اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش رومیزی مدل میترا

VN-17464
ابعاد: 17*20*46 سانتی متر
وزن: 2.5 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش رومیزی مدل میترا

دستگاه سلفون کش ایزیکات مدل میترا برای رول‌های با متراژ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مناسب است. تا عرض سلفون ۴۰ سانتی متر مناسب این دستگاه است. این سلفون کش دارای یک طراحی حرفه ای است که برای مشاغلی همچون رستوران ، قنادی و .... طراحی و تولید گشته است و دارای یک تیغه فلزی مخصوص با دندادنه های ریز می باشد که سلفون را به راحتی پاره می کند.
دستگاه سلفون کش ایزیکات مدل میترا برای افرادی که سلفون های متراژ بالا استفاده می کنند مناسب است و در مشاغلی همچون رستوران و طباخی ، قنادی ، صنایع بسته بندی قارچ ، گوشت ، مرغ و..... که به تعداد زیاد و متوالی از سلفون استفاده می کنند بسیار مناسب است.
از مزایای دستگاه سلفون کش میترا میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 
- عدم استفاده از برق جهت قطع سلفون.
- این محصول از یک تیغه فلزی مخصوص بهره می برد که این تیغه برش دارای ۵ سال گارانتی عملکرد می باشد.
- دارای روکش تیغه برش ، جهت پوشاندن تیغه در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید جهت بالا بردن ایمنی و عدم تماس ناخواسته با تیغه برش
- روش استفاده از سلفون کش ایزیکاتک
کار کردن با سلفون کش ایزیکات بسیار ساده است. سلفون کش ایزیکات را رو به روی خود بگذارید و ظرف را در فاصله کمی از سلفون کش گذاشته و سلفون را به روی ظرف بکشید و سپس سلفون را قطع کنید و باقیمانده سلفون را به ظرف بچسبانید.
دستگاه سلفون کش رومیزی مدل میترا هم اکنون با دو نوع تیغه برش تولید می شود:
تیغه برش فلزی که کارایی فوق العاده ای دارد و سرعت قطع سلفون هنگام تماس با تیغه بسیار بالا می باشد .ولی در صورت تماس دست کاربر با تیغه می تواند موجب اندکی جراحت به دست شود .
تیغه برش پلاستیکی که از لحاظ کیفیت برش کارایی خوبی دارد (ولی سرعت برش پایین تری نسبت به تیغه های فلزی دارد) ولی ایمنی بیشتری برای دست کاربر دارد. توصیه می شود در محیط هایی که کودکان یا افراد مسن وجود دارند از این تیغه برش استفاده شود .در صورت امکان این آپشن به مصرف کننده داده شود که سلفون کش را انتخاب کند با هر دو تیغه و پس از خریداری هر کدام را که خواست خودش روی دستگاه بارگذاری کند.

دستگاه سلفون کش دستی یا رومیزی که از آن در کارگاه های بسته بندی میوه و سبزیجات ،زستوران ، قنادی ، ….. از این دستگاه بهره می برند

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    17*20*46 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    2.5 کیلو گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز