اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه آسیاب صنعتی پردنده ای 3HP پایه کوتاه

VN-17087
ابعاد دستگاه: 30*50*70 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 20-25 کیلوگرم
دور موتور: 2000 دور در دقیقه
قدرت موتور: 3 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب صنعتی پردنده ای 3HP پایه کوتاه

کاربرد و کارایی

دستگاه آسیاب صنعتی پردنده ای 3HP را می توانید برای خرد کردن و بلغور کردن انواع دانه های سخت و نرم گیاهی و ریشه ها از قبیل جو، ذرت، گندم، خرما، نشاسته، سویا، سبوس، برنج و حتی مواد شیمیایی و دارویی و مواد خشک مختلف مثل سنگ نمک یا سنگ های معدنی و ... استفاده کنید. کاربرد اصلی این دستگاه در عطاری ها، قنادی ها، داروسازی ها، آزمایشگاه ها، مراکز پرورش تیور و دامپروری و مرغداری، تولیدهای و مراکز بسته ‌بندی ادویه و همچنین  کارگاه های صنعتی با حجم کاری متوسط خواهد بود. این دستگاه جزو تجهیزات حرفه ای آسیاب کنی محسوب می شود و دارای توری هایی در سایزبندی های مختلف برای پودر کردن، بلغور کردن، نیم کوب کردن و غبار کردن مواد است.

البته کاربرد این آسیاب دو کله با بدنه 3HP، با داشتن چکش و دنده های قوی و تیغه های فولادین درجه یک، فقط آسیاب کردن مواد خشک و استفاده در کارگاه ها و کارخانه های تولید پودر غلات برای پودر کردن یا آسیاب کردن انواع دانه گیاهی خشک مخصوص دام و طیور اعم از ذرت، سویا و دان های مشابه، نیست و برای خرد کردن دانه‌ های چرب نیز به کار می ورد. درحقیقت کاربرد آسیاب مذکور کارگاهی و صنعتی است و می تواند با کارکرد یکسره جوابگوی حجم بازدهی بالا در ظرفیت خروجی 20 تا 25 کیلوگرم در ساعت باشد.  پودر خروجی این دستگاه نرم و یکدست است و مواد خروجی آن بدون هیچگونه هدررفتی، در اندازه دلخواه شما خرد و فشرده سازی می شوند تا مواد مغذی، پروتئین ها و هر آنچه که مورد نیاز دام و طیور است در بلغور به جای مانده باقی بمانند.

 


 

ماهیت دستگاه

دستگاه آسیاب صنعتی پردنده ای 3HP، یک موتور با قدرت 3 اسب بخار و دور موتور 2000 دور در دقیقه دارد. این دستگاه آسیاب صنعتی با برق تکفاز با ولتاژ 220 شهری کار می کند و به کمک دنده های قوی و تیغه های فولاد و با ضربه های متوالی این تیغه ها، کار آسیاب کردن و پودر کردن مواد جامد به قطعات کوچک ‌تر را انجام می دهد. مواد برای پودر شدن از بین این دنده ها و تیغه ها عبور داده می شوند و محصول نهایی در یک مخزن از جنس استیل جمع آوری خواهد شد. اوپراتورهای مبتدی و آماتور هم می توانند با این دستگاه کار کنند، چون کم صدا و بدون گرد و غبار است. برای مراقبت از سیم‌ پیچ موتور دستگاه نیز یک سوئیچ کنترل آمپر روی آن تعبیه شده است.


 

ویژگی کالا

جنس دهانه این دستگاه از استیل 316 کاملاً بهداشتی با مقاومت بالا در برابر سایش است و بدنه آن هم از جنس آلومینیوم ضد زنگ با رنگ الکترواستاتیک و قابل شست و شو ساخته شده است. دستگاه آسیاب صنعتی مذکور یک درب کشویی هم برای سهولت در تنظیم کردن مقدار ورود دانه به دستگاه هم دارد تا بلغور یا آرد کردن مواد ورودی با سرعت بیشتری و در بهداشتی‌ ترین وضعیت انجام شود. ابعاد دستگاه نیز 70 در 50 در 30 سانتی متر است و نزدیک به 40 کیلوگرم هم وزن دارد.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های نرم , دانه های سخت , کارگاهی , صنعتی
  • ابعاد دستگاه
    30*50*70 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    20-25 کیلوگرم
  • دور موتور
    2000 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • وزن
    40 کیلوگرم
  • جنس تیغه
    فولاد
  • جنس دهانه
    استیل
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز