اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

خشک کن تک کابین مدل 19474

VN-19474
ظرفیت دستگاه: 150 کیلوگرم در هر پارت
توان: 500 وات
سوخت مصرفی: گازوئیل , گاز , برق
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 37 سینی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خشک کن تک کابین مدل 19474

کاربرد و کارایی

دستگاه خشک کن تک کابین مدل 19474، یک تجهیرات فراوری صنایع غذایی است که برای محیط های کوچک خانگی و کارگاهی طراحی شده و قابلیت خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی ‌جات اعم از سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه و حتی گوشت یا انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا را دارد. این محصول همچنین راه اندازی خط تولید لواشک از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه در حجم متوسط را هم برای شما ممکن می کند. درضمن امکان خشک کردن گوجه ، کدو حلوایی ، پیاز و سیر مورد نیاز در پخت غذاهای مختلف را هم به شما می دهد و کاربری رستورانی هم دارد.

این دستگاه سرعت عمل بسیار بالایی در خشک کردن مواد ورودی دارد و 37 عدد سینی در ابعاد 72 در 72 سانتی متر، به شما اجازه می دهد تا به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در حجمی معادل 150 کیلوگرم در هر پارت خشک کنید و در مدت زمان کمی، تناژ بالایی محصول خروجی با کیفیت برای فروش داشته باشید. کاربری اصلی این دستگاه استفاده در خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی است. این دستگاه دارای سانتریفیوژ برای ایجاد سیکل بسته و دو فن قدرتمند 60 سانتی است که رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می گیرد و در عین حال تازگی و تردی آنها از بین نمی برد. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.



 

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی تک کابین، می تواند برق، گازوئیل یا گاز باشد. برق مصرفی دستگاه تکفاز است و با برق 220 ولت شهری کار می کند. سیستم حرارتی آن از یک مشعل و المنت با توان 500 وات تشکیل شده که حرارت دهی را به صورت غیر مستقیم انجام می دهد تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده جلوگیری شده و خواص مواد خوراکی نهایی کاملا حفظ شود. دستگاه همچنین مجهز به یک سیستم خروج رطوبت و کوره فولادی با ضخامت 3 میلیمتر با عملکرد رادیاتوری است و یک هیتر گازسوز با موتور گردش هوا و موتور رطوبت گیر هم دارد که تضمین می کند رطوبت موجود در مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها به طور کامل گرفته شده و کاملا خشک شوند.

کابین متوسط با اتاق شاسی بندی شده فولادی دستگاه نیز دارای سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای داغ است و از سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و هوای پاک و فیلتر شده برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات استفاده می کند تا کیفیت و سلامت محصول خروجی آن کاملا حفظ شود. ضمن اینکه یک عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا، مصرف انرژی آن را پایین نگه می دارد. این دستگاه مصارف صنعتی و کارگاهی برای حجم تولیدی متوسط دارد.



 

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی تک کابین مذکور، از ورق های گالوانیزه مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک است و سینی های آن هم از ورقه‌های پلی اتیلن کار شده اند که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را تقریبا صفر می کند. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 220 در 130 در 200 سانتی متر است و برای جابه‌ جایی راحت تر مجهز به چرخ است. دستگاه مذکور همچنین دارای رطوبت سنج و سنسور و ترموستات نیز هست.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    2*1.3*2.2 متر
  • ظرفیت دستگاه
    150 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    37 سینی
  • ابعاد سینی
    72*72 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گازوئیل , گاز , برق
  • توان
    500 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس عایق
    عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز