اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن 12 سینی برقی

VN-19611
5 (از 1 نظر)
ظرفیت دستگاه: 20 کیلوگرم در هر پارت
توان: 1000 وات
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 12 سینی
ابعاد سینی: 48*32 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

15,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

15,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن 12 سینی برقی

کاربرد و کارایی

این دستگاه میوه خشک کن صنعتی، یک تجهیرات فراوری صنایع غذایی برای مصارف کارگاهی و فروشگاهی است و امکان خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه ها و سبزیجات، ادویه ها، سبزی‌های معطر، گل‌های تزئینی، گیاهان دارویی، و حتی گوشت و غلات یا جلبک و انواع جوانه را به شما می دهد. به وسیله خشک کن مذکور می توانید  میوه و صیفی‌جاتی مختلف از جمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه و حتی گوشت یا انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا را با دقت و کیفیت بالا خشک کنید.

دستگاه مذکور ظرفیت قابل قبولی برای پوشش مشاغل خانگی دارد و وجود 12 عدد سینی در ابعاد 48 در 32 سانتی متر، این امکان را به شما می دهد که به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در حجم بالایی خشک کرده و در مدت زمان کمی، چیزی معادل 20 کیلوگرم محصول خروجی با کیفیت برای فروش آماده کنید. بنابراین یک گزینه مطلوب برای راه اندازی مشاغل خانگی شامل خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی خواهد بود.
از این محصول می توانید برای تولید لواشک در حجم بالا از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم استفاده کنید یا در رستوران ها برای خشک کردن گوجه ، کدو حلوایی ، پیاز و سیر برای غذاهای مختلف روی آن حساب کنید. این دستگاه مجهز به فن رطوبت گیر قدرتمند 60سانتی است که رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می‌ گیرد اما تازگی و تردی آنها را از بین نمی برد. به همین دلیل هم میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار لوکس و دارای طعم و بو و رنگ عالی هستند و حتی یک درصد از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی خود را از دست نمی دهند و از هرگونه میکروب و باکتری عاری خواهند بود.

دستگاه میوه خشک کن 12 سینی برقی

ماهیت دستگاه

منبع تغذیه این دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی، برق است و با برق تکفاز با ولتاژ 220 ولت شهری کار می کند. سیستم حرارتی دستگاه نیز از یک مشعل گازی و المنت قدرتمند تشکیل شده که حرارت دهی به صورت غیر مستقیم را ممکن کرده اند. حرارت دهی به صورت غیر مستقیم با هوای گرم از سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده جلوگیری می کند و خواص مواد خوراکی نهایی تهیه شده توسط این روش کاملا محفوظ می ماند. درضمن دستگاه دارای سنسور و ترموستات تنظیم دما و رطوبت سنج هم هست تا رطوبت موجود در مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها به طور کامل گرفته شده و کاملا خشک شوند.
روی کابین دستگاه نیز سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای داغ در فضای کابین کار گذاشته شده و از هوای پاک و فیلتر شده برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات استفاده می شود تا کیفیت و سلامت محصول خروجی آن را تضمین شده باشد. کابین دستگاه چراغ داخلی و شیشه درب سایز بزرگ برای رویت محصول هم دارد. درضمن توان   1000 وات است و یک تایمر هم برای کنترل زمان رطوبت گیری از محصولات مختلف دارد

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی مذکور، از ورقه های گالوانیزه مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است و سینی های آن هم از ورقه های مشبک فلزی ساخته شده اند که مانع رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی مضر است. همچنین برای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی بدنه و کابین دستگاه با عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا پوشانده شده و ترموستات اتوماتیک برای تنظیم دما هم دارد. نظافت آسان  نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 110 در 52 در 52 سانتی متر است و برای جابه ‌جایی راحت تر مجهز به چرخ است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    52*52*110 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    20 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    12 سینی
  • ابعاد سینی
    48*32 سانتی متر
  • تایمر
    دارد
  • جنس سینی
    مشبک فلزی
  • توان
    1000 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • جنس عایق
    عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محمد حسین سالاری / 6 فروردین 1400
سلام این دستگاه رطوبت سنج دارد ؟ یا اینکه میشه نصب کرد ؟ و اینکه اتومات هست یا دستی ؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 13:00

سلام.خیر ولی میتونید روش نصب کنید - اتومات هست

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز