اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی برقی مدل 16989

VN-16989
ظرفیت دستگاه: 200 کیلوگرم در هر پارت
تعداد سینی: 15 سینی
ابعاد سینی: 7*5 سانتی متر
سوخت مصرفی: گاز , برق
چرخ: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی برقی مدل 16989

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی برقی، در خطوط  فراوری صنایع غذایی استفاده می شود و امکان خشک‌کردن خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه و حتی گوشت را به شما می‌دهد. این دستگاه  سرعت کار بسیار بالایی دارد و می تواند در مدت زمان کمی تناژ بالایی محصول خروجی با کیفیت به شما تحویل بدهد و به همین دلیل یک گزینه ایده آل برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک محسوب می شود. تولید انبوه میوه خشک یا چیس میوه و حتی لواشک از  انواع میوهاعم از  آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه یا انواع سبزیجات در منزل، مغازه یا کارگاه‌های میوه خشک‌کنی ممکن خواهد بود. در رستوران ها نیز می توانید کار خشک کردن گوجه ، کدو حلوایی ، پیاز و سیر را برای غذاهای مختلف با آن انجام بدهید.

دستگاه های میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی برقی معمولا دارای طبقات تعدد مجزا یا ثابت هستند که به شما امکان می‌دهند به‌طور همزمان، میوه‌ها را در حجم زیاد خشک کنید. این طبقات ممکن است به ‌صورت کلی روی هم سوار شده باشند یا کشویی و جداگانه در دستگاه قرار گرفته باشند که به شما اجازه چینش میوه های مختلف به صورت همزمان را می دهد. چون در طبقات کشویی کنترل هوا و ورود گرما در میوه خشک ‌کن برای هر طبقه انحصاری مدیریت خواهد شد. این دستگاه به یک فن رطوبت گیر مجهز است و برای همین رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می‌گیرد اما تازگی و تردی آنها را حفظ می ‌کند. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه دارای کیفیت بسیار بالا و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.



 

ماهیت دستگاه

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی برقی مصارف صنعتی و کارگاهی دارد و سیستم تولید گرمای آن برای خشک کردن انواع میوه و سبزی و گوشت شامل دمنده‌هایی است که با گردش هوا و استفاده از روش هوای داغ رطوبت موجود در این مواد خوراکی را به طور کامل گرفته و آن‌ها را خشک می کند. انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه برق است و دارای  یک مشعل ایران رادیاتور اتوماتیک و هوشمند نیز هست. ظرفیت دستگاه نیز 200 کیلوگرم در هر پارت است. این دستگاه همچنین به سیستم هشدار پایان کار و سیستم عیب‌یابی خودکار و برد کاملا خودکار و هوشمند با قابلیت کنترل ۳ مرحله‌ای مجهز است تا محصول خروجی کاملا خشک‌شده و نه سوخته را به شما تحویل بدهد.



 

ویژگی کالا

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی برقی دارای یک بدنه مقاوم و ضدضربه از جنس تمام گالوانیزه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است که سلامت موتور دستگاه را در جابه جایی های احتمالی تضمین می کند. نظافت آسان رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 105 در 230 در 230 است و برای جابه‌جایی راحت ‌تر مجهز به چرخ است. دستگاه مذکور همچنین از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا برای جایه‌جایی هوا داخل کابین‌ها و طبقات استفاده می‌کند و به ‌کمک چهار فن و ترموستات کنترل گرمای موجود در سینی ‌ها را تضمین می ‌کند. سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای دستگاه نیز روند تولید گرما در یک نقطه از را به صورت کاملا یکدست و یکنواخت از نظر طولی و عرضی و عمودی کنترل می کند تا میوه و سبزی خروجی در بهترین وضعیت ممکنه باشند.


 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    132*80*72 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    200 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    15 سینی
  • ابعاد سینی
    7*5 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
  • وزن
    110 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز