اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

میوه خشک کن و سبزی خشک کن خانگی 10 سینی برقی

VN-17134
ظرفیت دستگاه: 50 کیلوگرم در هر پارت
تعداد سینی: 10 سینی
ابعاد سینی: 50*70 سانتی متر
جنس سینی: استیل
سوخت مصرفی: برق
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات میوه خشک کن و سبزی خشک کن خانگی 10 سینی برقی

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن خانگی 10 سینی برقی، یکی از تجهیرات فرآوری صنایع غذایی طراحی شده برای مشاغل خانگی است که امکان خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه را به شما می دهد. به کمک این دستگاه همچنین می توانید کارگاه یا خط تولید لواشک انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم راه اندازی کنید یا در رستوران ها برای خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و تهیه غذاهای مختلف هم می توانید روی کارایی ن حساب کنید.
این دستگاه 10 عدد سینی žپوشش پلیمری سینی ومقاوم در زنگ زدگی ودمای بالا در ابعاد 70 در 50 سانتی متر دارد که ظرفیت تولیدی در حجم 50 کیلوگرم در هر پارت را برای شما فراهم می‌ کنند. سرعت عمل قابل قبول این محصول در خشک کردن مواد ورودی به آن باعث شده تا در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی با کیفیت آماده فروش در اختیار شما بگذارد. بنابراین یک گزینه ایده آل برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک به صورت خانگی یا در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی متوسط خواهد بود. 

وجود سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم،  سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم  گرادیان حرارتی نیز باعث شده که توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن به صورت کاملا یکنواخت صورت بگیرد.  المنت قدرتمند تعبیه شده روی دستگاه نیز در عین حال که رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می گیرد تازگی و تردی آنها هم را حفظ می کند. به طور خلاصه میوه و سبزی خشک ‌شده توسط این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.



 

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه میوه خشک کن خانگی، برق است و با برق تکفاز و 220 ولت شهری کار می کند. سیستم حرارت دهی آن هم شامل مشعل ایران رادیاتور کاملا اتوماتیک به همراه المنت با توان 2000 وات و یک عدد فن قدرتمند است که به صورت غیر مستقیم عمل کرده و مانع سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده می شود و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ خواهد کرد.دستگاه همچنین دارای پنل کنترل تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان است و žیک تایمر برای خاموش کردن اتوماتیک دستگاه دارد که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع رسانی کرده و دستگاه را خاموش می کند. 
بازدهی و عملکرد این محصول مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی را هم به خوبی پوشش می دهد. وجود محفظه خشک کن نیز با یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم شیشه با دانسیته بالا پوشانده شده و سنسور و رطوبت سنج و ترموستات هم دارد تا میزان مصرف انرژی دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، در پایین تر حد ممکن نگه داشته شود.


 

ویژگی کالا

جنس سینی های دستگاه میوه خشک کن برقی خانگی، ورقه های استیل با پولیش پلیمری مقاوم و ضدضربه است. بدنه دستگاه نیز از ورقه های گالوانیزه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک ساخته شده تا کیفیت و سلامت محصول خروجی آن تضمین شود. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 90 در 75 در 72 سانتی متر است و نزدیک به 70 کیلوگرم هم وزن دارد. برای جابه‌ جایی راحت تر نیز دستگاه مجهز به چرخ است. این محصول دارای درب شیشه ای استیل دوجداره و دستگیره استیل هم هست.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    72*75*90 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    50 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    10 سینی
  • ابعاد سینی
    50*70 سانتی متر
  • جنس سینی
    استیل
  • سوخت مصرفی
  • توان
    2000 وات
  • وزن
    70 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز