اشتراک گذاری

سمپاش فرغونی

سمپاش 100 لیتری فرغونی باموتور G160 تایلند و پمپ طرح لوشانگ تایوان مدل 16685

VN-16685
ابعاد: 168*75*104 سانتیمتر
ظرفیت مخزن: 100 لیتر
سوخت موتور: بنزینی
نوع موتور: هوندا تایلند
نوع پمپ: لوشانگ
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 100 لیتری فرغونی باموتور G160 تایلند و پمپ طرح لوشانگ تایوان مدل 16685

کاربرد و کارایی

سمپاش‌ها در انواع مختلف یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها و تجهیزات در حوزه کشاورزی و باغداری محسوب می‌شود که برای نگهداری و حفاظت از باغ و مزرعه درمقابل انواع آفات نباتی و حشرات به‌کار گرفته می‌شوند. با این حال استفاده از سمپاش‌های دستی نه فقط سختی‌های خاص خودش را دارد که کشاورز و باغدار را هم خطرات جانی مواجه می‌کند. به همین دلیل هم انواع سمپاش‌های موتوری چرخدار یا فرغونی با موتورهایی از برندهای معروف ایتالیایی، ترک، چینی، ژاپنی و تایوانی به مرسوم‌ترین دستگاه‌های سمپاشی کشاورزی تبدیل شده‌اند. پرمصرف‌ترین این دستگاه‌ها هم سمپاش فرغونی با موتور هوندا در قدرت‌ و توان‌های مختلف 5 اسب‌بخار تا 6.5 اسب‌بخار است.

دستگاه‌های سمپاش فرغونی به دلیل امکان حمل‌و‌نقل راحتی که برای کشاورز و باغدار فراهم می‌کنند، نه فقط در سمپاشی مزارع متوسط و بزرگ کشاورزی، که در بسیاری از مناطق کوهستانی و حتی مناطق صعب‌العبور به‌کار گرفته می‌شوند. همچنین به‌دلیل قدرت موتورهای بنزنی، ارتفاع پاشش مناسب و قابل قبولی دارند و برای سمپاشی درختان بلند مثل درخت‌های گردو بسیار مناسب هستند. مضاف براینکه مجدد داشتن دو چرخ فرغونی این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا به‌راحتی در بین درختان باغ حرکت داده شود.

مهمتر از همه اینکه یکنواختی پاشش محلول باعث شده تا از این دستگاه‌ها نه فقط در مبارزه با انواع آفات و بیماری‌های نباتات و علف‌های هرز که در شستشوی خیابان‌ها، جداول و نرده‌ها و حتی در کارواش‌ها،  مراکز بیمارستانی و بهداشتی نیز استفاده شود.

ماهیت دستگاه

دستگاه سمپاش فرغونی معمولا در دو مدل سمپاش چرخدار برقی و سمپاش چرخدار بنزینی تولید و عرضه می‌شود. البته نوع بنزینی این دستگاه‌ها غالبا این امکان را به شما می‌دهند تا در صورتی که دسترسی به برق داشته باشید از الکتروموتور به جای موتور بنزینی استفاده کنید. شاسی، مخزن، موتور و پمپ دستگاه از مهمترین بخش‌های آن هستند که عملا میزان قدرت و کارایی سم‌پاش و البته قیمت آن را تعیین می‌کنند.

درواقع در سمپاش‌های فرغونی با موتور بنزینی، قدرت موتور به‌نوعی به قدرت پمپ بستگی دارد و هرچه دستگاه پمپ قدرتمندتری داشته باشد قدرت موتورش نیز بالاتر است. قدرت بالاتر پمپ و موتور هم یعنی شما می‌توانید از شیلنگ‌های 50 و یا 100 متری برای سمپاشی، و یا محلول پاشی استفاده کنید و سطح زیادی از باغ یا مزرعه را به‌راحتی پوشش دهید. این ویژگی نه‌فقط باعث سرعت عمل و بهره‌وری بالا و تسریع در روند دفع آفات می‌شود که صرفه‌جویی‌های موثری در مصرف سم را هم امکان‌پذیر می‌کند و همین ویژگی این سم‌پاش‌ها به‌ دستگاه‌های دوستدارمحیط‌زیست تبدیل کرده است.

ویژگی کالا

این سمپاش100 لیتری فرغونی با موتور 160 G تایلند و پمپ لوشانگ تایوان کار می‌کند. موتور دستگاه نیز از نوع هوندا است. همان‌طور هم که از سم دستگاه مشخص است ظرفیت مخزن آن 100 لیتر و جنس مخزن نیز از پلی‌اتیلن است که متریالی کاملا مقاوم در برابر انواع سموم شیمیایی محسوب می‌شود.

سمپاش100 لیتری فرغونی مذکور همچنین دارای 8 شاخه لانس و شلنگی به‌طول 50 یارد است. البته برخی از این دستگاه‌ها قابلیت تغییرات اختیاری مثل اتصال همزمان دو شیلنگ بر روی سمپاش و داشتن دو خروجی برای سمپاشی را هم دارند. علاوه بر این‌ها این دستگاه 1680 طول و 750 عرض و 1040 میلیمتر ارتفاع دارد و می‌تواند در باغ‌ها، فضاهای سبز، مرغداری‌ها، دامداری‌ها به‌کار گرفته شود.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    168*75*104 سانتیمتر
  • وزن
    90 کیلوگرم
  • نوع سمپاش
    فرغونی
  • ظرفیت مخزن
    100 لیتر
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • سوخت موتور
    بنزینی
  • نوع موتور
    هوندا تایلند
  • کشور سازنده موتور
    تایلند
  • نوع پمپ
    لوشانگ
  • کشور سازنده پمپ
    تایوان
  • لانس
    دارد
  • تعداد لانس
    8
  • شیلنگ
    دارد
  • طول شیلنگ
    50 یارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز