اشتراک گذاری

علف زن

علف زن پشتی 4 زمانه هوندا دیزاین مدل ۴۰۳۵ -کد محصول ۱۱۰۶۰۰۰۰

VN-18723
نوع علفزن: دوشی
حجم موتور: 36 سی سی
نوع سوخت مصرفی: روغن , بنزین
جنس تیغه: فولاد آبکاری
گنجایش باک: 0.7 لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات علف زن پشتی 4 زمانه هوندا دیزاین مدل ۴۰۳۵ -کد محصول ۱۱۰۶۰۰۰۰

کاربرد و کارایی
علف زن پشتی 4 زمانه هوندا دیزاین، درواقع یک داس موتوری و یکی از پرکاربرترین ابزارهای کشاورزی و باغداری محسوب می شود که کابردش تراشیدن و هرس کردن علف ها است. این دستگاه برای طیف وسیعی از کارهای باغبانی، کشاورزی و جنگلداری مناسب است و به راحتی می تواند در زمین های شیب دار نیز برای برش و کوتاه کردن گیاهان به کار گرفته شود. هچنین بالا بودن دور موتور این علف تراش و  تیغه های فولادی با دوام و باکیفیت بالای آن باعث شده تا دستگاه مذکور یک یار کمکی فوق العاده در انجام پروژه های سنگین و زدن علف های ضخیم یا چمن های با حجم بالا باشد. مخصوصا در مناطق محدود و مکان هایی که امکان استفاده از چمن زن وجود ندارد.
این علف زن کوله ای بسیار راحت و خوش دست است و وزن متعادل دستگاه، آن را به گزینه ای ایده آل برای انجام وظایف طولانی و فعالیت های پرفشار در فضا های زراعی تبدیل کرده است. این دستگاه داری یک کوله پشتی راحت برای حرکت مناسب اپراتور است و برای به حداقل رساندن فشار روی اپراتور مجهز به بندهای چرمی نرم و پهن قابل تنظیم است. دسته های دو چرخه ای دستگاه نیز حمل آسان  واستفاده راحت تر و بدون خستگی از آن راتضمین می کنند. علف زن مذکور سرعت عمل بی نظیری هم در درو کردن محصولات و برش و اصلاح گیاهان دارد و می توانید از آن برای درو کردن محصولاتی مثل گندم، جو، برنج، یونجه، ذرت و سایر گیاهان علوفه ای هم استفاده کنید.
 
ماهیت دستگاه
علف تراش ها معمولا از 3 قسمت اصلی تشکیل شده اند: موتور علفزن، میله یا بخش انتقال نیرو به گیربکس و گیربکس. علف زن پشتی 4 زمانه نیز به یک موتور 4 زمانه هوندا GX35 مجهز است و گیربکسی سنگین و با طول عمر بالا و دندانه های مارپیچی دارد. حجم موتور دستگاه 36 سی سی و دور موتور آن هم 10000 دور در دقیقه است. نوع عملکرد موتور دستگاه نیز چهار زمانه و نوع سوخت مصرفی آن هم بنزین و روغن است. البته در مدل های جدیدتر علف زن ها از باتری به جای موتور بنزینی استفاده می شود. این دستگاه دارای یک مخزن یا باک سوخت با گنجایش 0.7 لیتر است. استارت هندلی این علف زن نیز، استارت خوردن راحت و سریع دستگاه را تضمین می کند و باعث شده تاعملکردی نرم تر، دود و صدای کمتری داشته باشد.
در مدل های دوشی معمولا داخل میله انتقال نیرو از موتور به گیربکس یک شفت مستقیم جایگذاری می شود که نیرو را به کمک سیستم کلاچ گریز از مرکز از موتور دریافت و در انتهای خود آن را به گیربکس انتقال می دهد. در شفت ورودی و خروجی دستگاه نیز بلبرینگ های دوگانه تعبیه شده است تا ضریب اطمینان در حین کار بالاتر برود. همچنین طراحی مدرن آب بند شفت خروجی عملیات روغنکاری بلبرینگ ها را تسهیل کرده است.
 
ویژگی کالا
 
علف زن پشتی 4 زمانه هوندا دیزاین، برای حداکثر راحتی اپراتور دارای یک محافظ پشت با یک پشتی بلند است. تعادل فوق العاده و لرزش کم علف تراش به دلیل دارا بودن سیستم پشتیبانی موتور با سه فنر ارتعاش گیر نیز باعث شده تاکنترل آن برای اپراتور بسیار راحت باشد. جنس تیغه های دستگاه از فولاد آبکاری است و  قابلیت نصب تیغه های مختلف هم دارد. علف زن مذکور هد نخ نایلونی هم دارد و دارای کیسه ابزار دستی برای قرار دادن لوازم مورد نیاز در حین کار است.  وزن دستگاه نیز تنها 7 کیلوگرم است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع علفزن
    دوشی
  • نوع موتور
    4 زمانه، هوا خنک
  • حجم موتور
    36 سی سی
  • دور موتور
    10000 دور در دقیقه
  • نوع سوخت مصرفی
    روغن , بنزین
  • نوع عملکرد
    چهار زمانه
  • جنس تیغه
    فولاد آبکاری
  • قابلیت نصب تیغه های مختلف
    دارد
  • گنجایش باک
    0.7 لیتر
  • نوع استارت
    هندلی
  • هد نخ نایلونی
    دارد
  • وزن
    7 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز