اشتراک گذاری

سمپاش زنبه ‌ای

سمپاش زنبه ای با موتور هوندا چین و پمپ پیستونی 45 مدل 16694

VN-16694
4 (از 1 نظر)
ابعاد: 60*35*40 سانتی متر
سوخت موتور: بنزین
نوع موتور: هوندا چین
نوع پمپ: پیستونی 45
لانس: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش زنبه ای با موتور هوندا چین و پمپ پیستونی 45 مدل 16694

کاربرد و کارایی

سمپاش زنبه ای با موتور هوندا چین و پمپ پیستونی 45  بیشتر در سمپاشی باغات و زمین‌های کشاورزی در متراژها و مساحت‌های بالا کاربرد دارد. این مدل از سمپاش ها امتحان خودش را برای مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات، بیماری ‌های درختان و علف‌های هرز  و پاکسازی آفات در سطح وسیعی از مزارع  پس داده است. از آنجایی هم این نوع سمپاش ها فاقد سیستم چرخ‌دار و مخزن ذخيره سم هستند، حمل‌ونقل راحتی برای استفاده در مناطق کوهستانی و صعل العبور دارند. یعنی یگ گزینه عالی برای مراقبت از زمین های زراعی زیرکشت با انواع گیاهان دارویی، میوه‌ ها و ادویه‌ جات هستند که باید در زمین‌های مرتفع کاشت و داشت و برداشت شوند. این سمپاش همچنین می‌ تواند برای  شستشوی خیابان ها، جداول و نرده ها هم مورد استفاده قرار بگیرد.

آماده سازی سریع این سمپاش زنبه ای کار کردن با آن را برای باغدار و کشاورز بسیار راحت کرده است. برای استفاده از سمپاش زنبه ای با موتور هوندا چین و پمپ پیستونی 45 تنها کافی است تا دستگاه را در محل مناسبی از باغ یا زمین‌ زراعی و کشاورزی قرار بدهیم و شروع به سمپاشی کنیم. درواقع شلنگ‌ و قدرت موتور دستگاه عملیات پمپاژ و پاشش محلول و سموم به‌نقاط مختلف باغ یا زمین کشاورزی را به بهترین شکل انجام می‌ دهد. درصورت نیاز هم می‌ توانید این سمپاش را بر روی اتومبیل ‌های مخزن‌دار مثل تانکرها سوار کنید

تنظیم آسان نازل های پاشش دستگاه نیز امکان مدیریت ظرفیت و توان پاشش های مختلف بر اساس نیاز و نوع گیاه را به شما  می‌ دهد و یکنواختی در پاشش و ایجاد همگنی در قطرات پاشش سموم هم کیفیت سمپاشی و حفظ سلامت محصولات کشاورزی شما را تضمین می کند.
 

 

ماهیت دستگاه

دستگاه سمپاش زنبه ای با موتور هوندا چین و پمپ پیستونی 45  موتور الکتریکی یا احتراقی با سوخت بنزین کار می‌ کند و کار سمپاشی را به کمک يک پمپ پيستونی تحت فشار انجام می دهد. دستگاه درواقع دارای یک شاسی آهنی است که تمام جزئیات و قطعات سمپاش را بر روی آن نصب شده اند و یک موتور بنزینی هم به عنوان سیستم مولد نیروی محرکه سمپاش عمل می کند. شاسی این سمپاش ها هم به شکل زنبه و دارای دو دسته حائل در دو طرف است. پمپ سمپاش نیز به صورت پیستونی تعبیه شده و بر روی یک شاسی سوار است.

نوع و مدل موتور و کیفیت شاسی و تعداد پیستون های این سمپاش ها، کارایی و میزان بهره‌ وری آنها و میزان خروجی پمپ را نمره دهی می کند و راندمان کار دستگاه را از 5 هکتار تا 10 هکتار متغییر می سازند. پمپ های پیستونی معمولا دارای دسته بندی 30،45،80 و 120 هستند و نوع 45 آن ها که دارای سه سیلندر با قطر 30 میلیمتر است بیشتر روی سمپاش های موتوری اعم از سمپاش فرغونی، سمپاش زنبه ای و پشت تراکتوری نصب می شود.

 

 

ویژگی کالا

سمپاش زنبه ای با موتور هوندا چین و پمپ پیستونی 45 دارای ابعاد 40 در 35 در 60 سانتی متر است و 45 کیلوگرم وزن دارد. دستگاه علاوه بر یک موتور هوندا ساخت کشور چین و پمپ پیستونی 45، به لانس هم مجهز است و می تواند یا حجم سیالی مناسبی را برای سمپاشی با مقیاس لیتر بر دقیقه جا به جا کند.

 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*35*40 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    زنبه ای
  • سوخت موتور
    بنزین
  • نوع موتور
    هوندا چین
  • کشور سازنده موتور
    چین
  • نوع پمپ
    پیستونی 45
  • لانس
    دارد
  • شلنگ
    دارد
  • طول شلنگ
    50 متر
  • چرخ محرک
    ندارد
  • وزن
    45 کیلوگرم
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
هادی قلی زاده / 28 بهمن 1399 11:50
ارسال کالا را اعلام کردن از طریق پست انجام میشود ولی با باربری ارسال شد و هزینه ش بالا بود و من ناراحت هستم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز