اشتراک گذاری

دستگاه کره گیر

دستگاه کره گیری برقی فروشگاهی اینورتر دار با قدرت 3 اسب

VN-16981
4 (از 1 نظر)
ابعاد: 60*40*30 سانتی متر
ظرفیت خروجی: 30 تا 35 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 3 اسب بخار
جنس بدنه: استیل
وزن: 15 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کره گیری برقی فروشگاهی اینورتر دار با قدرت 3 اسب


کاربرد و کارایی

این دستگاه کره گیر کارکرد کارگاهی و فروشگاهی دارد و برای استخراج حجم زیادی کره از انواع دانه های روغنی و دانه های آجیلی اعم از کنجد، کره بادام زمینی، فندق، پسته، نارگیل استفاده می شود. توان و ظرفیت خروجی این کره گیر معادل  30 تا 35 کیلوگرم در ساعت است و برای استفاده در دامداری های روستایی و نیمه صنعتی مناسب است. محصول مذکور مجهزبه ماردون و تیغه های آسیاب از جنس استیل سخت شده کار شده است که بهره وری فوق العاده ای به آن داده و اجازه می دهد 100 درصد مغزها را  بدون هیچ ضایعاتی به کرم و کره تبدیل کند.
سایز این کره گیر برقی، کوچک و رومیزی است و ظاهر زیبا و لاکچری هم دارد تا بتوانید به راحتی آن را در فضاهای کوچک و جلوی چشم مشتری هم جانمایی کنید. مخصوصا اینکه دستگاه مذکور کاملا بی‌‌ صدا و بدون لرزش کار می‌ کند و برای روشن کردن آن جلوی مشتری مشکلی نخواهید داشت. وجود یک همزن قدرتمند از جنس مونوپلاستیک بهداشتی 3 پر نیز تضمین می کند که هیچ ضایعاتی از دانه های ورودی به‌ جای نماند و عملا همه مواد ورودی (دانه‌ های روغنی یا ماست) به کره ای سالم و ارگانیک تبدیل شود. این دستگاه دارای لوله بازگشت جهت میکس انواع افزودنی ها هم هست که اجازه ترکیب کردن موادهای افزودنی با کره تولیدی را به شما می دهد. مثلا می توانید برای تولید نوتلا یا همان شکلات صبحانه توسط این دستگاه، کره فندق را با کاکائو ترکیب کنید.


 

ماهیت دستگاه

یک دستگاه کره گیر بر اساس محل قرارگرفتن موتور، کره‌ گیرها به کره گیر بالازن یا پایین‌زن تقسیم بندی می‌ شود. روی این دستگاه نیز یک موتور از نوع موتور الکتروژن با قدرت 3 اسب بخار نصب شده که با برق تکفاز با ولتاژ 220 ولت شهری کار می کند.دستگاه از یک ماردون (مارپیچ) و دو عدد تیغه ثابت و متحرک برای تهیه و آماده ‌سازی یک کره کاملا طبیعی و ارگانیک استفاده می کند. عملیات کره گیری توسط این دستگاه کاملا اتوماتیک انجام می شود. یعنی به وسیله الکتروموتور دستگاه پره های موجود در مخزن می چرخند و با چرخش این تیغه ها، مایع ماستی که گلبول های چربی را احاطه کرده است به حرکت درآمده و به مرور گلبول های چربی آن به یک دیگر بچسبند و سفت شوند. در نهایت هم کره گرفته شده به آسانی در قسمت بالایی دستگاه جمع ‌آوری می شود. 
مدت زمان مورد نیاز برای اتمام کره گیری توسط تایمر تعبیه شده روی دستگاه قابل تنظیم است و نهایتا هم طی ۴۰ تا ۶۰ دقیقه محصولات لبنی مورد نظر شما آماده خواهند شد. دستگاه مذکور همچنین امکان تنظیم نرمی و زبری دلخواه کره را به صورت کاملا تخصصی به شما می دهد و می توانید با مدیریت و کنترل فاصله بین تیغه‌ های آسیاب دستگاه نرمی و زبری کره خروجی دستگاه را بر اساس ذائقه خود تنظیم کنید. درضمن اینورتر موتور دستگاه نیز با کنترل دور موتور هم به مصرف بهینه برق و کاهش 30 تا 40 درصدی مصرف انرژی کمک می کند و هم موتور دستگاه را در مقابل نوسانات برق و شوک های فیزیکی محافظت کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود.


 

ویژگی کالا

بدنه دستگاه کره گیر برقی مذکور از استیل ضد زنگ با مقاومت سایشی بالا و عمر طولانی ساخته شده و تیغه ‌های آسیاب و تمام قطعات سیلندر دستگاه نیز از جنس استیل گرید غذایی با قابلیت شستشو کار شده اند. باز و بسته کردن راحت کره گیر مذکور نیز تمیزکاری آن را تسهیل کرده است. کارکرد دستگاه نیز در درازمدت بدون کوچک ‌ترین استهلاک خواهد بود. برای کارایی و بهره وری بهتر نیز دستگاه به یک کنترل دیجیتال و فن خنک‌ کننده هم مجهز است. همچنین وزن این دستگاه 15 کیلوگرم و ابعاد آن هم 30 در 40 در 60 سانتی متر است.  

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*40*30 سانتی متر
  • ظرفیت خروجی
    30 تا 35 کیلوگرم در ساعت
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس قیف
    شیشه
  • وزن
    15 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • اینورتر
    دارد
  • سایر ویژگی ها
    قابلیت تنظیم نرمی و زبری کره
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
S.a. mousavi / 28 فروردین 1400
ظرفیت تولید دستگاه چقدر است ؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 12:20

این دستگاه را موجود نداریم،مشابه این دستگاه ظرفیت 60 کیلو در ساعت با کد 5400 روی سایت موجود است

پویان زمانی / 19 بهمن 1399
ببخشید این دستگاه برای ارده گیری هم مناسب هست
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 14:58

این دستگاه موجود نمیباشد برای دستگاه دوکاره کره گیری و اره گیری این کد 10356 مناسب میباشد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز