اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ اتومات

VN-17332
منبع تغذیه: گاز , برق
جنس بدنه: استیل , قوطی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینگ اتومات

تونل های شیرینگ که از سیستم هوای گرم برای بسته بندی استفاده می کنند ، عملیات شیرینگ خود را با استفاده از فیلم هایی که  قابلیت شیرینگ شدن دارند از جمله PVC ، POF انجام می دهند .جریان هوایی که در داخل تونل  وجود دارد مانع از ایجاد حباب و برامدگی در فیلم های پلاستیکی می شود.
درجه ی حرارت دستگاه , سرعت جریان هوا و سرعت حمل کننده ها (conveyors) همگی توسط سیستم های کنترل کننده مستقل دستگاه تنظیم می شوند.در واقع ویژگی تونل های شیرینگ بدین صورت است که سرعت جریان هوا و درجه حرارتی را که در طول تونل ایجاد می شود با دقت بسیار بالا کنترل می کند.

به موجب سیستم گرمایشی مناسبی که در هر دستگاه تعبیه شده , میزان برق مصرفی دستگاه بسیار پایین بوده و در نتیجه به نوعی هزینه ی عملیات بسته بندی نیز کاهش می یابد . دستگاه شیرینگ پک برای شیرینگ کردن بسته کالاهایی از قبیل قوطی های کنسروی ، بطری های شیشه ای ، بطری های ماء الشعیر , بطری های آب معدنی ، میله های فلزی ، سرامیک ، لوازم منزل و در صنعت کامپیوتر و غیره استفاده می شود.

دستگاه شیرینگ شوتردار با طاقه بازکن اتومات برای بسته بندی و شیرینگ کارتن با چیدمان دستی کاربرد دارد.این دستگاه شیرینگ مجهز به سیستم گرمایش گاز و برق است.نوار کانوایر دستگاه شیرینگ شوتردار اتومات از توری زنجیر دار با طول عمر بالا ساخته شده و دارای اینورتر برای تنظیم سرعت نوار کانوایر است .جنس بدنه دستگاه از رنگ پودری استاتیک ضد خش است.
شرینگ

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • منبع تغذیه
    گاز , برق
  • مکانیزم عملکرد
    پنوماتیک
  • اینورتور
    دارد
  • جنس بدنه
    استیل , قوطی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز