اشتراک گذاری

کباب پز

کباب پز تابشی اتوماتیک زرین عریض 700 سیخ

VN-17406
ابعاد: 2*5.09*1.65 متر
ظرفیت پخت: 700 سیخ در ساعت
اندازه کباب: 53 سانتی متر
سوخت مصرفی: گاز شهری , برق
مصرف گاز: 9/5 متر مکعب در ساعت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کباب پز تابشی اتوماتیک زرین عریض 700 سیخ

کباب پز تابشی اتوماتیک مدل زرین عریض وسیله ای است برای پخت تعداد زیاد کباب بویژه کباب کوبیده و جوجه کباب در هر وعده غذایی که در رستوران ها، تالار ها و آشپز خانه های صنعتی استفاده می گردد. در کباب پز اتوماتیک پخت کباب بصورت مکانیزه انجام شده و نیاز به آشپز جهت پخت و کنترل فرایند پخت کباب نیست. در این دستگاه اپراتور دستگاه، سیخ کباب بر روی قلاب های در قسمت ورودی قرار داده و کبابپز بصورت خودکار سیخ را به داخل دستگاه منتقل گرده و از جلوی مشعل های تابشی عبور می دهد و بعد از پخت کامل، کباب آماده شده بصورت خودکار در سینی خروجی تخلیه می گردد.
کباب پز تابشی اتوماتیک مدل زرین عریض توانایی پخت 700 سیخ کوبیده و یا 300 سیخ جوجه در ساعت را دارد. سرعت بالای پخت و شمارشگر سیخ ها بر روی تابلو هوشمند دستگاه،  برنامه ریزی و مدیریت  امور آشپزخانه در رستوران‌ها، تالار های پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی و .. را آسان تر می نماید.
این کباب پز تابشی بدون دود اتوماتیک به نحوی طراحی و ساخته شده که جهت حرکت سیخ های کباب در هنگام ورود به کباب پز ، خلاف جهت حرکت حرارت می باشد بدین ترتیب که سیخ ها در بخش ورودی دستگاه بر روی قلاب‌های مخصوص قرار گرفته و گوشت خام که دارای درجه حرارت محیط می باشد، در هنگام ورود به کباب پز  وارد داغ ترین نقطه کباب پز میشود و بواسطه انتقال حرارت سریع یک لایه سخت روی کباب تشکیل می گردد. این لایه مانع خروج رطوبت ، تیامین یا ویتامین ب و سایر مواد مغذی و معطر از کباب می گردد.کباب در حین فرآیند پخت وارد نواحی با درجه حرارت پائین تر می گردد و در نتیجه حرارت با یک گرادیان یا شیب حرارتی ثابت و یکنواخت از سطح داغ کباب به داخل آن منتقل شده و موجب پخت کامل یا مغز پخت و یکنواخت کباب می گردد. لذا این روش موجب بالا بودن کیفیت غذایی کباب پخته شده با کباب پز تابشی شیدپخت می شود. و در نهایت کباب های پخته شده بطور اتوماتیک از دستگاه در سینی خروجی تخلیه می گردد.

کباب پز تابشی اتوماتیک وسیله ای است برای پخت تعداد زیاد کباب بویژه کباب کوبیده استفاده میشود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    2*5.09*1.65 متر
  • ظرفیت پخت
    700 سیخ در ساعت
  • اندازه کباب
    53 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری , برق
  • مصرف گاز
    9/5 متر مکعب در ساعت
  • شیر کنترل گاز
    دارد
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پایه
    پروفیل سنگین
  • مکانیزم عملکرد
    اتوماتیک
  • چرخ
    ندارد
  • کاربرد
    جوجه کباب و کباب
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز