اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

خشک کن 3 کابین مدل 19475

VN-19475
ظرفیت دستگاه: 450 کیلوگرم در هر پارت
سوخت مصرفی: گازوئیل , گاز , برق
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 111 سینی
ابعاد سینی: 72*72 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خشک کن 3 کابین مدل 19475

کاربرد و کارایی
 
دستگاه خشک کن سه کابین مدل 19475، یک میوه خشک کن صنعتی با بالاترین راندمان حجمی  و انرژی در بین تجهیرات فراوری صنایع غذایی محسوب می شود که برای خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی ‌جات اعم از سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه در تناژ بالا استفاده می شود. وجود 111 عدد سینی در ابعاد 72 در 72 سانتی متر، باعث شده تا این دستگاه با صرف زمان حداقلی بیشترین میزان میزان میوه خشک را برای شما تولید کند. درواقع توسط این خشک کن می توانید در هرنوبت استفاده به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در تناژ بالای حدود نیم تن یا 450 کیلوگرم خشک کنید. کاربری اصلی محصول مذکور در کسب و کارها و تولیدی های بزرگ و کارگاه هایی با حجم کاری بالاست و بهترین گزینه برای استفاده در خطوط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در مغازه یا کارگاه های بزرگ و همچنین در سوله های صنعتی با متراژ بالا خواهد بود.
خشک کن سه کابینه مدل 19475 همچنین امکان تولید لواشک از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه را هم به شما می دهد. علاوه بر اینها می توانید برای خشک کردن انواع سبزیجات غیربرگی مورد استفاده در غذاهای مختلف مانند گوجه، سیب زمینی، پیاز، کدو حلوایی، بادمجان، قارچ و ... هم از ان استفاده کنید. محصول مذکور مجهز به سانتریفیوژ برای ایجاد سیکل بسته و 4 عدد موتور گردش هوای قدرتمند 60 سانتی و موتور رطوبت گیر است که رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل گرفته و در عین حال تازگی و تردی آنها را حفظ می کند. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار لوکس بوده و زیبایی، طعم، رنگ و بوی عالی دارند و حتی یک درصد از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی آنها از بین نرفته و از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.

 


 
ماهیت دستگاه
 
انرژی مصرفی این دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی سه کابین، می تواند گازوئیل، گاز یا برق باشد. برق مصرفی دستگاه هم تکفاز و سه فاز است و با ولتاژ 220 شهری کار می کند. سیستم حرارتی دستگاه نیز از یک مشعل گازی با قدرت 8000 کالری و المنت قدرتمند تشکیل شده که حرارت دهی را به صورت غیر مستقیم انجام می دهند. نحوه حرارت دهی به صورت غیر مستقیم با هوای گرم از سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده جلوگیری می کند و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ خواهد کرد. دستگاه همچنین مجهز به سیستم خروج رطوبت و کوره فولادی با ضخامت 3 میلیمتر با عملکرد رادیاتوری هم هست و هیتر گازسوز با موتور گردش هوا و موتور رطوبت گیر هم روی ان تعبیه شده اند تا رطوبت موجود در مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها به طور کامل گرفته شده و کاملا خشک شوند.
کابین های دستگاه نیز یک اتاق شاسی بندی شده فولادی هستند که سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای داغ روی آنها نصب شده و شما امکان مشاهده لحظه به لحظه کابین ها را هم خواهید داشت تا روند خشک شدن میوه ها و سبزیجات، و  کیفیت و سلامت محصول خروجی را کنترل کنید. دستگاه همچنبن دارای برنامه مدیریت مصرف انرژی است و یک عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا هم دارد که مصرف برق آن را پایین نگه می دارد. درضمن سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند دستگاه از هوای پاک و فیلتر شده برای خشک کردن میوه ها استفاده می کنند و شما امکان نصب سیستم نور مادون قرمز روی آن را هم خواهید داشت. 


 
ویژگی کالا
 
بدنه دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی سه کابین مذکور، از ورقه های گالوانیزه مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک ساخته شده که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را محدود می کند. سینی ها دستگاه نیز با رنگ پلیمری شبه تفلون پوشیده شده اند که نظافت دستگاه را بسیار آسان می کند و رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری ممکن کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 360 در 102 در 230 سانتی متر است و وجود چرخ های دایکست 15 سانتی جابه‌ جایی آن را تسهیل کرده است. دستگاه مذکور همچنین دارای رطوبت سنج و سنسور و ترموستات نیز هست.
 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    2.3*1.02*3.6 متر
  • ظرفیت دستگاه
    450 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    111 سینی
  • ابعاد سینی
    72*72 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گازوئیل , گاز , برق
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • تعداد فن
    4
  • ولتاژ
    220 ولت
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • جنس عایق
    عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز