اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰ کشو استیل پرو صنعتی

VN-20262
2.5 (از 2 نظر)
ظرفیت دستگاه: 150 کیلوگرم در هر پارت
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 30 سینی
ابعاد سینی: 60*80 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

49,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

49,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن ۳۰ کشو استیل پرو صنعتی

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 30 کشو استیل پرو  یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ ها در خطوط  فراوری صنایع غذایی محسوب می شود. این دستگاه قابلیت خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه را دارد. این دستگاه دارای ۳۰ سینی با قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزیجات، گیاهان دارویی و ... است. یعنی سرعت عمل بالایی دارد و می تواند در مدت زمان کوتاهی حجم قابل قبولی محصول خروجی با کیفیت به شما تحویل بدهد. پس به راحتی می توانید از آن برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در مغازه یا کارگاه های کوچک و متوسط استفاده کنید.

همچنین می توانید این خشک‌ کن صنعتی را برای تولید لواشک از انواع میوه اعم از  آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه به کار بگیرید یا در رستوران ها کار خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر را برای غذاهای مختلف با آن انجام بدهید. دستگاه میوه خشک کن صنعتی 30 سینی گازی، به سه فن رطوبت گیر قوی مجهز است و به خوبی می تواند رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل بگیرد و تازگی و تردی آنها را حفظ کند. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار با کیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.

تعداد 30 سینی در ابعاد 80 در 60 سانتی متر، این امکان را به شما می دهد که به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در حجم زیاد خشک کنید. سینی ها یا طبقات دستگاه های میوه یا سبزی خشک کن، ممکن است به ‌صورت کلی روی هم سوار شده باشند یا کشویی و جداگانه در دستگاه قرار گرفته باشند تا به شما اجازه چینش میوه های مختلف به صورت همزمان را بدهند. در سیستم طبقات کشویی شما امکان کنترل هوا و ورود گرما در میوه خشک ‌کن برای هر طبقه را به صورت انحصاری خواهید داشت.



 

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی دستگاه میوه خشک کن صنعتی 30 سینی گازی، گاز است و یک هیتر گازسوز با 3 موتور گردش هوا و 2 موتور رطوبت گیر دارد. درواقع سیستم تولید گرمای میوه خشک کن صنعتی  مذکور از تعدادی دمنده برای برای خشک کردن انواع میوه و سبزی استفاده می کند و به کمک گردش هوا و استفاده از روش هوای داغ رطوبت موجود در این مواد خوراکی را به طور کامل گرفته و آن‌ها را خشک می کند.

این دستگاه مصارف صنعتی و کارگاهی دارد و ظرفیت دستگاه نیز 150 کیلوگرم در هر پارت است. میوه خشک کن صنعتی مذکور علاوه بر یک مشعل ایران رادیاتور اتوماتیک و هوشمند دارای تابلو و تابلو برق کنترلی دیجیتال و قابلیت نصب سیستم نور مادون قرمز و سیستم کنترل از راه دور هم هست. سیستم حفاظتی کنترل کابین و امکان خاموشی خودکار بر اساس برنامه ریزی دستگاه نیز تضمین می کند تا محصول خروجی آن کاملا خشک‌شده و نه سوخته باشد.

 

ویژگی کالا

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 30 سینی گازی بدنه‌ ای مقاوم و ضدضربه از جنس تمام استیل با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک دارد و به رطوبت سنج و ترموستات هم مجهز است. نظافت و شستشوی دستگاه نیز بسیار آسان و در کل کار با آن برای هر اوپراتور تازه کاری هم ممکن است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 140 در 75 در 220 سانتی متر است و برای جابه‌جایی راحت ‌تر مجهز به چرخ است. این میوه خشک کن گازی همچنین به یک سیستم سیرکولاسیون و گردش هوا مجهز است تا روند تولید گرما در یک نقطه از نظر طولی و عرضی و عمودی، به صورت کاملا یکدست و یکنواخت کنترل شود و میوه و سبزی خشک را در بهترین وضعیت ممکنه به خروجی تحویل بدهد.


 

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    220*75*140 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    150 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    30 سینی
  • ابعاد سینی
    60*80 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • تعداد فن
    3
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
نظرات خریداران 3 نظر
نظرات خریداران
زهرا حقیقت / 3 اسفند 1399 09:15
بسته بندی کاملا از بین رفته بود موقع تحویل هزینه باربری خیلی بالا بود تخفیفاتی که مشاور اعلام کرده بود و قلدادن رو پیگیری نکردن فیلم اموزشی با مدل دستگاه من مغایرت داشت
رضا یگانه / 30 بهمن 1399 08:17
میوه را خیلی دیر خشک میکنه و بجای 8 ساعت میوه را 24 ساعته خشک میکند و رطوبت دستگاه قابل تنظیم نیست و خروجی دستگاه خوب نیست سینی های دستگاه مناسب نیستن پشتیبانی اموزشی برای راه اندازی دستگاه ارایه ندادن
زهرا احمدزاده / 25 بهمن 1399 11:31
دستگاه را که گرفتم شمعش روشن نمیشد و خراب بود و سرویسکار برابشان ارسال نشده است دفترچه نسبت به اموزش دستگاه راهنمایی نکرده است دسته دستگاه له شده موقع تحویل
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
خسرو سقط فروش / 24 آبان 1400
سلام وقت بخیر منو همسرم دنبال شغل خانگی هستیم سوالم اینه آیا این کار بازار فروش داره ؟نحوه آموزش به چه صورت هست ؟شرایط فروش اقساطی هم دارید ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ممنون
پاسخ
ویترین نت / 25 آبان 1400 09:36

سلام.لطفا برای اطلاع از شرایط اقساط و نحوه خرید  با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.


02191001170 _ 09921603901

كاوه اعنگري / 14 بهمن 1399
با سلام، دستگاهي مشابه با اين دستگاه با همين قابليت ورودي، با امكان استفاده همزمان گاز ، برق و يا گازوئيل داريد؟ ممنون
پاسخ
ویترین نت / 26 آبان 1400 16:56

سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید


021-91001170

محمود ایرانمنش / 6 دی 1399
میخوام تو خونه راه بندازم کدومش باصرفه تر برق یاگاز؟
پاسخ
ویترین نت / 27 آبان 1400 11:10

سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید


021-91001170

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز