اشتراک گذاری

انواع تریلی و تانکر

بیل لودری 3 جک 475

VN-18646
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

115,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

115,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیل لودری 3 جک 475

کاربرد و کارایی

بیل لودری ۳ جک ۴۷۵ (آهن آلات)، درواقع یکی از پرکاربرد ترین ادوات متصل شونده به تراکتور یا بکهو لودر است که در صنایع کشاورزی، دامپروری و راهسازی و برای مصارف ساختمانی و عمرانی به‌کار گرفته می‌شود. این دستگاه قابلیت نصب بر روی انواع تراکتورها اعم از تمام مدل های مسی فرگوسن، نیوهلند، رومانی و غیره را دارد، اما بهترین بازدهی را با نصب روی تراکتورهای 475 از خود نشان می‌دهد. این فرانت لودر به دلیل دارا بودن ناخن هایی از جنس فولاد فورچ شده ضد سایش و طراحی ویژه پشت باکت آن، قدرت کندمان بسیار بالایی دارد و می توانید از آن برای جابجایی خاک ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندق ها، خاکریزی اطراف لوله‌ های کارگذاشته شده در کانال ها، بار کردن کامیون ها، حمل بتن به محل قالب‌ ها و حتی بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی استفاده کنید.
ماشین آلات کشاورزی و راه سازی مذکور همچنین دارای باکت قابل تعویض در انواع باکت مختلف باکت ۴ کاره، باکت سیلوتراش، باکت میکسر بتن، باکت سنگ جمع کن یا باکت علوفه گیر، برف روب، خاک صاف کن، لیفتراک تراکتوری و غیره است. بنابراین به راحتی می‌ تواند در زمین های کشاورزی، دامداری ها، عملیات راه سازی ، معادن و ... به کار گرفته شود. ضمن اینکه این دستگاه امکان رسیدن به حداکثر ارتفاع بارگیری (حدود 3 متر) و حداکثر دسترسی در حداکثر ارتفاع 150 سانتی متری را هم برای شما فراهم می کند. 

ماهیت دستگاه

قطعات اصلی این دستگاه شامل تیغه، سه عدد جک، ناخن، کلنگ، گوشه و پوزه، چهار شاخه و ... هستند. این بیل لودری تک دیفرانسیل است و یک سیستم سه جکه تک فشار 6 سیلندره با پمپ ۶ پیستونی دارد. به دلیل استفاده از 3 جک هیدرولیکی دوطرفه تعادل کامل بیل هنگام بارگیری تضمین می شود. بیل لودری ۳ جک ۴۷۵، همچنین دو تکیه گاه برای نشیمنگاه بیل دارد که باعث شده تا کار با آن را بسیار راحت و امن باشد. فیتینگ کامل (لقی در حد صفر) کلیه پین های جنس ck45 (فولاد برشی) دستگاه نیز طول عمر بالا و کاربری قدرتمندی به آن داده است. برای باز و بست سریع باکت تنها یک نفر لازم است و انجام این کار تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد تا در روند انجام کارهای مختلف عمرانی و ساختمانی و ... وقفه جدی ای به وجود نیاید. وجود یک شیار مارپیچی بر روی پین ها هم به اوپراتور کمک می کند تا گریس کاری محل اتصالات را دقیق تر انجام بدهد عرض تیغه این بیل لودری 55 سانتی متر و  طول آن هم 200 سانتی متر است. همچنین عرض باکت دستگاه 135 سانتی متر و حجم آن هم حدودا 330 لیتر است.

ویژگی کالا

در ساخت این بیل لودری از ورق های آلیاژی آهن آلات با کیفیت و شناسنامه دار استفاده شده است که مقاومت قابل قبولی در برابر عوامل آسیب زننده دارند. فرانت لودر مذکور همراه با کلیه متعلقات  و قطعاتی مثل شاسی، شیر و لیور، شیلنگ و پیچ و مهره عرضه می شود. جنس شیلنگ های دستگاه نیز از بهترین مواد با قابلیت تحمل ۳۳۰ بار فشار کاری هستند که دو لایه الیاف فلزی هم دارند. در ضمن کلیه شیلنگ های لودر در شرکت بست می خورند و به هیچ عنوان نشتی روغن نخواهند داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز