسط تبخیر به کندانسور منتقل شده و سرد شود، در نهایت هم بخار مذکور به حالت قطرات آب درآمده و به عنوان عرق عرق خالص و طبیعی به خروجی منتقل می شود. درب این دستگاه به 4 چفت دار مجهز است که باعث می شود به صورت کاملاً کیپ روی مخزن قرار بگیرد تا میزان اتلاف به حداقل برسد و بالاترین بازدهی را داشته باشد.



ویژگی کالا

دستگاه تقطیر و عرق‌ گیری 30 لیتری پنج چفت با کنداسور برقی دارای یک بدنه و مخزن30 لیتری آلومینیومی است که استحکام بالای دستگاه در برابر حرارت و برودت را تضمین می کنند. این عرق گیر دارای یک سیستم خنک کننده مجزا هم هست و به لحیم کاری با جوش قلع و سرب هم نیازی ندارد. جنس دیگ دستگاه نیز آلومینومی است که باعث می شود طعم گلاب و محصول تقطیر عوض نشود و در یک خروجی ۱۰۰ درصد طبیعی و با کیفیت را به شما تحویل بدهد. دستگاه مذکور همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برای قطعاتش است.
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت ورودی
    30 لیتر
  • ظرفیت خروجی
    5 لیتر در هر پارت
  • قطر دهانه
    20 سانتی متر
  • نوع کندانسور
    برقی
  • جنس مخزن
    آلومینیوم
  • تعداد چفت
    5
  • ترمومانومتر
    ندارد
  • ارتفاع دیگ
    48 سانتی متر
  • مدل مخزن
    دبه ای
  • ابعاد
    48*20*31 سانتی متر
  • منبع حرارت
    گازی
  • واشر سیلیکونی
    دارد
  • دیمر
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
محمد باقر زارعیان زاده / 26 تیر 1400 11:34
بازدهیش خوب نیست
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز