اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

میوه خشک کن و سبزی خشک کن خانگی 7 سینی برقی مدل 17133

VN-17133
ظرفیت دستگاه: 15 کیلوگرم در هر پارت
توان: 1000 وات
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 7 سینی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات میوه خشک کن و سبزی خشک کن خانگی 7 سینی برقی مدل 17133

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک‌کن و سبزی خشک‌کن خانگی 7 سینی برقی، از پرکاربردترین دستگاه‌ها در خطوط  فراوری صنایع غذایی است که امکان خشک‌کردن خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه و حتی گوشت را به شما می‌دهد. به‌کمک این دستگاه می‌توانید در منزل، مغازه یا کارگاه‌های میوه خشک‌کنی به تولید انبوه میوه خشک یا چیس میوه، اقدام کنید و یک کسب‌وکار خانگی راه‌ بیندازید.

این دستگاه دارای هفت‌ طبقه مجزا و ثابت است که به شما امکان می‌دهد به‌طور همزمان، میوه‌ها را در حجم زیاد خشک کنید. البته سینی های دستگاه ثابت هستند و به همین دلیل امکان رطوبت‌گیری و خشک کردن تنها یه نوع میوه در کل طبقات آن را خواهید داشت. به‌صورت کلی این طبقات ممکن است به‌صورت کلی روی هم سوار شده باشند یا به‌صورت کشویی و جداگانه در دستگاه قرار گرفته باشند. برای طبقات کشویی کنترل هوا و ورود گرما در میوه خشک‌کن برای هر طبقه انحصاری تنظیم می‌شود اما برای طبقات سری دما به‌صورت کلی و یکسان به طبقات اعمال می‌شود. این سینی‌ها معمولا مشبک هستند تا گرما به‌خوبی در آن‌ها انتقال پیدا کند. به‌همین دلیل این دستگاه رطوبت میوه‌ای مثل انجیر را به‌خوبی می‌گیرد اما تازگی و تردی آن را حفظ می‌کند و باعث خشک شدن محصول نهایی نمی‌شود.

دستگاه میوه خشک‌کن و سبزی خشک‌کن خانگی 7 سینی برقی خشک کردن یکنواخت انواع میوه و سبزی را بدون تغییر رنگ و بدون حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین‌ها و خواص غذایی را برای شما تضمین می‌کند. میوه و سبزی خشک‌شده خروجی این دستگاه دارای کیفیت بسیار بالا و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهد بود.



 

ماهیت دستگاه

دستگاه میوه خشک‌کن و سبزی خشک‌کن خانگی 7 سینی برقی که مصارف خانگی و صنعتی دارد برای خشک کردن انواع میوه و سبزی و گوشت، دمای مورد نیاز برای خشک‌شدن محصولات درون طبقات مختلف را توسط دمنده‌هایی وارد سیستم می‌کند تا با گردش هوا رطوبت موجود در این مواد خوراکی را جذب کرده و آن‌ها را خشک کند.

انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه میوه‌خشک‌کن و سبزی خشک‌کن برق است و یک دستگاه برقی تک فاز کم‌مصرف و بی‌صدا مناسب برای شروع کسب و کار جدید به حساب می‌آید. ظرفیت دستگاه نیز 15 کیلوگرم در هر پارت و توان آن هم 1000 وات است. دستگاه همچنین مجهز به سیستم هشدار پایان کار و سیستم عیب‌یابی خودکار و برد کاملا خودکار و هوشمند با قابلیت کنترل ۳ مرحله‌ای است تا محصول داخل دستگاه کاملا خشک‌شده و نه سوخته از آن خارج شود.

ویژگی کالا

دستگاه میوه خشک‌کن و سبزی خشک‌کن خانگی 7 سینی برقی دارای هفت سینی در ابعاد 360*430 میلیمتر است که از جنس استیل هستند. این سینی‌ها (ثابت یا گردان) قابلیت جدا شدن دارند نظافت آسان و رعایت نکات بهداشتی برای دستگاه و مواد تولیدی را ممکن می‌سازند. بدنه دستگاه نیز تمام گالوانیزه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است که ظاهری شکیل و زیبا به آن می‌دهد. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 450*460*500 میلیمتر و برای جابه‌جایی راحت‌تر مجهز به چرخ است.

دستگاه مذکور از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا برای جایه‌جایی هواداخل کابین‌ها و طبقات استفاده می‌کند و به‌کمک یک فن و ترموستات کنترل گرمای موجود در سینی‌ها را تضمین می‌کند تا بهترین کیفیت میوه و سبزی خشک‌شده را تحویل بدهد.

 

دستگاه خشک کن اسوه  قابلیت خشک کردن انواع میوه و سبزیجات را دارد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    45*46*50 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    15 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    7 سینی
  • ابعاد سینی
    36*43 سانتی متر
  • جنس سینی
    استیل
  • سوخت مصرفی
  • توان
    1000 وات
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
دینا رئوفی فرد / 30 دی 1399
با سلام زمان خشک کردن در هر پارت چند دقیقه است یک کیلو میوه چقدر به ما میوه خشک شده میده ؟
پاسخ
ویترین نت / 15 آذر 1400 09:54

سلام.زمان خشک شدن میوه بسته به ضخامت میوه و میزان رطوبت میوه متفاوت هستش هر 10 کیلو میوه تقریبا 1 کیلو میوه خشک میدهد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز