اشتراک گذاری

سمپاش فوگر

سمپاش فوگر دستی ULV تکفاز سرد مدلH5

VN-18178
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش فوگر دستی ULV تکفاز سرد مدلH5

سم‌پاش دستی ULV تکفاز H۵

سم ماده ای است که منشا گیاهی داشته و با نفوذ به مقدار مشخص در داخل بافت های بدن باعث از کار افتادن یا توقف فعالیت های بدن انسان یا هر موجود زنده ی دیگری می گردد.سم پاش وسیله ای است که این مواد شیمیایی را در کاربردها، کاربری ها و مقیاس های مختلف اسپری می کند تا علاوه بر سرعت بخشیدن به عملیات پاشش سم باعث صرفه جویی و پخش بهتر سم در محل موردنظر گردند.ویژگی سمپاش ایده آل دارای ظرفیت و قدرت مناسبی باشد. قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد. فشار پاشش در حین عملیات یکسان بود و سم را به صورت یکنواخت پخش نماید.در مدل های دستی دارای تلمبه با عملکرد عالی و در مدل های موتوری دارای موتوری با قدرت مناسب باشدکاربرد سمپاش مراقبت از کودها و  از بین بردن آفات، بیماری ها و جلوگیری از شیوع آن ها و سم پاشی درخت ها، درختچه ها، خانه ها، گلخانه ها، مزارع و غیره حشره کشی و کشتن قارچ ها و کنترل علف های هرز و جلوگیری از گسترش آن ها میباشد

پخش ذرات

دستگاه های سمپاشی ULV
سمپاش های ULV یا مه پاش های سرد از حجم بالای هوا در فشار پایین برای تبدیل مایع به ذرات معلق استفاده می کنند. این سمپاش ها توانایی ایجاد قطراتی به اندازه ۱۵۰-۱ میکرومتر را دارند. از سمپاش های ULV می توان برای پاشش سموم کشاورزی، علف کش ها، قارچ کش ها، استریل کننده ها و ضد عفونی کننده ها استفاده نمود.
مشخصات

موتور الکتریکی تک فاز ۲۰۰۰وات

مخزن پلی اتیلن ۵ لیتری

تعداد نازل یک عدد

قطر ذرات خروجی ۲۰تا۵۰ میکرون

دبی خروجی۰تا۳۵۰میلی لیتر در دقیقه

طول پاشش حداقل ۳متر

قابلیت تنظیم دبی خروجی

سبک و قابل حمل

کاربری آسان

کاربرد

مناسب برای سمپاشی فضاهای بسته از جمله گلخانه ها

ضدعفونی بیمارستان ها، امکان عمومی

ضد عفونی دامداری و مرغداری ها

صرفه جویی در مصرف

منظور از کلمه (ULTRA LOW VOLUME) حجم کم مایع مورد نیاز بوده و به شما این امکان را می‌دهد که همه آفت‌‌ها را به راحتی و آسان از بین ببرید. سایز قطره‌های ایجاد شده به اندازه‌ای کم است که نیاز به محلول را به حداقل می‌رساند.

سبک و قابل حمل

وزن دستگاه ۶ کیلوگرم به‌صورت خالی است و می‌توان آن را به‌راحتی جابه‌جا کرد و در این حالت شما می‌توانید زیر سطوح یا حتی لباس افراد را نیز ضدعفونی کنید. اندازه مخزن مواد نیز ۵ لیتر بوده با توجه به وزن کم و اندازه فشرده آن، برای استفاده‌های خصوصی و تجاری بسیار مناسب طراحی شده است.

کاربردها و مصرف

سمپاش‌های ULV برای کاربردهای مختلف و متنوعی می‌توانند استفاده شوند. از جمله این کاربردها می‌توان به سم‌پاشی گلخانه، کنترل آفات، کنترل پشه، ملخ و مگس، کنترل جمعیت پرنده‌ها، کاربردهای کشاورزی مانند انبارهای غلات، موارد ضد عفونی مانند ضدعفونی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها، اماکن دامداری مانند گاوداری یا مرغداری، کنترل قارچ‌های سطحی و نیز استریل کردن سطوح اشاره کرد. استفاده از سمپاش‌های ULV در کشاورزی و باغبانی باعث می‌شود تا میزان استفاده از سموم کاهش پیدا کند و میوه‌ای سالم‌تر و عاری از سم تولید شود.

سم‌پاش دستی ULV تکفاز H۵ مناسب برای استفاده در گلخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، ضد عفونی خانگی، رستوران‌ها و اماکن عرضه غذا، مراکز تولیدی لبنیات، مرغداری‌ها، گاوداری‌ها، انبارهای مختلف است. محلول پاش مدل H۵ یکی از بهترین دستگاه‌های مه‌پاشی است که در حال حاضر در دسترس بوده و همچنین دارای موتور ۲۰۰۰ وات در ولتاژ ۲۲۰ ولت قابل راه اندازی است.

مه‌پاش سرد دشمن کرونا

با ظهور بیماری کرونا و مشکلات ایجاد شده برای سلامتی مردم، کارکنان ادارات و فعالیت شرکت‌ها، مسئله‌ی مبارزه با بیماری کرونا و ضدعفونی سریع و موثر یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مدیران است. با توجه به انتقال سریع این بیماری و ماندگاری بالا روی سطوح و هوا، ضدعفونی روزمره محیط یکی از راه‌های بسیار مهم در جلوگیری از سرایت کرونا است. استفاده از مه‌پاش سرد یکی از روش‌های جدید در ضدعفونی و سمپاشی است. دستگاه مه‌پاش سرد مواد ضدعفونی را با فشار هوا مخلوط کرده و با فشار بالای هوا و مایع باعث تبدیل مایع به قطره‌های بسیار ریز می‌گردد که بیشترین تاثیر را در ضدعفونی سطوح دارد. همچنین این سایز قطره سبب شده تا ذرات ایجاد شده در هوا معلق مانده و هوا نیز ضدعفونی شود.

نحوه استفاده

هنگام استفاده، اپراتور می‌بایست به طور حتم و قطعی از لباس و ماسک مناسب استفاده کند. مواد ضدعفونی به‌طور مخصوص به‌صورت قطره‌های بسیار ریز برای مجاری تنفسی بسیار مضرر است و از محل مورد ضدعفونی تا حداقل ۱ ساعت استفاده نگردد. خاصیت این روش در این است که ذرات سم به علت سبکی و معلق بودن به‌راحتی در فضا حرکت کرده و سم به تمام قسمت‌هایی که امکان دسترسی به آنها میسر نیست نفوذ کرده و در تمام نقاط سمپاشی به صورت یکسان صورت می‌گیرد.

عملکرد سم‌پاش دستی

عملکرد فوگر به این صورت است که مواد را توسط فشار موتور جت پلاس  پشت دستگاه و روغن مخصوص به قطره‌‌های ریز از ۲۰ تا ۵۰ میکرون تبدیل می‌کند و به صورت ابر متراکم (مه) در می‌آورد و  باعث ایجاد صرفه جویی بسیار زیاد در مقدار مواد مصرفی، میزان آب مصرفی، زمان سم‌پاشی و نیروی کار می‌شود و مه ایجاد شده حاوی یک دوز مناسب  از مواد موثر بوده که با  ایجاد  یک پوشش یکنواخت و توزیع یکسان و بهینه سم باعث نفوذ به تمامی سطوح درون پوشش گیاه شده یا به مکان‌های غیر قابل دسترس نفوذ می‌کند.

نگاه کلی

مه‌پاش سرد به روش ULV یا فاگر سرد یک روش جدید و عالی سم‌پاشی است. این روش کاربردهای گوناگونی دارد که یکی از کاربردهای مهم این نوع سمپاش با گسترش ویروس کرونا در سطح جهان ضدعفونی است. این دستگاه با استفاده از فشار هوا و ایجاد قطرات ریز از مایع مورد استفاده، سبب معلق ماندن مایع ضدعفونی در هوا می‌شود. وجود قطرات بسیار ریز در هوا باعث ایجاد مه رقیق در فضای محیط مورد استفاده می‌گردد که سبب ضد عفونی هوای محیط می‌شود. پس از سم‌پاشی و ایجاد مه رقیق در محیط با دستگاه مه‌پاش سرد ULV، حالا وقت آن رسیده است تا اجازه دهیم مه ایجاد شده روی سطوح ته نشین شده و سطوح را نیز ضدعفونی کند. محلول انتخابی شما می‌تواند از طریق قطره‌های آئروسل هم در مناطق مرطوب و هم خشک در محیط مورد نظرتان به اندازه ۳ متر پاشیده شود. به این ترتیب می‌توانید به لطف توانایی پاشش در قوس ۲۷۰ درجه، تمام سطوح و همچنین هوا را مه زده و ضد عفونی کنید .

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    1 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
سینا سلیمانی / 3 مهر 1401
با سلام گلخانه دارم درگیره کنه شدم میخواستم ببینم بهتر از روش سمپاشی با سمپاشا گلخانه ای جواب میگیریم سفارش بدم
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز