اشتراک گذاری

میکسر قنادی

دستگاه میکسر قنادی زمینی 15 کیلویی مدل 10039

VN-17125
ابعاد: 82*45*43 سانتی متر
ظرفیت : 15 کیلوگرم
توان: 1500 وات
قدرت موتور: 1.5 وات
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

24,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

24,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میکسر قنادی زمینی 15 کیلویی مدل 10039

کاربرد و کارایی

میکسر قنادی زمینی 15 کیلویی مدل 10039، یکی از تجهیزات اصلی آماده سازی غذا در رستوران ها و کافی شاپ ها محسوب می شود که امکان خرد کردن، پودر، پوره و یا له کردن و همچنین هم زدن انواع خمیر شیرینی، خامه و سفیده تخم مرغ و مواد غذایی نیمه جامد و چسبنده را به شما می دهد. از این دستگاه می توانید در آشپزخانه‌ های صنعتی، کارگاه‌ های شیرینی ‌پزی، قنادی ‌ها، رستوران‌ ها، فست‌فود ها، سلف سرویس ها و تالارهای پذیرایی استفاده کنید و انواع اسموتی و شیک شکلات و آب میوه، خمیر کرپ، خمیر وافل، کوکتل های میوه در رنگ های متفاوت و گوناگون و طعم های شگرف را آماده و سرو کنید یا سس های متنوع و خوشمزه اختصاصی فست فود خودتان را تهیه کنید. مخلوط کن یا میکسر صنعتی مذکور ترکیبی دقیق و همگن از مواد برای خوراکی های شما آماده می کند و می تواند مواد نیمه جامد را هم در حد مورد نیاز پوره و یا له کند.
حجم مخزن یا پاتیل این دستگاه و ظرفیت آن 15 لیتر یعنی معادل 6 کیلوگرم است و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در کافی شاپ، بستنی و آب میوه فروشی یا مصارف پر حجم خانگی خواهد بود. این میکسر قنادی زمینی دارای سه همزن یا پاروی مختلف با کارایی های متفاوت است و قابلیت تنظیم سرعت چرخش و میکس به صورت دستی در 3 سرعت متفاوت را هم به اوپراتور می دهد. درواقع کلید پالسی و ولوم متغیر برای تنظیم میزان دور دستگاه، سه سرعت میکس متفاوت 110 یا 178 یا390 دور بر دقیقه را در اختیار شما می گذارد تا میزان خرد شدن مواد را تحت کنترل داشته باشید. پس می تواند برای برای تولید انواع پودر قهوه، ژله، داروها، انواع پودرهای خوراکی و پروتینی، تولید انواع بهبوددهنده ها هم مورد استفاده قرار بگیرد.


ماهیت دستگاه

میکسر قنادی زمینی 15 کیلویی مدل 10039 به یک الکتروموتور قدرتمند 5/1 اسب بخار با توان 1500 وات مجهز است. برق مصرفی این دستگاه نیز برق تکفاز با ولتاژ 220 شهری است. این مخلوط کن قدرت زیاد و سرعت چرخش بالایی دارد اما، صدای کمی در حین کار کردن تولید می کند و عملیات مخلوط کردن، پوره یا امولسیون کردن مواد‌غذایی را بدون لرزش انجام می دهد. همزن یا میکسر مذکور همچنین دارای تایمر برای خاموش کردن اتوماتیک دستگاه است و یک دسته گیربکسی برای بالا و گایین کردن دیگ استیل دارد تا سلامت و امنیت اوپراتور در حین کار با آن و همچنین کیفیت مواد خروجی تضمین شود.



 

ویژگی کالا

جنس بدنه، پاتیل و پاروهای میکسر قنادی زمینی مذکور از استیل ضد زنگ است و پوسته آن نیز از آلومینیوم ساخته شده است که از بهترین و باکیفیت ترین متریال استاندارد برای تجهیزات آماده سازی غذا محسوب می شوند. گیربکس قدرتمند برای چرخش پاروها و سرعت قابل کنترل به صورت دستی نیز از مهمترین ویژگی های این دستگاه هستند که امکان کار با آن را به هر اوپراتور مبتدی و تازه کاری می دهند. ابعاد دستگاه نیز 43 در 45 در 82 سانتی متر است و یکی از بهترین و قدرتمندترین میکسرهای قنادی در اندازه کوچک است که مصارف خانگی و کارگاهی دارد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    82*45*43 سانتی متر
  • ظرفیت
    15 کیلوگرم
  • توان
    1500 وات
  • قدرت موتور
    1.5 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پاتیل
    استیل
  • جنس پوسته
    آلومینیوم
  • جنس پارو
    استیل
  • تعداد پارو
    3
  • حجم پاتیل
    15 لیتر
  • ولتاژ
    220 ولت
  • چرخ
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
اسرا مهرنژاد / 18 فروردین 1401
میخواستم بدونم وزن دستگاه چند کیلو هستش ممنون
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز