اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب عطاری یک کیلویی با دهنه 12 سانت

VN-17611
ابعاد دستگاه: 12*21*32 سانتی متر
ظرفیت خروجی: 1.2 کیلوگرم در ساعت
دور موتور: 3000 دور در دقیقه
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب عطاری یک کیلویی با دهنه 12 سانت

معمولا از آسیاب عطاری یک کیلویی و آسیاب ادویه جات برای مغازه هایی استفاده می شود که فرد به دنبال یک کارگاه کوچک با بازدهی و سود بالا و در عین حال هزینه های پایینی می باشد. با وجود این دستگاه در منزل یا کارگاه تان می توانید هم هزینه کمتری را بپردازید و هم روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ کیلو از موادتان را پودر کنید.این آسیاب عطاری یک کیلویی برای آن دسته از مشتریانی استفاده می شود که نمی خواهند در کار خودشان هزینه بسیار بالایی نسبت به این کار بدهند، می خواهند در منازل، عطاری ها و بسیاری از کارگاه های خانگی دستگاهی داشته باشند که با وجود سایز کوچک و هزینه کم دارای قدرت بسیار بالا باشد. مثلاً اگر شما یک کارگاه خانگی دارید و می خواهید با این آسیاب عطاری یک کیلویی، سنجد را پودر کنید، لازم نیست دستگاهی را داشته باشید که هزینه های سرسام آور برای شما داشته باشد، با خرید این دستگاه می توانید به صورت روزانه 30 الی 40 کیلو از مواد را خرد و آرد کرده و به مشتری خودتان عرضه کنیدطریقه کار آسیاب عطاری یک کیلویی به صورت زیر هست:اول این که شما پس از راه اندازی دستگاه به سه قانون باید توجه کنید:1- به هیچ عنوان دستگاهتان را به برق های دارای نوسان وصل نکنید. 2- به هیچ عنوان به خاطر داشتن چرخش تیغه بسیار بالا و پروانه ای مانند نگذارید که دستگاهتان خالی بچرخد که باعث شل شدن تیغه و دسته موتوری خودش می شود. 3- به خاطر داشتن بدنه ریخته گری و محکم که در برابر ضربه های مثلاً افتادن از روی میز حساس هست و به هیچ عنوان نگذارید که از روی میز بیفتد.شما با وصل دو شاخه خودتان به برق می توانید برق را به سیستم جریانی خودتان وصل کنید، پس از روشن کردن دستگاه شما یک صدای قدرتمند از دستگاه خودتان می شنوید، مجدداً دستگاه خودتان را خاموش می کنید و با ریختن محصول خودتان و محکم کردن درب آن کلید روشن را فشار می دهید. تا اینجا کار درست کار را انجام داده اید.برق دستگاه باید کاملاً مطمئن باشد و سومین مورد این هست که اگر شما دستگاه خودتان را به شیوه صحیح و طریقه درست استفاده کنید یعنی طریقه کار آسیاب عطاری یک کیلویی را درست انجام دهید می توانید تا سالیان سال خیال خودتان را از بابت دستگاه راحت کنید. 
توجه: بعضی از مشتریان ما باید کاملاً دقت داشته باشند که پس از روشن بودن به هیچ عنوان موادی داخل دستگاه نریزند، چون باعث هدر رفتن مواد خودشان و خراب شدن دستگاه می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    12*21*32 سانتی متر
  • ظرفیت خروجی
    1.2 کیلوگرم در ساعت
  • دور موتور
    3000 دور در دقیقه
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس تیغه
    استیل
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محمد صادقی / 30 آذر 1399
سلام این آسیاب میتواند سنجد رو با هسته اسیاب کنه؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 17:27

سلام.این دستگاه رو موجود نداریم ولی مدل مناسب برای آسیاب هسته سنجد مدل 20591 را پیشنهاد میکنم

محسن کریمی / 18 مهر 1399
,با سلام جسارتا این دستگاه میتونه گندم و جو رو آسیاب کنه
پاسخ
ویترین نت / 22 مهر 1399 12:02

سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
بله این دستگاه توان این کار رو دارد

ولی توصیه ما به شما استفاده از دستگاه های پین میل هست زیرا گندم و جو مثل دارچین و امثالهم نیستند و باید کاملا ریز شوند تا دور ریز کمتری داشته باشند

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز